Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.

neen want ritalin is geen speed.Secoo zei:Worde ADHDmense dan nie depri of psychotisch (na langer gebruik) van ritalin vraag ik me dan af?
Kbedoel, als ik een avondje pep op heb, nou dan ben ik de volgende dag geen feestbeest or![]()
berbe zei:adhd patiente krijge van pep innerlijke rust
ze space niet
ben ik dus ff BLIJ dat ik het niet heb
en in rilatine zit geen pep
het is wel 1atoom verschil met pep en sos
e werking kan je vergelijke met pep en sos zo een beetje
Nou het lijkt mij inderdaad niet helemaal de bedoeling dat het doorverkocht wordt, anders had je ze wel bij een drogisterij kunnen halen 😅Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
Topic is uit 2006 en met een beetje Google kom je er achter dat het hard drugs is.Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
ADHD medicatie valt onder hard drugs.Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
ja valt onder dealen van illegale middelen. Is dus strafbaar.Is het verkopen van ADHD pillen strafbaar? Zo ja onder wat voor categorie vallen ADHD pillen onder? 1. Hard drugs 2. Soft drugs 3. Geen drugs.
Met dit soort opmerkingen blijf je zwakzinnig. Kom op, nou.Speed In ADHD Pillen?
maar er zijn er veel die die pillen snuiven dus dan word het risico al wat groter
Het is ook zo droog en fijn, het schiet gewoon je keel in.Daar hebben ze tegenwoordig wat op verzonnen. De ritalin's van vandaag de dag zit zoveel opvul middel bij dat het echt niet in je neus te krijgen is. Gaat misschien een uurtje goed maar dan heb je echt een neus vol cement en nog altijd maar heel weinig actieve stof binnen gekregen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."