Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + Lorazepam

Speed + Lorazepam

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Detraid, ga eens slapen joh..
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is nu vooral uit verveling dat ik grote hoeveelheden naar binnen werk.
Stel dat ik het kan beperken tot een niveau dat ik er alleen helder van word.
Dan is dat volgens mij niet het einde van de wereld.
Waarschijnlijk bekijk ik het helemaal verkeerd aangezien sommige van jullie uit ervaring spreken.
Maar ik ga het wel op deze manier proberen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Detraid zei:
Het is nu vooral uit verveling dat ik grote hoeveelheden naar binnen werk.
Stel dat ik het kan beperken tot een niveau dat ik er alleen helder van word.
Dan is dat volgens mij niet het einde van de wereld.
Klik om te vergroten...
Als je drugs, welke dan ook, gebruikt om te kunnen functioneren gaat t geheid fout op den duur. Dan word of blijf je er van afhankelijk. Maakt niet uit welke drug.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zal aanleg voor acne moeten hebben om een puistenkop van speed te krijgen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Detraid zei:
Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
Klik om te vergroten...
Helemaal niet hoor! Spill your guts! We helpen elkaar graag hier. Daar leren we allemaal weer van.
Dit forum is een serieus forum, daarom zijn er ook zoveel regels. Het is geen Party Flock of iets waar je totaal nutteloze info krijgt of afgebrand wordt als je eerlijk bent over je gebruik. Dont worry.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Detraid zei:
Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
Klik om te vergroten...
Hoe zit het met.jouw huid? Heb je geen puisten?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Je zal aanleg voor acne moeten hebben om een puistenkop van speed te krijgen
Klik om te vergroten...
Nee hoor, een maat van mij heeft nooit acne gehad totdat hij pep ging snuiven.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@MDMAZING

Ok, maar in mijn leeftijdscategorie komt het in ieder geval niet meer voor, puistenkop van speed. Je ziet t wel veel bij pubers en jongvolwassenen maar niet standaard. Dus vandaar mijn aanname.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Detraid zei:
Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, blijf gewoon posten. Dit forum is voor iedereen dus ook voor grootverbruikers.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Detraid zei:
Het is nu vooral uit verveling dat ik grote hoeveelheden naar binnen werk.
Klik om te vergroten...

Wat doe je dan na een dosis speed?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Albedo zei:
Wat doe je dan na een dosis speed?
Klik om te vergroten...
Slapen probably.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is meestal niet het geval. (Vanavond wel me best doen neem me altijd voor dat ik de 4 niet moet aantikken) Aangezien ik de enigste keer dat ik daarover ging een psychose heb gehad.
Als ik een te enthousiaste dosis neem luister ik de rest van de nacht muziek. (Hardstyle)
Als ik gewoon neem om wakker te blijven kijk ik serie's
Als ik lang wakker ben zoals nu rond 3 dagen dan ga ik buiten mijn gratis trip bewonderen.
Voorheen ging ik ook wel porno kijken maar om een of andere reden heb ik dan niet meer in de gaten dat er zo 3uur voor bij zijn. Zonder hoogtepunt weetniet of andere dat wel kunnen maar voor mij is het onmogelijk.
Struin de laatste dagen de hele nacht rond op dit forum.
Ga wel eens een flink stuk wandelen als ik te veel energie heb. (lig namelijk 9/10 in bed)
Voor de rest niks bijzonders de nacht gaat altijd heel snel wat ik ook aan het doen ben.
Bijna vergeten nicotine en een hele hoop ook. Wel altijd buiten
Eet wel wat maarja vind het nog steeds kut

Kan zeer impulsief zijn zoals mijn bericht in het stel je voor.
Ben af en toe te eerlijk helaas.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Detraid
Er is een mooie term voor, namelijk escapisme. Dat woord dekt de lading goed, je gebruikt drugs om de realiteit te ontvluchten, en dat lijkt me bij jou toch wel het geval te zijn.
Overigens krijg ik wel degelijk een hoogtepunt met speed, en wel meerdere ook als het moet. Wel kan ik dat hoogtepunt dan uitstellen zo lang ik wil, in tegenstelling zonder speed, want dan moet ik echt heel veel moeite doen om niet uiterst snel te zijn zal ik maar zeggen.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verwijder dit topic!
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat verbaast me heel erg voorheen trok ik meerdere uren per dag zonder hoogtepunt.
Moest minstens een dag uit nuchteren en dan heb ik kans. Maar dan is het ook wel of ie 3 weken verstopt heeft gezeten.
Ookal had ik hem dan misschien 1x in de week na meerdere sessie's
Wel veel intenser en een iets te overdreven lading..
En als dat het niet was wilde die van mij ook wel vaak lange tijd abnormaal krimpen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Detraid zei:
Verwijder dit topic!
Klik om te vergroten...
Kan niet.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Helaas ouders en vrienden verteld over mijn obsessie. dusja dit soort dingen zijn nou niet eccht hoopgevend
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Detraid zei:
Er zijn toch ook zat mensen die een paar jointjes roken om alle stress te verwerken.
Ik heb gewoon een klein zetje nodig.
Klik om te vergroten...
Dat klopt. Maar de verslavingskans van wietgebruik is meestal een stuk lager dan de verslavingskans bij benzo's en speed.
Daarnaast zijn de risico's die een benzo- of amfetamineverslaving met zich mee brengen veel groter dan die van een wietverslaving.

Ik durf het zelfs te vertellen dat als je elke week 3 dagen pep gebruikt om de nachten door te halen, dat je vanzelf ook pep nodig gaat hebben om op de andere dagen enigszins alert te zijn.
Maar als jij pep dan nog steeds zo lomp blijft gebruiken als dat je nu doet, dan is je lichaam daarvan zo snel uitgeput dat dat ook niet meer werkt.

4 nachten per week slapen is veel te weinig, en 3 dagen per week pep eindigt altijd in één van de volgende dingen:
- verslaafd
- op een wachtrij voor een afkickkliniek
- zelf afkicken kan natuurlijk ook, maar daarvoor heb je zelf een sterke discipline nodig
- of je realiseert na een tijdje (voordat je echt goed verslaafd bent) wat voor effecten het gebruik op je leven heeft gehad, en je verandert zaken.

De enige uitzondering die ik ken is iemand die een puntjes nam volgens dex-voorschrift als ADHD meditatief. Maar ook dat blijft oppassen. :)

Ik snap dat je sommige dingen zelf moet ervaren voordat je het pas echt geloofd/beseft, maar wellicht kijk je nu nog eens keer wat scherper naar me eigen situatie. :)
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik sluit me bij acht.zes aan ivm caffeine in de speed, dat gejaagd gevoel heb ik ook aangezien er bij de speed die ik koop caffeine is versneden, bij zuivere speed ga je goed en hard maar op een andere manier dan met caffeine waarvan je opgefucked word en onrustig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."