Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEchte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sta nooit met een bek vol tanden!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen idee. Ik poets dat soort onnodige kleur/smaakstoffen er sowieso uit met aceton. Waarom zou je het willen?
M
MaaienekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oorspronkelijk is "appeltjes speed" een groen gekleurde speed met een smaakstofje. Extra chemicaliën. Was zo'n hype net als de totale hypes voor (nieuwe) vormpjes en kleurtjes XTC pillen, terwijl MDMA MDMA is. Mode gedoe'tje. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja hoor, bij de groentenboer, supermarkt, de markt. Bij sommige boeren kun je ze ook kopen als het het seizoen is. Je hebt ook vele soorten.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Appeltjes pep? Je bedoeld dat het gemixt is met XTC (weet niet welke soort eigenlijk)
Zelf heb ik dat onlangs nog kunnen verkrijgen terwijl ik er geen behoefte naar had of wist dat het bestond.

:sweatsmile:

Heb het alleen nog niet kunnen testen, onderweg naar een festival tijdens carnaval (XXlerator) ben ik het verloren.

:tilttearlaugh:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Oorspronkelijk is "appeltjes speed" een groen gekleurde speed met een smaakstofje. Extra chemicaliën. Was zo'n hype net als de totale hypes voor (nieuwe) vormpjes en kleurtjes XTC pillen, terwijl MDMA MDMA is. Mode gedoe'tje. :)
Klik om te vergroten...
Smaakt of ruikt t wel naar appeltjes of iets? Of is het echt compleet nutteloss? Ik ken t helemaal niet. Ik ken wel appeltjes tabak voor in een waterpijp.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Ik belde net aan bij mijn buurman, maar hij had het niet.
Klik om te vergroten...
Die van mij anders genoeg hahaha!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het ruikt iets frisser geloof ik, beetje waspoederig. Heb dit wel van "horen zeggen". Ik duw echt niets in m'n neus wat ik niet gewassen heb. Ik denk een beetje zo'n "Breaking-Bad-blauwe-meth-is-beter" achtig iets en niets meer dan een hype. Ook zelfde met roze speed. Geen idee hoe ze dat noemden... "Bubblegum speed" allicht. Of "Pink Panther speed". Of "@Roze olifant speed":tearsofjoy:.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
t roze speed. . Of "@Roze olifant speed":tearsofjoy:.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
SanneBanne zei:
Het ruikt iets frisser geloof ik, beetje waspoederig. Heb dit wel van "horen zeggen". Ik duw echt niets in m'n neus wat ik niet gewassen heb. Ik denk een beetje zo'n "Breaking-Bad-blauwe-meth-is-beter" achtig iets en niets meer dan een hype. Ook zelfde met roze speed. Geen idee hoe ze dat noemden... "Bubblegum speed" allicht. Of "Pink Panther speed". Of "@Roze olifant speed":tearsofjoy:.
Klik om te vergroten...

Omg. Bestaat roze speed? Waar kan ik die krijgen? Roze olifant speed. :')

Trouwens die appeltjespep lijkt me ergens nog wel wat, alles beter dan die ranzige verschraalde oude sigarettengeur/smaak van gewone speed.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
appeltjes-speed, das een term die ik al sinds de jaren 90 niet meer gehoord heb. Was kwalitatief inferiere speed die inderdaad wat naar wasmiddel rook. Dat die groen zou zijn gewest kan ik me niet herinneren. Wel dat er vroeger ook roze-achtige speed was
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze speed bestaat net zo goed als appeltjes pep! Het is bijna net zo makkelijk te verkrijgen als gewone pep, gewoon bij je buurman. Zelf heb ik wel de mogelijkheid gehad roze pep te gebruiken (zonder het te verliezen), als je het vergeleek met gewone pep had het serieus een wat roze tint. Voor ik het zelf snoof had ik wat nagevraagd, de 1 gaf aan dat het de oude pep is van vroeger, wat vroeger dus het beste en het hardste was, andere gaven aan dat het tegenwoordig meer troep was. Nadat ik samen met iemand anders 1,5 gram had opgesnoven binnen enkele uurtjes waren we er al klaar mee en gingen we gewoon over op normale pep.

Heb het niet kunnen testen, maar het was wel degelijk pep. Echter verwacht ik dat het niet te geconcentreerd is als de huidige goede pep om het even simpel te zeggen. Denk dat ze het gewoon zo verkopen, zoals het vroeger was, om het in stand te houden. Qua effect merk je vrij weinig moet ik eerlijk zeggen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bas zei:
Roze speed bestaat net zo goed als appeltjes pep! Het is bijna net zo makkelijk te verkrijgen als gewone pep, gewoon bij je buurman.
Klik om te vergroten...
Ik belde net aan bij mijn buurman, maar hij had het niet.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Ik belde net aan bij mijn buurman, maar hij had het niet.
Klik om te vergroten...

Jezus. Echt niet? :’) Zo 2017, dat soort buurmannen.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peptalking zei:
Sta nooit met een bek vol tanden!
Klik om te vergroten...
Ik heb namelijk geen tanden meer!

En trouwens hij is er wel degelijk
Appeltjes pep alleen achterlijk duur vergeleken vroegah!
Maar is wel weer super spul!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Appeltjes pep was een interessant fenomeen. Het heeft vanuit de overlevering een imago dat mij doet denken aan de 'blauwe Mitsubishi's' bij XTC tabletten.

Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk dat de appeltjes pep een gevolg is geweest van naar 'merkidentiteit' hunkerende producenten. Er zijn bepaalde vluchtige esters die een frisse appelgeur kunnen afgeven. De geestelijk voorouder van de appeltjes was mogelijk een DIY biodiesellaar.

Dat er dan vervolgens ergens een hardcore Henkie besluit om zijn appelgeurende onsje in de vriezer even tegen een velletje groen crepepapier te houden... geloof ik dan wel weer meteen. Ben zelf nooit daadwerkelijk groene appeltjes pep tegengekomen, maar vrienden hadden het er wel eens over.
C
CrazymomLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij .
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Crazymom zei:
Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij .
Klik om te vergroten...

aaah, heerlijk was dat ja..
daar zou ik nog wel een flinke kater voor over hebben!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bas zei:
Appeltjes pep? Je bedoeld dat het gemixt is met XTC (weet niet welke soort eigenlijk)
Zelf heb ik dat onlangs nog kunnen verkrijgen terwijl ik er geen behoefte naar had of wist dat het bestond.

:sweatsmile:

Heb het alleen nog niet kunnen testen, onderweg naar een festival tijdens carnaval (XXlerator) ben ik het verloren.

:tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Heb ik ook x gehad dat per ongeluk gemixt was met xtc, was foutje van de zaak...
Dacht neem ff lijn en die kwam binnen hoor 😵🤪🙃
Dat was geen prettige ervaring..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."