Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey medegebruikers, Sedert 2019 gebruik ik dagelijks speed. Ik heb verschillende mate van kwaliteit gehad. Die ik nu heb is simpelweg het beste dat ik al had. Het doet z'n werk. Nu ... Waarom gebruik ik het? De eerste keer was om te experimenteren. Mijn vriendin doet het, ik wou weten wat zij er aan heeft. Maar het deed mijn gevoel ook naar neutraal gaan. Een vals gevoel. Dat weet ik. Elke dag besef ik dat ik er van af zou moeten blijven. Maar dat neutrale gevoel.. Dat raak ik dan kwijt."
"Snuffelaar zei: Waarom heb je de behoefte om je emoties af te vlakken? Klik om te vergroten... Doordat ik meerdere zelfmoordpogingen ondernam. Ik ben al wel op zoek naar hulp. Maar in Coronatijden is dat niet vanzelfsprekend. En ik wil ook vooral in de nacht wakker zijn. Dan komen de nachtmerries. 11 nachten haal ik met dit spul. Moeiteloos."
"CuriousExplorer zei: Jij blijft moeiteloos 11dagen wakker? Wow... Klik om te vergroten... Ja. Ik weet dat dat onmogelijk klinkt. Of lijkt. Bij andere is het na 4 nachten altijd over, val ik gewoon in slaap. Van degene die ik nu heb, moeiteloos 11 nachten."
"Snuffelaar zei: Dus het vlakt je emoties af en je stelt je nachtmerries er mee uit. Helpt dit je er momenteel door? Of niet? Heb je trouwens al geïnformeerd voor een eventuele opname? Ja het zijn tijden van Corona, maar dat betekend niet per se dat er nergens plaats voor je is. Klik om te vergroten... De wachtlijst staat 'on hold'. Of het me er door helpt? Dan zeg ik volmondig ja. Ook al is het niet eerlijk. Ik besef dat het gevoel kunstmatig is. Dat hou ik altijd in mn achterhoofd. En ja.. daardoor kan ik veel werk verzetten. Ik hou me bezig met laptops maken, repareren, dan doorverkopen, ... Heb ik mezelf aangeleerd. Laatst een projectje afgewerkt. Was ik best trots op."
"Snuffelaar zei: Niet verkeerd bedoeld hoor, maar wat voor advies zoek je eigenlijk? Klik om te vergroten... Misschien een mirakeladvies. Of begrip. Ik weet het niet. Klinkt dat dom?"
"Sabotage zei: Heb je altijd nachtmerries gehad .En zijn die zo extreem dat je niet durft te slapen.. Klik om te vergroten... Die zijn heel levendig. Heb er al jaren last van."
"Sabotage zei: komt het door trauma Klik om te vergroten... Niet dat ik weet. Ik heb nooit wat ergs meegemaakt dat ik me voorbde geest kan halen."
"Snuffelaar zei: Nee hoor. Als speed je momenteel helpt tot aan het moment van opname zou ik het gewoon tot dan blijven gebruiken. Gun je lichaam wel wat meer slaap want anders wordt je gemoed erger en erger. Als je echt zo'n last hebt van nachtmerries kan je nog altijd een psychiater zoeken om samen eens te zoeken naar een tijdelijke oplossing. Weet wel dat een opname geen nut heeft als je daar begint te gebruiken. Je bent daar om aan jezelf te werken en dat kan je niet als je je echte gevoelens onderdrugkt. Wees er op voorbereid dat de wonde die je trauma veroorzaakt heeft terug opengescheurt zal worden. Denk je dat je dat aan zal kunnen op een nuchtere manier? Klik om te vergroten... Een opname zou me de nodige 'handvaten' moeten geven. Ik wil weer naar de beste versie van mezelf doorgroeien waar ik met mn zwaardere emoties om kan. Ik weet wat ik kan. Ik weet dat als de opname succesvol is, ik weer kan werken en op een beter pad kan komen."
"Sabotage zei: Ik ken behoorlijk wat psychiatrische stoornissen.Heb ooit gewerkt in de psychiatrie gesloten afdeling . Veel cliënten met psychoses,Schizophreni ,depressie,borderline ect mee gemaakt. Maar vind jou klachten eg bijzonder. Zelf een keer iets op tv gezien wat er op lijkt Klik om te vergroten... Bijzonder? Kan je dat verklaren? Ik vind ze ook bijzonder. Bijzonder lastig om precies te zijn.."
"Sabotage zei: Droom je dan hetzelfde elke x . Bijv elke x over een zelfde uitziend wezen . Of gewoon nachtmerries elke keer weer anders Klik om te vergroten... Alle mensen waar ik om geef worden vermoord. Nee.. Afgeslacht. Dat is het juiste. Altijd in een andere omgeving. Wel altijd even duister een zwaar duister. Dat voel je. En nee. Aan films is het niet te wijten. Die kijk ik niet. Ik hou niet zo van tv."