Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel vaak naar de wc

Heel vaak naar de wc

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
thanks allemaal :)
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb dit ook, vooral als het wat uit begint te werken.
Ben ook de dag daarna ongesteld, maar dat heb ik met elke drug
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet vaak plassen en dat gaat verdomd moeilijk maar ja ik heb dat meestal ervaren zo , dan doet extra deugd als je kunt gaan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Waarom vrouwen? Wij mannen hebben toch een zelfde soort blaas als vrouwen?
Klik om te vergroten...
Heb jij een kut dan?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kleurboek zei:
Hebben vrouwen dit misschien sneller dan mannen? Pep is in mijn vriend zijn vriendengroep geen onbekend ding zeg maar maar hij keek hier wel van op.
Klik om te vergroten...
Ja. Maar ook mannen hebben dit hoor. Ene wat meer dan de ander. Hoor het in mijn kring wel vaak namelijk.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyUser zei:
Heb dit ook, vooral als het wat uit begint te werken.
Ben ook de dag daarna ongesteld, maar dat heb ik met elke drug
Klik om te vergroten...
Ongesteld ja? Wow. Die heb ik nog nooit eerder gehoord!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ongesteld ja? Wow. Die heb ik nog nooit eerder gehoord!
Klik om te vergroten...
Ja heb ik eigenlijk vrijwel met alles, en als ik veel gebruikt (als in meerdere keren per maand) dan blijf ik ongesteld.
vorig jaar toen ik echt veel gebruikte door festivals en feestjes 5 hele maanden ongesteld geweest 😅 Pas toen ik stopte met zoveel gebruiken had ik door dat het door de drugs kwam. Gynaecoloog kon niks vinden
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
HappyUser zei:
Ja heb ik eigenlijk vrijwel met alles, en als ik veel gebruikt (als in meerdere keren per maand) dan blijf ik ongesteld.
vorig jaar toen ik echt veel gebruikte door festivals en feestjes 5 hele maanden ongesteld geweest 😅 Pas toen ik stopte met zoveel gebruiken had ik door dat het door de drugs kwam. Gynaecoloog kon niks vinden
Klik om te vergroten...
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ben heel lang niet ongesteld geworden door de drugs. Wat gek. Gebruik je anticonceptie?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ben heel lang niet ongesteld geworden door de drugs. Wat gek. Gebruik je anticonceptie?
Klik om te vergroten...
Ja die hoor ik ook veel vaker van vriendinnen! Ja zit aan de prikpil
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Syl zei:
De blaas van mannen schijnt groter te zijn dan bij vrouwen.
Hierdoor kunnen mannen het ook langer ophouden.
Klik om te vergroten...
Oh daarom dat ze zo vaak naar de wc moeten, dacht altijd dat ze coke gingen snuiven.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
W(tfu)C !

nog zo'n schijt thread!
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit heb ik (man) ook, begint vaak wanneer ik al een tijdje bezig ben (toen er nog feestjes waren, altijd op de afterparty) ik kan het wel ophouden maar op een gegeven moment ben ik dat zeurderige gevoel zat. Denk dat ik ook wel om de 20-30 min moet
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey hoi. :) Ik ben nieuw hier en kom meteen met een vraag. Het viel mij vrijdagavond/nacht/zaterdagochtend op dat ik echt onwijs vaak naar de wc moest om te plassen toen ik de hele tijd lijntjes pep aan het snuiven was. Mijn vriend vond het ook wel gek en ik ook. Ik heb het wel eerder gehad (heb zelfs in een ver verleden onbewust in mijn broek geplast wtf?) maar ik zat nu echt denk ik iedere 20 minuten op de wc. Is dit normaal? Ik heb dit met pillen wel een stuk minder in ieder geval, pep doe ik pas sinds een jaartje weer af en toe en meestal was het dan max 2 lijntjes ofzo. Ik ging dit keer weer eens "los" en ik zit dus meteen vaker op de wc dan dit hele jaar ongeveer bij elkaar haha. Zit dit tussen mijn oren of wat haha.

Ik hoor graag van lotgenoten (haha). Ik durf het ook niet zo goed op andere plekken te doen dan thuis (of bij mijn vriend) door dit alles.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is volledig normaal. Geen zorgen!
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Is volledig normaal. Geen zorgen!
Klik om te vergroten...
Hebben vrouwen dit misschien sneller dan mannen? Pep is in mijn vriend zijn vriendengroep geen onbekend ding zeg maar maar hij keek hier wel van op.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt voor je antwoord trouwens.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vaak hoef je steeds ook maar kleine beetjes.
Dit kan wel voor zorgen dat je sneller een blaasontsteking krijgt.
Verder staat speed er wel ombekend dat vrouwen vaker moeten plassen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Vaak hoef je steeds ook maar kleine beetjes.
Dit kan wel voor zorgen dat je sneller een blaasontsteking krijgt.
Verder staat speed er wel ombekend dat vrouwen vaker moeten plassen.
Klik om te vergroten...

Waarom vrouwen? Wij mannen hebben toch een zelfde soort blaas als vrouwen?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier een man die het ook gehad heeft. Inmiddels speedvrij, maar ik had er ook soms last van. Volkomen normaal denk ik...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Waarom vrouwen? Wij mannen hebben toch een zelfde soort blaas als vrouwen?
Klik om te vergroten...
Maar vanbinnen zit het toch wat anders in mekaar @Dirkjan ... 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."