#1
Het eerste puntje speed is de lekkerste. Daarna wordt het bij mij altijd steeds een stukje minder. Nog steeds lekker though ;p
Maar wĂĄt doet dat ene puntje precies bij jou vergeleken dan wanneer je âdoorsnuiftâ? En hoe lang werkt dat bij jou?Het eerste puntje speed is de lekkerste. Daarna wordt het bij mij altijd steeds een stukje minder. Nog steeds lekker though ;p
Zou het gewoon een keer proberen.![]()
Zenuwen heb ik niet maar dank je. Ik ben alleen bij mdma/xtc altijd zenuwachtig, verder niet.Dat is +/- sowieso 20-40 mg, prima puntje dus, haha. Geniet er van! Probeer eventuele zenuwen te verminderen zodat dat niet het effect gaat overheersen! Hopelijk beĂŻnvloed deze zin het effect niet doordat je er over na gaat denken. ;p
Eventuele zenuwen kunnen bij mij het licht oppeppende effect doen versterken of overheersen, haha.
Maar wĂĄt doet dat ene puntje precies bij jou vergeleken dan wanneer je âdoorsnuiftâ? En hoe lang werkt dat bij jou?
Dat ene puntje geeft het zuiverste effect bij mij.Maar wĂĄt doet dat ene puntje precies bij jou vergeleken dan wanneer je âdoorsnuiftâ? En hoe lang werkt dat bij jou?
Dat laatste van angst voor hartfalen of de dood heb ikgelukkig nooit. Ik kan wel in de comedown af en toe wat saggo worden of snel geïrriteerd. Wel nemen idd de hoge hartslag en de negatieve bijwerkingen wel toe als ik meer neem. Ene keer, de eerste keer als domme beginner natuurlijk, had ik (geschat) zo een 250-350 mg op. Zo wat voelde ik me gejaagd, té energiek totaal, bijna enge hoge hartslag en licht verkrampte spieren in onderrug en benen zeg! Was echt niet leuk meer. En de hele nacht klaar wakker en de nacht er op ook nog niet echt normaal kunnen slapen. Laat staan normaal eten. Dat doe ik nooit meer. Was echt zo verrot...Dat ene puntje geeft het zuiverste effect bij mij.
Zonder enige bijwerkingen.
De drang om meer te nemen is het enige waarmee je struggled als je maar een puntje neemt.
Als ik doorsnuif wordt het naarmate de tijd verstrekt steeds minder heftig met steeds meer bijwerkingen.
In het begin maakte ik me altijd helemaal gek als ik na een paar lijnen aan mijn hart voelde.
Telkens de gedachte dat ik dood ging door hartfalen etc..
Des te meer speed, des te minder genot.
Die ervaring herken ik ook.Dat laatste van angst voor hartfalen of de dood heb ikgelukkig nooit. Ik kan wel in de comedown af en toe wat saggo worden of snel geïrriteerd. Wel nemen idd de hoge hartslag en de negatieve bijwerkingen wel toe als ik meer neem. Ene keer, de eerste keer als domme beginner natuurlijk, had ik (geschat) zo een 250-350 mg op. Zo wat voelde ik me gejaagd, té energiek totaal, bijna enge hoge hartslag en licht verkrampte spieren in onderrug en benen zeg! Was echt niet leuk meer. En de hele nacht klaar wakker en de nacht er op ook nog niet echt normaal kunnen slapen. Laat staan normaal eten. Dat doe ik nooit meer. Was echt zo verrot...
@Roze olifant . Ik ga normaal ook voor het volle effect. Dus een geplande speed-dag zeg maar. Dan neem ik steeds een klein lijntje bij tot het gewenste niveau. Ene keer meer dan de andere keer maar zo tussen de 100mg en de 150/200mg (geschat). 200mg is wel een echte max.
Omdat ik zoveel lees/hoor over puntjes werd ik nieuwsgierig. Vooral waarom men dat zou nemen. Zo weinig en vaak spontaan.
Met dex, ritalin of methylfenidaat en aanverwanten heb ik 0 ervaring. Eerlijk gezegd ook niet echt veel interesse in. Als het eens per ongeluk op mijn pad komt misschien. Net als hoe ik over benzoâs denk zoals jij weet.
Ik heb het idee dat het puntje wat ik nam misschien net teveel is. Net aan. Ik had het om 15.15 genomen ongeveer en heb tot nu toe best het gevoel onder invloed te zijn en een lichte speed euforie zeg maar. Dat is meer dan de âbedoelingâ is denk ik? Ik bedoel dat voor de puntjes gebruikers. Wat de bedoeling is weet ik dus nog niet hahaha. De speed euforie is al minder dan de eerste 3 uren lijkt het. Focus is wel beter dan zonder speed (dan is tie soms 0,0 aanwezig) maar ook zeker minder dan bij een normale speed dag/hoeveelheid.
Zou ook wel iets makkelijks kunnen eten al. Dus iets semi vloeibaars of iets zoets en sappigs. Met normale hoeveelheid lukt dat pas na een uur of 10 a 12 ofzo. Ik vermoed dan dat slapen op mormale tijd ook wel gaat lukken gelukkig.
Maar als je zeker wil weten hoe het voor jou werkt kun je volgende keer voor een nog wat lagere dosis gaan?![]()
Precies dit. Mensen die denken dat je kunt microdoseren op speed, snappen niet wat microdoseren is.* Edit: speed is denk ik niet geschikt voor microdoseren. Een microdosering betekent dat je geen bewust effect merkt maar toch bepaalde voordelen ondervindt. Bij mijn weten heeft amfetamine gewoon een bepaalde âtresholdâ en daar beneden heb je geen effect, en daarboven wel (zij het subtiel). Er is dus in feite geen sprake van microdoseren, zou het eerder âminidoseringâ noemen. Het verschilt daarin van psychedelica zoals LSD.
Je weet net zo goed als iedereen dat dit alleen een prettig effect heeft als je niet ervoor hebt gebruikt, haha. Jij en ik zitten nu 2 nachten aan de pep, het enige effect wat we nu te zien krijgen van het bijnemen, is het meer wakker zijn, that's it.Ga het eens proberen nu.
Het is voor het idee we doen ons best.Je weet net zo goed als iedereen dat dit alleen een prettig effect heeft als je niet ervoor hebt gebruikt, haha. Jij en ik zitten nu 2 nachten aan de pep, het enige effect wat we nu te zien krijgen van het bijnemen, is het meer wakker zijn, that's it.
Een erectie krijgen is bij iedereen met speed op wel mogelijk. Maar je gaat alleen niks klaarmaken. ;pEen puntje speed zorgt ervoor dat ik al geen erectie meer kan krijgen.
Een erectie krijgen is bij iedereen met speed op wel mogelijk. Maar je gaat alleen niks klaarmaken. ;p
Is net als slapen met grote hoeveelheden pep in je neus, tis mogelijk als je je best doet. ;pToch niet bij heeele grote hoeveelheden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."