#1
Sta nooit met een bek vol tanden!
Smaakt of ruikt t wel naar appeltjes of iets? Of is het echt compleet nutteloss? Ik ken t helemaal niet. Ik ken wel appeltjes tabak voor in een waterpijp.Oorspronkelijk is "appeltjes speed" een groen gekleurde speed met een smaakstofje. Extra chemicaliën. Was zo'n hype net als de totale hypes voor (nieuwe) vormpjes en kleurtjes XTC pillen, terwijl MDMA MDMA is. Mode gedoe'tje.![]()
Die van mij anders genoeg hahaha!Ik belde net aan bij mijn buurman, maar hij had het niet.
Het ruikt iets frisser geloof ik, beetje waspoederig. Heb dit wel van "horen zeggen". Ik duw echt niets in m'n neus wat ik niet gewassen heb. Ik denk een beetje zo'n "Breaking-Bad-blauwe-meth-is-beter" achtig iets en niets meer dan een hype. Ook zelfde met roze speed. Geen idee hoe ze dat noemden... "Bubblegum speed" allicht. Of "Pink Panther speed". Of "@Roze olifant speed".
Ik belde net aan bij mijn buurman, maar hij had het niet.Roze speed bestaat net zo goed als appeltjes pep! Het is bijna net zo makkelijk te verkrijgen als gewone pep, gewoon bij je buurman.
Ik belde net aan bij mijn buurman, maar hij had het niet.
Ik heb namelijk geen tanden meer!Sta nooit met een bek vol tanden!
Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij .
Heb ik ook x gehad dat per ongeluk gemixt was met xtc, was foutje van de zaak...Appeltjes pep? Je bedoeld dat het gemixt is met XTC (weet niet welke soort eigenlijk)
Zelf heb ik dat onlangs nog kunnen verkrijgen terwijl ik er geen behoefte naar had of wist dat het bestond.
Heb het alleen nog niet kunnen testen, onderweg naar een festival tijdens carnaval (XXlerator) ben ik het verloren.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."