#1
Een opname zou me de nodige 'handvaten' moeten geven. Ik wil weer naar de beste versie van mezelf doorgroeien waar ik met mn zwaardere emoties om kan. Ik weet wat ik kan. Ik weet dat als de opname succesvol is, ik weer kan werken en op een beter pad kan komen.Nee hoor. Als speed je momenteel helpt tot aan het moment van opname zou ik het gewoon tot dan blijven gebruiken. Gun je lichaam wel wat meer slaap want anders wordt je gemoed erger en erger. Als je echt zo'n last hebt van nachtmerries kan je nog altijd een psychiater zoeken om samen eens te zoeken naar een tijdelijke oplossing.
Weet wel dat een opname geen nut heeft als je daar begint te gebruiken. Je bent daar om aan jezelf te werken en dat kan je niet als je je echte gevoelens onderdrugkt.
Wees er op voorbereid dat de wonde die je trauma veroorzaakt heeft terug opengescheurt zal worden. Denk je dat je dat aan zal kunnen op een nuchtere manier?
