Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed is niet goed voor je lichaam maar wel zalig gevoel..ja je kunt niet slapen en ik kan bij langdurig gebruik niet eten..in mijn tijd konden ze t nog niet testen dus fijne oplossing dan reed ik auto en dronk geen druppel..zalig hele nachten dansen..en t is goed koop...benzos nou daar benik na 10 ggz wel expert in en ja ik geloof wel dat een benzo zal helpen bij t slapen de een zal meer nodig hebben dan de ander...maar dat is met drug ook zo...ieder heeft zn voorkeur nou diazepam is een inslaper fijn als je dan kunt slapen maar voor doorgewinterde benzo gebbruikerd niks dan kom je bij sanex oxos of loras.serequelle ze zeggen minder verslavend gewoon klets is ook zeeer goed te gebruiken als slaapmiddel maar pas op je gaat van benzos knock..das heel anders slapen dan gewoon slapen en benzos lang gebruiken bektekend verslaafd zijn en zoals bij alle verslavingen heb je steeds meer nodig tenmiste dat hebben de meeste mensen..dus als je voor gezondheid gaat moet je al geen drugs gebruiken.maar bij gebruik v speed lijkt me een prima idee want je lichaam moet rusten...maar ik zegg dit voor gebruikers v speed die t zo maar eens 1 keertje in de maand doen..heb je geen rem met drugs gebruik begin dan nooit aan benzos..kijk drugs beinvloed je gedrag en dat doet je hoofd benzos leggen alles plat dus beinvloeden je hoofd vreselijk..maar t telt voor alles...in mate is t leuk..ik ben zelf ook jong geweest....t lijkt of veel mensen vergeten wat ze zelf deden...maar pas op..en zeker in deze wereld waarin zoveel rotzooi verkocht wordt..en zon enorm aanbod en zoveel soorten drugs zijn..een pilletje hievoor een pilletje daarvoor en voor je t weet stort je in beland je int ziekenhuis de paas of bij de ggz of kentron..een passend antwoordt kan ik niet geven..wat iedere situatie is anders"