#1
thanks allemaal ![:)]()
Heb jij een kut dan?Waarom vrouwen? Wij mannen hebben toch een zelfde soort blaas als vrouwen?
Ja. Maar ook mannen hebben dit hoor. Ene wat meer dan de ander. Hoor het in mijn kring wel vaak namelijk.Hebben vrouwen dit misschien sneller dan mannen? Pep is in mijn vriend zijn vriendengroep geen onbekend ding zeg maar maar hij keek hier wel van op.
Ongesteld ja? Wow. Die heb ik nog nooit eerder gehoord!Heb dit ook, vooral als het wat uit begint te werken.
Ben ook de dag daarna ongesteld, maar dat heb ik met elke drug
Ja heb ik eigenlijk vrijwel met alles, en als ik veel gebruikt (als in meerdere keren per maand) dan blijf ik ongesteld.Ongesteld ja? Wow. Die heb ik nog nooit eerder gehoord!
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ben heel lang niet ongesteld geworden door de drugs. Wat gek. Gebruik je anticonceptie?Ja heb ik eigenlijk vrijwel met alles, en als ik veel gebruikt (als in meerdere keren per maand) dan blijf ik ongesteld.
vorig jaar toen ik echt veel gebruikte door festivals en feestjes 5 hele maanden ongesteld geweest 😅 Pas toen ik stopte met zoveel gebruiken had ik door dat het door de drugs kwam. Gynaecoloog kon niks vinden
Ja die hoor ik ook veel vaker van vriendinnen! Ja zit aan de prikpilIk heb juist het tegenovergestelde. Ben heel lang niet ongesteld geworden door de drugs. Wat gek. Gebruik je anticonceptie?
Oh daarom dat ze zo vaak naar de wc moeten, dacht altijd dat ze coke gingen snuiven.De blaas van mannen schijnt groter te zijn dan bij vrouwen.
Hierdoor kunnen mannen het ook langer ophouden.
Hebben vrouwen dit misschien sneller dan mannen? Pep is in mijn vriend zijn vriendengroep geen onbekend ding zeg maar maar hij keek hier wel van op.Is volledig normaal. Geen zorgen!
Vaak hoef je steeds ook maar kleine beetjes.
Dit kan wel voor zorgen dat je sneller een blaasontsteking krijgt.
Verder staat speed er wel ombekend dat vrouwen vaker moeten plassen.
Maar vanbinnen zit het toch wat anders in mekaar @Dirkjan ... 😂Waarom vrouwen? Wij mannen hebben toch een zelfde soort blaas als vrouwen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."