#1
Als ik echt speed snuif dan doe ik het ook goed en snats ik gewoon meerdere dikke lijnen. Maar ik heb dus ook neusspray en daarmee kan ik wel makkelijk microdoseren. 1 spray is 3,33mg en ik neem dan met kleine tussenpozen totaal 8 sprays meestal. Dus dat is 25mg ongeveer. En dat geeft mij dan net even een klein zetje.
Pas was ik bijvoorbeeld al dagen chagrijnig, nergens zin in etc. Maar ik had mn verjaardagsfeestje voor mn familie. Dan zorgen die 8 sprays ervoor dat ik van te voren wel mn huis op orde heb, de hapjes klaar in de koelkast staan en ik op de verjaardag zelf gezellig klets ipv chagrijnig en stil op de bank te zitten. Maar het is dan niet zo "erg" dat het zichtbaar is voor anderen dat ik gebruikt heb en ik kan gewoon eten en slapen daarna. Itt wanneer ik echt gesnoven heb, dan moet ik mezelf echt dwingen om te eten, smaakt het niet en slapen lukt sowieso de 1e nacht erna niet.
Een paar van die sprays zorgen gewoon net even voor een wat betere stemming, wat meer energie en zin om dingen te doen. Alleen schuilt daarin ook het gevaar bij mij. Aangezien mijn stemming de laatste tijd niet geweldig is, wordt het erg verleidelijk om het op deze manier functioneel te gebruiken.
Vandaag was ik ook moe en somber en had ik overdag vooral in bed gelegen. Het lukte niet om mezelf een schop onder mn kont te geven en dingen te gaan doen. Dus toen ook in etappes totaal 8 sprays genomen aan het eind van de middag/begin van de avond. Daarna had ik dus wel de puf om de berg afwas weg te werken en lekker uitgebreid te koken voor mezelf en een beetje op te ruimen.
Ik heb ook nog wel 4F-MPH wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken. Dat is ook een lichte stimulant. Maar dat moet je dan weer afwegen eerst en dat is toch vooral alleen dat ik meer energie heb en doet verder weinig met mijn stemming itt pep. Dus dat zakje ligt eigenlijk sinds ik die neusspray heb en altijd wel pep in huis heb nu onaangeroerd in de la. Hou het dan toch het liefst gewoon bij de "echte" amfetamine.
Pas was ik bijvoorbeeld al dagen chagrijnig, nergens zin in etc. Maar ik had mn verjaardagsfeestje voor mn familie. Dan zorgen die 8 sprays ervoor dat ik van te voren wel mn huis op orde heb, de hapjes klaar in de koelkast staan en ik op de verjaardag zelf gezellig klets ipv chagrijnig en stil op de bank te zitten. Maar het is dan niet zo "erg" dat het zichtbaar is voor anderen dat ik gebruikt heb en ik kan gewoon eten en slapen daarna. Itt wanneer ik echt gesnoven heb, dan moet ik mezelf echt dwingen om te eten, smaakt het niet en slapen lukt sowieso de 1e nacht erna niet.
Een paar van die sprays zorgen gewoon net even voor een wat betere stemming, wat meer energie en zin om dingen te doen. Alleen schuilt daarin ook het gevaar bij mij. Aangezien mijn stemming de laatste tijd niet geweldig is, wordt het erg verleidelijk om het op deze manier functioneel te gebruiken.
Vandaag was ik ook moe en somber en had ik overdag vooral in bed gelegen. Het lukte niet om mezelf een schop onder mn kont te geven en dingen te gaan doen. Dus toen ook in etappes totaal 8 sprays genomen aan het eind van de middag/begin van de avond. Daarna had ik dus wel de puf om de berg afwas weg te werken en lekker uitgebreid te koken voor mezelf en een beetje op te ruimen.
Ik heb ook nog wel 4F-MPH wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken. Dat is ook een lichte stimulant. Maar dat moet je dan weer afwegen eerst en dat is toch vooral alleen dat ik meer energie heb en doet verder weinig met mijn stemming itt pep. Dus dat zakje ligt eigenlijk sinds ik die neusspray heb en altijd wel pep in huis heb nu onaangeroerd in de la. Hou het dan toch het liefst gewoon bij de "echte" amfetamine.