#1
Idd wat fredkroket zegt. Als je dat doet is kans op verslaving ook groter.
Speedbommetjes heb ik al gedaan, speedkroketten nog niet.
Dat komt wel nog 'n keer.
Idd wat fredkroket zegt. Als je dat doet is kans op verslaving ook groter.
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
En na dat bericht opende ik TelegramOntzettend lief dit.... 🌹🌹🌹
En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷
Je moest eens weten!Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
Je moest eens weten!
Voor sommige mensen heeft @Mevrouw Pløp een hamertje met een dotje watten aan het einde van de steel zitten volgens mij. 😊Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰
Stop eens met die zoetsappige winnie de poeh plaatjes, ik ben toch geen flikker? (S)
Ik ga die banhamer ontwijken door nog even offtopic te gaan, maar no joke, mijn moeders nickname voor mij als vierjarige/vijfjarige was knorretje, misschien ook door de flaporen die ik op die leeftijd had.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."