Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik sluit me bij acht.zes aan ivm caffeine in de speed, dat gejaagd gevoel heb ik ook aangezien er bij de speed die ik koop caffeine is versneden, bij zuivere speed ga je goed en hard maar op een andere manier dan met caffeine waarvan je opgefucked word en onrustig"
"Bas idd , maar kan op het moment geen andere regelen ik gebruik meestal maar een half grammetje en kijk ik wat porno en gamen, babbelkicken met een kameraad... en mijn hartslag gaat ook de hoogte in tijdens de comedown maar echt vies hoog. Uiteindelijk heb ik nog nooit iets aan mijn hart gekregen of gehad en ben na mijn laatste snuifbeurt ook naar de cardioloog geweest en alles was prima en inorde, toppie ligt wrsch aan de caffeine, maar als ik die versnelde hartslag krijg dan is het moeilijk om te denken 'het ligt aan de caffeine' of 'dit is normaal' in mijn geval dan, dus ben nog altijd aan het twijfelen of ik het zou doen... ik zou graag een EZtester willen bestellen maar vind er geen die speed test"
"Stoer doen ? Ik wou gewoon info ? Ben echt niet met ego bezig of zo een opschepper die stoeft hoeveel hij gepakt heeft en wat hij aankan, mijn kameraad vroeg dat aan mij (ik gebruikte maar 1xper jaar pep om hele nacht te gamen met vrienden en socializen, wauw das stoer. Had crystal meth gegoogled en daar werden de effecten niet zo zwaar uitgelegd als hierboven in de link. Heb het niet genomen en heb hem ook afgestuurd, als ik het nu in mijn eigen bezit had en het zou gebruiken en het hier zou posten dan zou ik het eerder 'stoer doen' noemen. Ik kan het zelf niet fixen ik weet ook niet waar hij het fixed... En dan moest het nog waar zijn dat hij het effectief had)... naah stoer doen op internet niet mijn ding. Toch alle respect voor jou mening hoor"
"Hallo, Ik heb een vraagje ivm speed & snelle hartslag. Ik ga wel al zeggen dat ik last heb van paniekaanvallen en een doordenker ben (hypochonder), ik ben vorige maand bij de cardioloog geweest (ik ga elk jaar) en mijn hart is kerngezond via echo en ook op de fiets (geen hartritmestoornissen) hij zij dat ik pas op mijn 40ste terug moet komen ben nu 31. Ik zou graag nog eens een half grammetje speed of minder doen voor 1 nachtje door te gaan, voor te gamen en/of porno te kijken Lol, maar las de laatste tijd dat er mensen zijn die een hartstilstand hebben gekregen van speed... nu heb ik bang dat dat bij mij ook gaat gebeuren, ik weet het drugs is nooit risicovrij... en heb ookaltijd een ZEER snelle hartslag als de speeduitwerkt, daardoor begin ik te paniekeren enconstant mijn pols te pakken, en ik DENK dat mijn polsslag over de 160 gaat, zou het nu aan mijn hart liggen of gewoon door te fel fixeren op mijn hart ? Maar mijn hart klopt altijd snel als het uitwerkt, alleen als ik lig begint hij iets of wat rustiger te kloppen... ik denk ook dat die speed met caf versneden is maar kan op het moment niks beter regelen denken jullie dat ik iets zou krijgen als ik het nog eens 1x doe of is de kans miniem ? Dankjewel x"
"Ja 2x heroine is toch niet stoer ? Ik was 19 jaar had 1 keer getrokken en de volgende keer ook 1x en dat is het... wauw, en buiten pep,coke en weed heb ik nooit geen andere drugs gebruikt. En ja ik mocht mijn twijfels toch hebben of niet, aangezien heroine instant verslavend is (en ik niet verslaafd was/werd), ik denk dat de hoeveelheid te klein was of is het instant verslavend als je het spuit ? Buh en intresseerd me ook niet. Daarom dacht ik dat het met crystal ook wel een overdreven verhaal zou zijn ivm verslaving, was impulsief van mij. Is absoluut niet om stoer te doen hoor, iemand die stoer wilt doen gaat al helemaal niet zeggen dat hij een angstige persoon is, en we zijn bijna 9 jaar verder nu. Daartussen ook jaren gestopt met pep."
"Ook ivm je hart is 31 niet te oud ?"
"Thanks man !! Kort en krachtig antwoord ga ik ook niet doen, en pep is ook gedaan momenteel."
"Hallo, Ja je hebt wel een punt 'is het het dan wel waard', paniek heb ik niet zo onder controle. Zou het zo graag nog is 1 keer doen, maar ben nu al aan die vreselijke comedown aan het denken met name de hartkloppingen/snellere hartslag de rest van de bijwerkingen vind ik niet erg, zelfs het niet kunnen slapen kan ik goed meeleven na/tijdens de comedown, alleen die snelle hartslag... msch ga ik het toch niet doen, tenzij iemand mij tips kan geven om die hartslag tijdens de comedown naar beneden te halen (liefst zonder medicatie of die benzotroep), toen ik vroeger speed deed begin 2003 had ik nooit geen last van hartkloppingen en kon ik ook beter slapen (was de speed toen beter of was het omdat ik jonger was ?), en om effe over die artikelen te beginnen die ik gelezen heb ivm hartstilstand door speed, ik persoonlijk heb nog nooit gehoord dat er iemand ALLEEN van speed is gestorven wel met combo's maar van speed alleen niet.... dus ik weet niet of ik die artikelen 100% moet geloven. Ik ga nog met mijn eigen overleggen of ik het zou doen of niet heb nog 5 weken bedenktijd, ik ga niet met een gebroken neus proberen te snuiven. Dankje voor de tips Roze Olifant"
"Ga elk jaar naar de cardioloog, een maand geleden nog alles was inorde, mijn hart zag er gezond uit en op de fiets vertoonde ik geen hartritmestoornissen, alles was toppie. Hij zij dat ik pas op mijn 40ste moest terugkomen dus dat zit het wel goed. Alleen word ik paniekerig als mijn hart razend snelgaat in de comedown"
""