Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe werkte de speed bij je wanneer je je slecht voelde?

Hoe werkte de speed bij je wanneer je je slecht voelde?

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens gehad dat wanneer ik ergens pissed over was, dit extra in mijn hoofd rond ging zingen. De werking kreeg daardoor een opgefokt, opgejaagd tintje. Op 1 of andere manier was dit sterker aanwezig als ik het de dag daarna weer nam.
Speed heeft ook wel eens para gevoelens bij mij versterkt. Maar ook het omgekeerde. Dat ik in een extreme situatie juist extreem rustig was. Maar de combi adrenaline/speed kan wel heel leip zijn. Vroeger toen ik nog wel eens kattekwaad uithaalde, heb ik onder invloed echt halsbrekende toeren uitgehaald als ik weg moest komen. Dat adrenaline gevoel leek enorm versterkt en heel lang aanwezig.
In een aantal verslagen van oorlogsveteranen kun je lezen dat Amfetamine bij uitgeputte personen soms hallucinaties en/of waanideeën veroorzaakt.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm je kan veel sturen met je geest, maar dat wat jij omschrijft loopt wel erg ver uiteen. 100% zeker dat iemand geen geintje met je uit haalde?
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik preventief niet mocht ik niet helemaal lekker in mijn velletje zitten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Als ik speed neem als ik me kut voel dan voel ik me daarna juist beter.

"Ah relaxed joh, het is allemaal niet zo erg".
Klik om te vergroten...
Lezen en Spacen zei:
Ik gebruik preventief niet mocht ik niet helemaal lekker in mijn velletje zitten.
Klik om te vergroten...
Uit mijn bericht kan worden opgemaakt dat ik het toejuich dat mensen drugs nemen als ze niet lekker in hun vel zitten, dat is absoluut niet het geval. Het gevaar met drugs zoals speed, maar ook andere drugs, is dat ze die nare gevoelens op de achtergrond doen verdwijnen. Het maskeert ze. En daarom is het ook niet slim om te gebruiken als je twijfelt over je gemoedstoestand.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Uit mijn bericht kan worden opgemaakt dat ik het toejuich dat mensen drugs nemen als ze niet lekker in hun vel zitten, dat is absoluut niet het geval. Het gevaar met drugs zoals speed, maar ook andere drugs, is dat ze die nare gevoelens op de achtergrond doen verdwijnen. Het maskeert ze. En daarom is het ook niet slim om te gebruiken als je twijfelt over je gemoedstoestand.
Klik om te vergroten...
Oh nee hoor. Zo heb ik je bericht niet geïnterpreteerd. Ik neem het gewoon niet om dezelfde reden die jij ook ervaart en beschrijft. Dan word de kater helaas heftiger. Mijn reactie is puur gebaseerd op eigen ervaring/handelen.

Heb helemaal niets tegen op jouw persoonlijke ervaringen of keuzes.
In tegenstelling zelfs i get it.
No harm done, no worries.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kapotmoe zijn dan, eigenlijk alleen maar willen liggen, maar in m'n hoofd te wakker. Praten voelt niet gezellig, maar zwaar.. En Wetende dat ik het als vlucht neem en dat is eigenlijk never nooit het juiste moment.
Dus antwoord op de topic vraag... Niet zoals ik zou willen, niet zoals ik had gehoopt en niet wat ik zou moeten doen nu in deze absurd zware periode van de afgelopen tijd. *zucht* *veegt maar een traan weg*



Edit: Ik ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌹🙂🌹🌹
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
AlwaysTrying zei:
Kapotmoe zijn dan, eigenlijk alleen maar willen liggen, maar in m'n hoofd te wakker. Praten voelt niet gezellig, maar zwaar.. En Wetende dat ik het als vlucht neem en dat is eigenlijk never nooit het juiste moment.
Dus antwoord op de topic vraag... Niet zoals ik zou willen, niet zoals ik had gehoopt en niet wat ik zou moeten doen nu in deze absurd zware periode van de afgelopen tijd. *zucht* *veegt maar een traan weg*
Klik om te vergroten...
Screenshot_2023-01-21-07-04-31-994-edit_com.facebook.katana.jpgScreenshot_2023-01-21-07-04-17-104-edit_com.facebook.katana.jpg


*Ploft naast AlwaysTrying*

Nietes, niet bovenop!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen drugs gebruiken als je niet goed in je vel zit. Wordt het erger van.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik me echt slecht voelde, maakte speed wel dat ik me wát beter voelde, maar het kwam niet in de buurt van speed doen toen ik me al goed/normaal voelde. Toen ik me slecht voelde, was het niet zo dat ik dan van speed ineens een heel vrolijke spraak waterval werd. Meer dat het de scherpe randjes van het slechte gevoel eraf schaafde.

Zoals eerder ook gezegd: niet aan te raden om te doen wanneer je je slecht voelt, want dit is ook nog eens een valkuil voor verslaving. Gelukkig niet gebeurt bij mij, maar vaak gaat het zo.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja d
Mindless zei:
Toen ik me echt slecht voelde, maakte speed wel dat ik me wát beter voelde, maar het kwam niet in de buurt van speed doen toen ik me al goed/normaal voelde. Toen ik me slecht voelde, was het niet zo dat ik dan van speed ineens een heel vrolijke spraak waterval werd. Meer dat het de scherpe randjes van het slechte gevoel eraf schaafde.

Zoals eerder ook gezegd: niet aan te raden om te doen wanneer je je slecht voelt, want dit is ook nog eens een valkuil voor verslaving. Gelukkig niet gebeurt bij mij, maar vaak gaat het zo.
Klik om te vergroten...
Ja das gewoon gevoelens dempen. En dan begint de comedown en lijkt alles nog erger dan voor je eraan begon.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
JackAss69 zei:
Idd wat fredkroket zegt. Als je dat doet is kans op verslaving ook groter.
Klik om te vergroten...

Speedbommetjes heb ik al gedaan, speedkroketten nog niet.

Dat komt wel nog 'n keer. :innocent:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoorde op wildeburg om 08:00 in de ochtend op de camping eens: wie wil er gebakken ei met keta?

Ff gecheckt en het was heus waar. Vriendelijk voor bedankt.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 48768Bekijk bijlage 48769


*Ploft naast AlwaysTrying*

Nietes, niet bovenop!
Klik om te vergroten...
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
AlwaysTrying zei:
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
Klik om te vergroten...

Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
AlwaysTrying zei:
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
Klik om te vergroten...
En na dat bericht opende ik Telegram :wink:

❤️
CeeCee zei:
Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
Klik om te vergroten...
Je moest eens weten!
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Je moest eens weten!
Klik om te vergroten...

Ik houd me aanbevolen! 😉😊
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
CeeCee zei:
Ik houd me aanbevolen! 😉😊
Klik om te vergroten...
Screenshot_2023-01-21-07-02-25-681-edit_com.android.chrome.jpg
Ook eentje voor jou dan 😘

En weer ontopic!
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#18
CeeCee zei:
Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
Klik om te vergroten...
Voor sommige mensen heeft @Mevrouw Pløp een hamertje met een dotje watten aan het einde van de steel zitten volgens mij. 😊
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 48775
Ook eentje voor jou dan 😘

En weer ontopic!
Klik om te vergroten...

…*smelt* …😘



AY AY MISS P! 🫡 🔨
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 48775
Ook eentje voor jou dan 😘

En weer ontopic!
Klik om te vergroten...
Stop eens met die zoetsappige winnie de poeh plaatjes, ik ben toch geen flikker? (S)

Cute asf :hearteyes:

OT: Ik heb wel eens speed gebruikt toen ik letterlijk griep had. Dat was echt verschrikkelijk. Dat doe ik nooit meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."