#1
@Detraid, ga eens slapen joh..
Als je drugs, welke dan ook, gebruikt om te kunnen functioneren gaat t geheid fout op den duur. Dan word of blijf je er van afhankelijk. Maakt niet uit welke drug.Het is nu vooral uit verveling dat ik grote hoeveelheden naar binnen werk.
Stel dat ik het kan beperken tot een niveau dat ik er alleen helder van word.
Dan is dat volgens mij niet het einde van de wereld.
Helemaal niet hoor! Spill your guts! We helpen elkaar graag hier. Daar leren we allemaal weer van.Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
Hoe zit het met.jouw huid? Heb je geen puisten?Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
Nee hoor, een maat van mij heeft nooit acne gehad totdat hij pep ging snuiven.Je zal aanleg voor acne moeten hebben om een puistenkop van speed te krijgen
Nee hoor, blijf gewoon posten. Dit forum is voor iedereen dus ook voor grootverbruikers.Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
Het is nu vooral uit verveling dat ik grote hoeveelheden naar binnen werk.
Slapen probably.Wat doe je dan na een dosis speed?
Kan niet.Verwijder dit topic!
Dat klopt. Maar de verslavingskans van wietgebruik is meestal een stuk lager dan de verslavingskans bij benzo's en speed.Er zijn toch ook zat mensen die een paar jointjes roken om alle stress te verwerken.
Ik heb gewoon een klein zetje nodig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."