Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Dit is de eerste keer dat ik iets op een forum post dus hou daar rekening mee haha. Ik blow ongeveer een jaar nu , vanaf de zomervakantie vaker, ik zou zeggen dat ik een paar keer per week naar de shop ga met vrienden. Het is altijd erorm gezellig en heb het erg naar mijn zin. Ik neem dit jaar een tussenjaar en werk overdag. Alles gaat goed, ik blow niet voor mijn werk en zorg altijd dat ik netjes en uitgerust op mijn werk kom. Het klinkt allemaal goed totdat ik begin over mijn ouders , hou er rekening mee dat ik 18 jaar ben. Een tijd geleden kwamen mijn ouders er achter dat ik blow, ze hadden zonder mijn toestemming in mijn kamer mn tas doorzocht en vonden een buisje en lange vloei, toendat ik thuis kwqm hadden we een gesprek van ongeveer 2 uur lang kver hoe slecht het is en dat ik niet goed in mijn hoofd meer ben en dat ik de slechte kant op ga. Ze hadden me een week huisarrest gegeven, wat ik al absoluut belachelijk vind maarja het ergste was dat als ik het nlg een keer zou doen ze me meteen het huis gooien. Ik dit natuurlijk nergens op vindt slaan maar er niks aan kunnen doen en het maar accepteren. Na mijn huisarrest meteen naar de shop gaan met een paar vrienden. Ik had eindelijk weer een leuke tijd. Todat 1,5 week geleden mijn ouders er weer achter zijn gekomen, ik het weer eerlijk bekennen dat ik blow. Ouders natuurlijk helemaal boos, en weer een lang gesprek over dat ze niet meer weten wat ze met me moeten en dat ik het spoor compleet kwijt ben. Ik mag nog blijven wonen voor nu zeiden ze maar als ik op een dag weg ben ze het niet erg zouden vinden. Ik kwam er mee weg met 2 weken huisarrest (heb nog steeds huisarrest tot 13 december) Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, ik weet dat mijn ouders gewoon zo extreem zijn, mn zusje van 16 durft bijv niet een te zeggen dat ze af en toe in het weekend een glasje wijn drinkt met een paar vriendinnen want compleet normaal is. Ik had niet verwacht dat het zon tekst zou worden dus sorry daarvoor. Als iemand de moeite er voor heeft gedaan om het te lezen, bedankt! Laat alsjeblieft een reactie achter, maakt niet uit wat! Groetjes Mikeyy uitgooien ."
"yea that's how I roll"
"AphexTwin zei: @MikeyRules We zullen jouw ‘gedrag’ maar op de amfetamine ontwenning steken zeker ...? Iig: toedeloe! Klik om te vergroten... hahaha mijn 'gedrag' ? Ik denk dat je bedoelt jouw gedrag? Aangezien het enige wat je hier hebt gedaan, is een grammatica fout van me verbeterd. Beetje zielig IMO.... Zullen we jouw 'gedrag' maar zien als een zielig mannetje dat niks beter heeft te doen dan mensen verbeteren hier? En overigs niemand geeft een fuck om grammatica fouten, sorry dat ik niet zoals jou 10 seconden per woord doe om er zeker van te zijn dat er geen fouten zijn. Gaat om de boodschap volgens mij helemaal op een drugforum LOL get a life"
"Fenrir zei: Zullen we dat maar niet doen @MikeyRules? Lees de forumregels nog eens aandachtig door. Je krijgt hier nog even het voordeel van de twijfel van me. Klik om te vergroten... Pfff dat was een grapje... Ik kom toch met alles weg in het leven dus doe wat je wilt lmao"
"Word wel een beetje ziek van alle mensen hier.... Iedereen hier trekjes van autisme ofzo?"
"Vind ook wel grappig dat LETTERLIJK iedereen hier een comment moet plaatsen wat over ALLES behalve de topic moet gaan #realusefull"
"De Dunne zei: Dan heb je veel berichten niet gelezen. Er is wel degelijk inhoudelijk gereageerd. Klik om te vergroten... mischien een beetje in het begin ja, maar daarna niet meer.... Ik heb zelfs nog geprobeerd om een uitgebreide update te plaatsen in de hoop mensen hier zullen weer normaal doen maar oke whatever I guess...."
"Eve's drop zei: Dit is wel degelijk een symptoom van een speedbinge. Het geirriteerde gevoel wat soms zelfs omslaat in agressie Gamers hebben daar ook wel een handje van en je doet vaak veel kwaad toe bij mensen die om je geven of je proberen te helpen. Je bent actief op een forum waar 1000 verschillende meningen elkaar kruisen dus heb daar ook een beetje respect voor. Nu voldoe je aan alle geestelijke symptomen van een speedkater waarschijnlijk zie je er ook nog bleek uit. Langzaam veranderd dit gedrag in een psychose wanneer je zulke hoeveelheden blijft herhalen Klik om te vergroten... Je hebt eerlijk gezegd volkomen gelijk.... De bier die ik nu op heb laten mijn laatste 'remmen' gaan en dan gedraag ik me als een klootzak, je hebt hebt echt met elk punt gelijk... M'n ouders waren op vakantie en had zo lang geen speed gebruikt... en wou mezelf pushen tot pro level op een game.. zie er ook nog is bleek uit, maar ja wat verwacht je als je zoveel speed gebruikt. Over de psychose heb je ook gelijk, en ben eigenlijk al maanden in behandeling aangezien ik maanden geleden erg psychostisch was, vreemd genoeg heb ik tijdens deze binge niks qua psychotisch gevoeld. Ik weet ook wel dat ik dom bezig ben, maar geef eerlijk gezegd geen fuck.... Ik kan gewoon nergens iets om geven zelfs als het gaat om mijn eigen gezondheid. Ik moet altijd onder de invloed zijn van iets, wiet, alcohol of speed etc. Nuchter zijn is gewoon ondragelijk saai... Best kut eerlijk gezegdt.... Thanks voor je reactie, waardeer het echt heel erg"
"Zoals de titel zegt ben ik erg benieuwd naar de verschillen in effecten van speed die (erg) versneden is met voornamelijk caffeine en kwaliteit speed"
"acht.zes zei: @Mikey1998420 Ik kom nooit in die situatie, net zoals veruit de meesten hier. De bedoeling is dat ik plezier heb van de drugs, en niet dat ik me er klote door voel zoals jij nu ervaart. Dus heb ik wat regels voor mezelf opgesteld die voorkomen dat ik in jouw situatie terecht kom. Klik om te vergroten... Ik voel me op dit moment niet kut volgende dageb wss wel maar dat heb je altijd als je drugs gebruikt"