Btw beetje update:
Heb me vandaag alleen in de ochtend klote gevoeld, zo'n uur, anderhalf uur vanaf dat ik wakker ben. De rest van de dag klein beetje agressief maar voor de rest voel ik me echt prima
![:)]()
Ga zo naar de winkel om wat biertjes te halen en rest van de avond lekker bier drinken en wat Southpark kijken
![:)]()
(Ja ben nog steeds een Southpark fan en kijk het tot deze dag nog met plezier
Zat te denken dat ik door de kater heen heb geslapen, maar de hoeveelheid die ik heb genomen en de uren dat ik heb geslapen lijkt het me dat nogal kort....
Denk dat de fix is in een keer heel veel eten (heb alleen al een kilo kip gegeten sinds gister) haha wie weet, mischien is kip wel de kuur voor brak zijn
![:yum:]()
. Heb ook veel geslapen, vitaminen pillen (Multi A-Z compleet, C-1000 mg) en gewoon veel water en melk gedronken.
Het is iniedergeval nu zo'n 50 uur geleden dat ik m'n laatste lijn heb gehad, eergister rond 15.00 uur.
Hoop echt dat god niet met me zit te kloten en morgen m'n kater in laat kicken, ga morgen namelijk met m'n famillie naar Burger Zoo.
Stay awesome everyone
![:smirk:]()