Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEchte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

43 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja roze speed zal toch een productie foutje zijn als er geen kleurstoffen zijn toegevoegd!?
Misschien met warmte en of zuurtegraad?? Ph te laag of te hoog!?
De appeltjes pep bestaat wel degelijk nog!
Is alleen nooit groen geweest maar gewoon wit het rook idd frisser en soort waspoeder achtige geur vleugje appel achtig stond vroeger bekend als zeer hoge kwaliteit pep. En dat is het nu nog steeds heeft met het proces van de kristallen te maken geloof ik.
Kan er ook helemaal naast zitten hoor snappie!
Is in ieder geval rete duur vergeleken het rattegif wat tegenwoordig voor speed door moet gaan bah!
Zo PappaPep heeft gesproken!!
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
En het intresseert mij geen hol dat het een oude topic is uit februari!
Ik lees ook graag oude kranten!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Peptalking zei:
rook idd frisser en soort waspoeder achtige geur vleugje appel achtig
Klik om te vergroten...
Das een mond vol woorden. :tilttearlaugh:
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja en dan heb ik het kort gehouden.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Peptalking zei:
Sta nooit met een bek vol tanden!
Klik om te vergroten...
Ik heb namelijk geen tanden meer!

En trouwens hij is er wel degelijk
Appeltjes pep alleen achterlijk duur vergeleken vroegah!
Maar is wel weer super spul!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Appeltjes pep was een interessant fenomeen. Het heeft vanuit de overlevering een imago dat mij doet denken aan de 'blauwe Mitsubishi's' bij XTC tabletten.

Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk dat de appeltjes pep een gevolg is geweest van naar 'merkidentiteit' hunkerende producenten. Er zijn bepaalde vluchtige esters die een frisse appelgeur kunnen afgeven. De geestelijk voorouder van de appeltjes was mogelijk een DIY biodiesellaar.

Dat er dan vervolgens ergens een hardcore Henkie besluit om zijn appelgeurende onsje in de vriezer even tegen een velletje groen crepepapier te houden... geloof ik dan wel weer meteen. Ben zelf nooit daadwerkelijk groene appeltjes pep tegengekomen, maar vrienden hadden het er wel eens over.
C
CrazymomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij .
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Crazymom zei:
Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij .
Klik om te vergroten...

aaah, heerlijk was dat ja..
daar zou ik nog wel een flinke kater voor over hebben!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bas zei:
Appeltjes pep? Je bedoeld dat het gemixt is met XTC (weet niet welke soort eigenlijk)
Zelf heb ik dat onlangs nog kunnen verkrijgen terwijl ik er geen behoefte naar had of wist dat het bestond.

:sweatsmile:

Heb het alleen nog niet kunnen testen, onderweg naar een festival tijdens carnaval (XXlerator) ben ik het verloren.

:tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Heb ik ook x gehad dat per ongeluk gemixt was met xtc, was foutje van de zaak...
Dacht neem ff lijn en die kwam binnen hoor 😵🤪🙃
Dat was geen prettige ervaring..
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet dat dit een oud topic is maar goed...Appeltjes/roze pep is niks meer dan een simpele marketingtruc. Amfetamine sulfaat (het poeder wat je snuift) is van zichzelf wit, en word niet beïnvloed door het productieproces. Elk ander kleurtje of geurtje wat er aan zit is toegevoegde zooi en word niet veroorzaakt door de hoeveelheid amfetamine freebase/sulfaat.

De geur, echter, kan wel verschillen. Dit word dan weer wel veroorzaakt door verschillende productieprocessen:

Bij synthese van amfetamine is het product uiteindelijk het sulfaatzout van amfetamine, dit ontstaat door het toevoegen van zwavelzuur bij extractie. Als er te weinig zwavelzuur word toegevoegd kan het zijn dat er freebase achterblijft in je product, dit is de meest zuivere vorm van amfetamine en komt voor als een kleurloze tot gelige olie (dit is karakteristiek voor organische amines). Ook hebben deze stoffen allemaal een soortgelijke "rotte vis" of "pislucht".

Dus als je pep ranzig ruikt, kan het komen door een grotere hoeveelheid freebase. Geen geur betekent dat je voornamelijk het sulfaatzout in handen hebt.

Ik hoop dat dit meer verduidelijking geeft over het uiterlijk voorkomen van pep.

Tijd voor een lijn dan maar.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe eindelijk iemand die geen poep praat maar lekker opklopt ...
Appeltjes pep wie kent het niet, het is een productie error meer niet, echte pep is gewoon mooi wit ruikt naar frisse pep en je hoeft er maar 100mg van te nemen om lekker te gaan.
Ik heb voor het eerst mogen opkloppen onder toezicht van de keizer het was zeer interresant, ondanks dat ik louter en alleen de boormachine vast hield whahwhahwa... gvd sta al een tijdje behoorlijk strak ik had iets minder moeten nemen en iets vroeger zoals Carlitos al beaamde.
Morgen weer trouw aan die ranzige tabeltjes van Tentin ik merk dat ik er toch koppijn van krijg, niet van dit bommetje.
1622229331568.png
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
Bekijk bijlage 29244Roze pepschotel, genoeg om een week van te eten.
Klik om te vergroten...
Oh dit is echt wat voor @Roze Olifant !!

Smaakt of ruikt het naar aardbei of zo?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Smaakt of ruikt het naar aardbei of zo?
Klik om te vergroten...

volgens mij gewoon wat kleurstof bij of een reactie in het productieproces. Als het smaakt of ruikt naar aardbei zit er waarschijnlijk fristi bij 🤣.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
zit er waarschijnlijk fristi bij
Klik om te vergroten...

Weet niet meer wie maar we hadden een Fristi verslaafde hiero. Tray‘s vol met blikken gingen der in.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Weet niet meer wie maar we hadden een Fristi verslaafde hiero. Tray‘s vol met blikken gingen der in.
Klik om te vergroten...

@transformated 😂 Dacht ik?

Niks mis met ‘n goeie Fristi.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
@transformated 😂 Dacht ik?

Niks mis met ‘n goeie Fristi.
Klik om te vergroten...
1631580901568.png

Fristi junk for life!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen idee. Ik poets dat soort onnodige kleur/smaakstoffen er sowieso uit met aceton. Waarom zou je het willen?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
78500E19-D17A-4471-9F66-A4C994A72086.jpegRoze pepschotel, genoeg om een week van te eten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
@transformated 😂 Dacht ik?

Niks mis met ‘n goeie Fristi.
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
@transformated 😂 Dacht ik?

Niks mis met ‘n goeie Fristi.
Klik om te vergroten...
Je hebt dus gelijk hahahaha
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
transformated zei:
Bekijk bijlage 29259

Fristi junk for life!
Klik om te vergroten...
Dan is die fristi pep hierboven van @Carlitos echt wat voor jou!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."