Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + Lorazepam

Speed + Lorazepam

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet dat je gelijk hebt maar ik zie geen andere mogelijkheid voor nu.
Aangezien ik al genoeg geprobeerd heb. En geen steek verder ben gekomen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Detraid, ga eens slapen joh..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albedo zei:
Wat doe je dan na een dosis speed?
Klik om te vergroten...
Slapen probably.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is meestal niet het geval. (Vanavond wel me best doen neem me altijd voor dat ik de 4 niet moet aantikken) Aangezien ik de enigste keer dat ik daarover ging een psychose heb gehad.
Als ik een te enthousiaste dosis neem luister ik de rest van de nacht muziek. (Hardstyle)
Als ik gewoon neem om wakker te blijven kijk ik serie's
Als ik lang wakker ben zoals nu rond 3 dagen dan ga ik buiten mijn gratis trip bewonderen.
Voorheen ging ik ook wel porno kijken maar om een of andere reden heb ik dan niet meer in de gaten dat er zo 3uur voor bij zijn. Zonder hoogtepunt weetniet of andere dat wel kunnen maar voor mij is het onmogelijk.
Struin de laatste dagen de hele nacht rond op dit forum.
Ga wel eens een flink stuk wandelen als ik te veel energie heb. (lig namelijk 9/10 in bed)
Voor de rest niks bijzonders de nacht gaat altijd heel snel wat ik ook aan het doen ben.
Bijna vergeten nicotine en een hele hoop ook. Wel altijd buiten
Eet wel wat maarja vind het nog steeds kut

Kan zeer impulsief zijn zoals mijn bericht in het stel je voor.
Ben af en toe te eerlijk helaas.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Detraid
Er is een mooie term voor, namelijk escapisme. Dat woord dekt de lading goed, je gebruikt drugs om de realiteit te ontvluchten, en dat lijkt me bij jou toch wel het geval te zijn.
Overigens krijg ik wel degelijk een hoogtepunt met speed, en wel meerdere ook als het moet. Wel kan ik dat hoogtepunt dan uitstellen zo lang ik wil, in tegenstelling zonder speed, want dan moet ik echt heel veel moeite doen om niet uiterst snel te zijn zal ik maar zeggen.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verwijder dit topic!
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat verbaast me heel erg voorheen trok ik meerdere uren per dag zonder hoogtepunt.
Moest minstens een dag uit nuchteren en dan heb ik kans. Maar dan is het ook wel of ie 3 weken verstopt heeft gezeten.
Ookal had ik hem dan misschien 1x in de week na meerdere sessie's
Wel veel intenser en een iets te overdreven lading..
En als dat het niet was wilde die van mij ook wel vaak lange tijd abnormaal krimpen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Detraid zei:
Verwijder dit topic!
Klik om te vergroten...
Kan niet.
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helaas ouders en vrienden verteld over mijn obsessie. dusja dit soort dingen zijn nou niet eccht hoopgevend
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Detraid zei:
Er zijn toch ook zat mensen die een paar jointjes roken om alle stress te verwerken.
Ik heb gewoon een klein zetje nodig.
Klik om te vergroten...
Dat klopt. Maar de verslavingskans van wietgebruik is meestal een stuk lager dan de verslavingskans bij benzo's en speed.
Daarnaast zijn de risico's die een benzo- of amfetamineverslaving met zich mee brengen veel groter dan die van een wietverslaving.

Ik durf het zelfs te vertellen dat als je elke week 3 dagen pep gebruikt om de nachten door te halen, dat je vanzelf ook pep nodig gaat hebben om op de andere dagen enigszins alert te zijn.
Maar als jij pep dan nog steeds zo lomp blijft gebruiken als dat je nu doet, dan is je lichaam daarvan zo snel uitgeput dat dat ook niet meer werkt.

4 nachten per week slapen is veel te weinig, en 3 dagen per week pep eindigt altijd in één van de volgende dingen:
- verslaafd
- op een wachtrij voor een afkickkliniek
- zelf afkicken kan natuurlijk ook, maar daarvoor heb je zelf een sterke discipline nodig
- of je realiseert na een tijdje (voordat je echt goed verslaafd bent) wat voor effecten het gebruik op je leven heeft gehad, en je verandert zaken.

De enige uitzondering die ik ken is iemand die een puntjes nam volgens dex-voorschrift als ADHD meditatief. Maar ook dat blijft oppassen. :)

Ik snap dat je sommige dingen zelf moet ervaren voordat je het pas echt geloofd/beseft, maar wellicht kijk je nu nog eens keer wat scherper naar me eigen situatie. :)
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik sluit me bij acht.zes aan ivm caffeine in de speed, dat gejaagd gevoel heb ik ook aangezien er bij de speed die ik koop caffeine is versneden, bij zuivere speed ga je goed en hard maar op een andere manier dan met caffeine waarvan je opgefucked word en onrustig
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ballitch86 zei:
Ik sluit me bij acht.zes aan ivm caffeine in de speed, dat gejaagd gevoel heb ik ook aangezien er bij de speed die ik koop caffeine is versneden, bij zuivere speed ga je goed en hard maar op een andere manier dan met caffeine waarvan je opgefucked word en onrustig
Klik om te vergroten...
Als jij geen speed meer neemt met cafeïne erin, dan heb je ook die snelle hartslag niet meer = problem solved. Want in andere topics las ik dat die hartslag een probleem is bij je, dat ie te snel was voor je geval. Cafeïne zorgt hiervoor, eigenlijk vrijwel direct na je eerste lijn/punt, krijg je dat opgejaagde gevoel met een snelle hartslag.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bas zei:
Als jij geen speed meer neemt met cafeïne erin, dan heb je ook die snelle hartslag niet meer = problem solved. .
Klik om te vergroten...

Hier heb ik mijn twijfels bij. Ik gebruik pas sinds dit jaar speed. Altijd getest op 70+ % en gewassen met aceton, dus cafeïne vrij. Toch heb ik, zeker in de 2e helft van de “trip” en in de aanvang van de comedown echt een hogere hartslag, zeker bij inspanning. En behoorlijk hoger dan normaal.
Vande uppers die ik ooit nam (xtc/mdma, coke en speed) geeft speed mij zeker de hoogste hartslag van die middelen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Toch heb ik, zeker in de 2e helft van de “trip” en in de aanvang van de comedown echt een hogere hartslag, zeker bij inspanning. En behoorlijk hoger dan normaal.
Klik om te vergroten...
Er is inderdaad sowieso een lichte verhoging aanwezig betreft je hartslag. Maar als je je gaat inspannen, dan is het niet de speed die die extra verhoogde hartslag veroorzaakt, dat heb je namelijk zelf in de hand. Want die inspanning en energie die je gebruikt is gewoon niet aanwezig, vandaar sowieso die verhoging. Maarja, in het algemeen geldt dat cafeïne voor een verhoogde hartslag zorgt. Neem je speed zonder cafeïne, dan is die hartslag minder hoog.

Maar in de comedown, wanneer je speed begint uit te werken en dus je lichaam alle gevaarlijke stoffen aan het verwerken is, dan gaat de hartslag automatisch al omhoog. Dat hoort er wel bij, wat jij hebt De Dunne. Maar betreft Ballitch is het anders, ook ken ik zijn gebruik minder goed dan jouw gebruik De Dunne.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog even een vraagje voor de weters hier:
Ik lees regelmatig dat men na speed of xtc een benzo neemt om te kunnen slapen. Ik zelf heb dat nog nooit gedaan. Ik gebruik een joint als ik niet in slaap kan komen.
Wat is nou uiteindelijk slechter en geeft uiteindelijk een grotere dip:
Nacht doorhalen op speed/xtc en dan zonder benzo?
Of geen nacht doorhalen omdat je gaat slapen met een benzo na speed/xtc?

Een nacht doorhalen is heel erg ongezond en maakt je (of mij iig) moe een paar dagen.
Maar wel slapen na een speed/benzo, dan slaap je wel die nacht maar je hebt ook 2 soorten drugs in je lijf die je lichaam moet “opruimen”.
Welke optie is een grotere “kater” of een slechtere aanval op je gezondheid?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Een nacht doorhalen is heel erg ongezond en maakt je (of mij iig) moe een paar dagen.
Klik om te vergroten...
Je bent sowieso al langer wakker dan normaal, dus of je gaat slapen of niet, schadelijk is het gewoon. Ik denk dat het lastig spreken is, of iets nou nog meer schade toebrengt of juist iets minder schade. Het levert gewoon schade op, punt.

Het is beter om niks te gebruiken uiteraard, maar als je het doet, doe het dan zonder benzo's of andere drugs. Je lichaam moet 2 verschillende en tegenwerkende drugs gaan afbreken, want te koste van je lichaam gaat. Je lever is tijdens het slapen nog drug bezig alles weg te werken, dus echt goed slapen kan je wel vergeten. Het slapen na speed & benzo's zal juist energie gaan kosten en onrust veroorzaken dan dat het energie en rust moet opleveren.

En bovendien is het een slechte gewoonte (dat is drugs in het algemeen al) om je zelf aan te leren om een tegenwerkende drug achteraf erin te gooien. Als je drugs gebruikt, accepteer dat er negatieve gevolgen zijn en ga deze dan niet verbergen door nog meer drugs te gebruiken. Het is psychisch beter denk ik om die kater te accepteren terwijl je dus nog wat langer wakker blijft omdat je niet kan slapen.
R
Roosjedoornroosje11Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed end lorazepam is been top combi was half uit mn pilledak
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bas idd , maar kan op het moment geen andere regelen :( ik gebruik meestal maar een half grammetje en kijk ik wat porno en gamen, babbelkicken met een kameraad... en mijn hartslag gaat ook de hoogte in tijdens de comedown maar echt vies hoog. Uiteindelijk heb ik nog nooit iets aan mijn hart gekregen of gehad en ben na mijn laatste snuifbeurt ook naar de cardioloog geweest en alles was prima en inorde, toppie :) ligt wrsch aan de caffeine, maar als ik die versnelde hartslag krijg dan is het moeilijk om te denken 'het ligt aan de caffeine' of 'dit is normaal' in mijn geval dan, dus ben nog altijd aan het twijfelen of ik het zou doen... ik zou graag een EZtester willen bestellen maar vind er geen die speed test
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jup inderdaad maar slecht voor het hart en meer wrs , maar toch doe ik deze combi altijd als ik al even wakker ben en daar dan een joint op roken.
m
mamanicoleLid
01-01-2024, 00:00
#20
speed is niet goed voor je lichaam maar wel zalig gevoel..ja je kunt niet slapen en ik kan bij langdurig gebruik niet eten..in mijn tijd konden ze t nog niet testen dus fijne oplossing dan reed ik auto en dronk geen druppel..zalig hele nachten dansen..en t is goed koop...benzos nou daar benik na 10 ggz wel expert in en ja ik geloof wel dat een benzo zal helpen bij t slapen de een zal meer nodig hebben dan de ander...maar dat is met drug ook zo...ieder heeft zn voorkeur nou diazepam is een inslaper fijn als je dan kunt slapen maar voor doorgewinterde benzo gebbruikerd niks dan kom je bij sanex oxos of loras.serequelle ze zeggen minder verslavend gewoon klets is ook zeeer goed te gebruiken als slaapmiddel maar pas op je gaat van benzos knock..das heel anders slapen dan gewoon slapen en benzos lang gebruiken bektekend verslaafd zijn en zoals bij alle verslavingen heb je steeds meer nodig tenmiste dat hebben de meeste mensen..dus als je voor gezondheid gaat moet je al geen drugs gebruiken.maar bij gebruik v speed lijkt me een prima idee want je lichaam moet rusten...maar ik zegg dit voor gebruikers v speed die t zo maar eens 1 keertje in de maand doen..heb je geen rem met drugs gebruik begin dan nooit aan benzos..kijk drugs beinvloed je gedrag en dat doet je hoofd benzos leggen alles plat dus beinvloeden je hoofd vreselijk..maar t telt voor alles...in mate is t leuk..ik ben zelf ook jong geweest....t lijkt of veel mensen vergeten wat ze zelf deden...maar pas op..en zeker in deze wereld waarin zoveel rotzooi verkocht wordt..en zon enorm aanbod en zoveel soorten drugs zijn..een pilletje hievoor een pilletje daarvoor en voor je t weet stort je in beland je int ziekenhuis de paas of bij de ggz of kentron..een passend antwoordt kan ik niet geven..wat iedere situatie is anders

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."