#1
top bedankt man!! ga ik dat doen!Je kan dat gewoon in de vriezer doen alleen doe het in 2 zakjes dat zou het beste zijn en goed dichtmaken dan zal het goed moeten komen
top bedankt man!! ga ik dat doen!Je kan dat gewoon in de vriezer doen alleen doe het in 2 zakjes dat zou het beste zijn en goed dichtmaken dan zal het goed moeten komen
Geen stress!! Topptop bedankt man!! ga ik dat doen!
De speed is nat vanwege overgebleven oplosmiddelen zoals methanol. Die oplosmiddelen zijn giftig, en ze bevorderen ook niet de stabiliteit van amfetamine. Als consument heb je dus echt geen fuck aan natte speed. Veel beter kun je het drogen, en dan het witte poeder (zo zou het eruit moeten zien) gewoon luchtdicht, droog, en donker bewaren. Soms verkleurt speed geel of bruin na verloop van tijd, maar dat komt omdat er versnijdingsmiddelen zoals cafeïne aan worden toegevoegd. Zuivere amfetaminesulfaat is wit, en blijft heel lang goed.hee allemaal!
Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig.
Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren.
kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders?
alvast bedankt!!!
De speed is nat vanwege overgebleven oplosmiddelen zoals methanol. Die oplosmiddelen zijn giftig, en ze bevorderen ook niet de stabiliteit van amfetamine. Als consument heb je dus echt geen fuck aan natte speed. Veel beter kun je het drogen, en dan het witte poeder (zo zou het eruit moeten zien) gewoon luchtdicht, droog, en donker bewaren.
Of omdat het niet de juiste zuurgraad had. Bijvoorbeeld teveel zwavelzuur.Soms verkleurt speed geel of bruin na verloop van tijd, maar dat komt omdat er versnijdingsmiddelen zoals cafeïne aan worden toegevoegd. Zuivere amfetaminesulfaat is wit, en blijft heel lang goed.
ja kan wel natte speed bevriest bij -80 -100 graden je kan het zelf droog luchtdicht bewaren kwaliteit veranderd niet het is maar een oplosmiddelhee allemaal!
Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig.
Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren.
kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders?
alvast bedankt!!!
Jep ik kan dit alleen maar onderstrepen. Alle andere methodes zijn onzinnig. Speed is een stabiele stof mits je het droog en zuiver bewaard op een normale manier (lees droog en donker).
Al die fabeltjes dat speed z'n kracht verliest als het droog is, moet je niet intrappen. Dat is wel een mogelijkheid, maar dan was de speed in eerste instantie al slecht geproduceerd.
Of omdat het niet de juiste zuurgraad had. Bijvoorbeeld teveel zwavelzuur.
speed wordt ook geel bij Aluminum synthese als er bij de productie te veel zwavelzuur ingooit moet de kok de manual boekje vaker lezenJep ik kan dit alleen maar onderstrepen. Alle andere methodes zijn onzinnig. Speed is een stabiele stof mits je het droog en zuiver bewaard op een normale manier (lees droog en donker).
Al die fabeltjes dat speed z'n kracht verliest als het droog is, moet je niet intrappen. Dat is wel een mogelijkheid, maar dan was de speed in eerste instantie al slecht geproduceerd.
Of omdat het niet de juiste zuurgraad had. Bijvoorbeeld teveel zwavelzuur.
ja je kan de overige speed gewoon in een gripzakje in de vriezer leggenhee allemaal!
Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig.
Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren.
kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders?
alvast bedankt!!!
Zoals @Miraculeus zegt, de zoekfunctie doet denk ik wonderen voor je
Je kan dat gewoon in de vriezer doen alleen doe het in 2 zakjes dat zou het beste zijn en goed dichtmaken dan zal het goed moeten komenOke ik heb nog verder me onderzoek gedaan.
ik zie overal staan dat ik het luchtdicht moet bewaren in de vriezer.
nu heb ik nog steeds dezelfde vraag ik kom niet echt op een goed antwoord.
kan ik me gripzakje natte speed gewoon in de vriezer leggen of even het zakje in een luchtdicht potje doen of iets in die richting?
of gewoon alles lekker drogen en dan koel donker en luchtdicht bewaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."