Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEchte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

43 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
C
CrazymomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:

@Crazymom
Klik om te vergroten...
zoiets krijg je dan 😂😂
C
CrazymomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Poederpret zei:
Ik weet dat dit een oud topic is maar goed...Appeltjes/roze pep is niks meer dan een simpele marketingtruc. Amfetamine sulfaat (het poeder wat je snuift) is van zichzelf wit, en word niet beïnvloed door het productieproces. Elk ander kleurtje of geurtje wat er aan zit is toegevoegde zooi en word niet veroorzaakt door de hoeveelheid amfetamine freebase/sulfaat.

De geur, echter, kan wel verschillen. Dit word dan weer wel veroorzaakt door verschillende productieprocessen:

Bij synthese van amfetamine is het product uiteindelijk het sulfaatzout van amfetamine, dit ontstaat door het toevoegen van zwavelzuur bij extractie. Als er te weinig zwavelzuur word toegevoegd kan het zijn dat er freebase achterblijft in je product, dit is de meest zuivere vorm van amfetamine en komt voor als een kleurloze tot gelige olie (dit is karakteristiek voor organische amines). Ook hebben deze stoffen allemaal een soortgelijke "rotte vis" of "pislucht".

Dus als je pep ranzig ruikt, kan het komen door een grotere hoeveelheid freebase. Geen geur betekent dat je voornamelijk het sulfaatzout in handen hebt.

Ik hoop dat dit meer verduidelijking geeft over het uiterlijk voorkomen van pep.

Tijd voor een lijn dan maar.
Klik om te vergroten...
hoi poederpret
mijn Kwartje valt nog Niet .
Wat doen ze er nu dan meer of minder in dat de werking anders is .
de kleur en geuren mogen ze zelf houden die zooi hoeven we niet .
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Crazymom Vroeger dacht je dat je goede speed had maar het was toen vaak van lage amfetamine waarde. Tegenwoordig is de amfetamine waarde zo hoog dat je er zelfs met aceton wassen er amper wat uit krijgt. Van goede speed(met hoge amfetamine waarde) kun je gewoon eten, redelijk slapen en ga je niet spastisch doen.

Ikzelf had voordat ik mijn speed altijd waste last van maagkrampen, constipatie/diarree, trillen, twitchen. Nu gebruik ik heel soms nog en dan is de gouden regel less is more. Want des te puurder de speed des te minder je nodig hebt. Anders gebruik je al snel te veel en dan krijg je weer al die nare bijwerkingen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Carlitos we missen je .....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."