#1
Een puntje speed zorgt ervoor dat ik al geen erectie meer kan krijgen. Gelijk!
Paar keer gedaan. Dus speed is een NO GO! Voor mij.. vies spul..
Paar keer gedaan. Dus speed is een NO GO! Voor mij.. vies spul..
Hoe zit dat met de treshold als je zo weinig neemt en het gevaar daar van? Ik heb wel gehoord dat heel weinig nemen een gevaar is maar waar voor en waarom weet ik niet?
Waarom zou je âmaarâ 1 puntje nemen? Wat zijn de redenen?
Soort van micro-doseren zoals je bij andere drugs ook kan doen. Het geeft een wat ander, milder effect met zijn eigen sterkte punten.
Welk effect geeft 1 puntje speed vergeleken met een ânormaleâ hoeveelheid?
1 Puntje speed geeft bij mij best wel wat oppeppende effecten, maar ook weer niet. Ik wordt er in ieder geval vrolijker door en wordt ook echt minder snel moe. Ik heb minder te neiging om te gaan zitten, maar juist meer de neiging om iets te doen.
Hoe lang werkt 1 puntje speed vergeleken een grotere dosering?
Geen idee, heb het geen enkele geteld eigenlijk. Ik heb er in ieder geval nog nooit een nacht van wakker gelegen.
Hoe zit het met eetlust/slaap met maar 1 puntje speed op?
Weinig last van, eten en slapen lukt gewoon. Gezien ik meer doe, werk ik die energie er ook uit waardoor ik moe genoeg ben om te slapen.
Hoe zit dat met de kater na maar 1 puntje speed?
Nooit echt opgevallen, deze kater. Misschien was hij wel gewoon aanwezig, maar heb er weinig van gemerkt.
Hoe zit dat met de treshold als je zo weinig neemt en het gevaar daar van? Ik heb wel gehoord dat heel weinig nemen een gevaar is maar waar voor en waarom weet ik niet?
Nog nooit van gehoord, dat het dan een gevaar is. Kan je dit verder uitleggen? ;p
Volgens mij komt dat omdat je op die manier sneller tolerantie op bouwt dan dat als je "normaal" zou doseren. Ik heb dat ooit ergens gelezen en kan dat nu niet meer terugvinden natuurlijk, maar in zekere zin kwam het erop neer dat bij onder/net treshold te gaan zitten, dat je hersens zich makkelijk "wapenen" ertegen. Die veranderen dan iets waardoor je tolerantie sneller gaat.
Micro doseren zoals men met LSD bijvoorbeeld doet, kan dus feitelijk ook niet.
Een kleine dosis nemen waarvan je niet (erg) high word is iets anders.
1 puntje speed, is volgens mij een sleutelpunt. En dat zal ongeveer 30mg zijn dus zal je best voelen zonder tolerantie, maar het is afhankelijk van zoveel factoren in welke mate, welke bijwerkingen en welke ervaring je erop hebt. Zou het gewoon een keer proberen.![]()
Heb er wel een antwoord op. Zelf heb ik dit wel eens gedaan, 1 puntje en het daarbij gelaten. Kwaliteit van de pep was redelijk goed trouwens.Heb jij wel eens 1 puntje genomen en het daarbij gelaten? Hoe lang was het effect vergeleken een normale dosis?
Maar wĂĄt doet dat ene puntje precies bij jou vergeleken dan wanneer je âdoorsnuiftâ? En hoe lang werkt dat bij jou?Het eerste puntje speed is de lekkerste. Daarna wordt het bij mij altijd steeds een stukje minder. Nog steeds lekker though ;p
Zou het gewoon een keer proberen.![]()
Zenuwen heb ik niet maar dank je. Ik ben alleen bij mdma/xtc altijd zenuwachtig, verder niet.Dat is +/- sowieso 20-40 mg, prima puntje dus, haha. Geniet er van! Probeer eventuele zenuwen te verminderen zodat dat niet het effect gaat overheersen! Hopelijk beĂŻnvloed deze zin het effect niet doordat je er over na gaat denken. ;p
Eventuele zenuwen kunnen bij mij het licht oppeppende effect doen versterken of overheersen, haha.
Maar wĂĄt doet dat ene puntje precies bij jou vergeleken dan wanneer je âdoorsnuiftâ? En hoe lang werkt dat bij jou?
Dat ene puntje geeft het zuiverste effect bij mij.Maar wĂĄt doet dat ene puntje precies bij jou vergeleken dan wanneer je âdoorsnuiftâ? En hoe lang werkt dat bij jou?
Dat laatste van angst voor hartfalen of de dood heb ikgelukkig nooit. Ik kan wel in de comedown af en toe wat saggo worden of snel geïrriteerd. Wel nemen idd de hoge hartslag en de negatieve bijwerkingen wel toe als ik meer neem. Ene keer, de eerste keer als domme beginner natuurlijk, had ik (geschat) zo een 250-350 mg op. Zo wat voelde ik me gejaagd, té energiek totaal, bijna enge hoge hartslag en licht verkrampte spieren in onderrug en benen zeg! Was echt niet leuk meer. En de hele nacht klaar wakker en de nacht er op ook nog niet echt normaal kunnen slapen. Laat staan normaal eten. Dat doe ik nooit meer. Was echt zo verrot...Dat ene puntje geeft het zuiverste effect bij mij.
Zonder enige bijwerkingen.
De drang om meer te nemen is het enige waarmee je struggled als je maar een puntje neemt.
Als ik doorsnuif wordt het naarmate de tijd verstrekt steeds minder heftig met steeds meer bijwerkingen.
In het begin maakte ik me altijd helemaal gek als ik na een paar lijnen aan mijn hart voelde.
Telkens de gedachte dat ik dood ging door hartfalen etc..
Des te meer speed, des te minder genot.
Een Puntje? Tien keer niks
Wow stoer.Nee lange tijden wakker op speed is niet aan te radenben na nu 123-125 uuur wakker te zijn twrug uur n psychose, hwb van mindernacht tot wen uur of 4een heel vontuur mee gemaakt dat wel erg aan de lange kant word en heb nu niet vrrl zin in (weet acheteraf heus wel dat ik die tijd me huis niet uit ben geweest) typen. Maatjah dus om een uur of 6 ik bem compleet ik paniek wakker en snap nergens wat van meer ben doods bamg em hdacht ineens dat mijn ma me dood probeerde te slaatmet een ijzeren plaat( had achteraf blijkbaar gewoon een van mijn shirts of vestje jn haar hamd en ben in een wanhoopa poging voor wat ik dcaht pverleving bijna vam de trap gespronge had me pa me niet tegen gehouden. Heb hierja eej, hallf uur of miss iets meer labiel en jankend i. De keueken gezeten voor jk weer enigszins fysiek dan mentaal(had geen bezef meer van vorme en snapte geen kut van heen drie hoek vriekant of, wat dan ook telkens als me moeder ook vroeg waarom in zo moest huile kwam er nog net vestaamdbaar uit "weet ik niet" en toen hiel hetna 5/minute wel op. Voel me nu onderhand heel wat helderder(relatief gezien dan he) wa om ongwveer 07:20/07:30 uit de psychose. Zit nu rustig op de bank, voel me niet echt er moe of zo voor mijn ervaring ookal was me lichaam daar overduidelijk anders van mening in...
Is niet bedoeld als stoer. Deel het alleen zodat anderen die er aan denken om te proberen ook zo lang wakker te blijven van gedachte te veranderen. Ik vertel dat niet om stoer over te komen, het zou ook verreweg achterlijk zijn om te denken dat je als ook maar iets anders dan een idioot over komt.Wow stoer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."