Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnatte speed bewaren.

natte speed bewaren.

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Spichtig-MannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpeedyGonzalezz zei:
Je kan dat gewoon in de vriezer doen alleen doe het in 2 zakjes dat zou het beste zijn en goed dichtmaken dan zal het goed moeten komen
Klik om te vergroten...
top bedankt man!! ga ik dat doen!
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketapret64 zei:
top bedankt man!! ga ik dat doen!
Klik om te vergroten...
Geen stress!! Topp
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon uitsmeren op je Dr. Oetker
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketapret64 zei:
hee allemaal!
Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig.
Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren.
kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders?

alvast bedankt!!!
Klik om te vergroten...
De speed is nat vanwege overgebleven oplosmiddelen zoals methanol. Die oplosmiddelen zijn giftig, en ze bevorderen ook niet de stabiliteit van amfetamine. Als consument heb je dus echt geen fuck aan natte speed. Veel beter kun je het drogen, en dan het witte poeder (zo zou het eruit moeten zien) gewoon luchtdicht, droog, en donker bewaren. Soms verkleurt speed geel of bruin na verloop van tijd, maar dat komt omdat er versnijdingsmiddelen zoals cafeïne aan worden toegevoegd. Zuivere amfetaminesulfaat is wit, en blijft heel lang goed.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf bewaarde ik het vroeger ook steeds in de ijskast. Steeds een beetje laten drogen wat ik nodig heb dat moment. Eigenlijk zie ik het er het nut niet van in, zoals hierboven vermeld zijn het oplosmiddelen die verdampt dienen te worden die eigenlijk niet bij je pep horen.

Ik droog nu alles wat ik heb in 1x, ik trek ze per gram vaccuum en bewaar ze nadien in een blikken potje. Zelfs na een jaar lijkt de potentie niet geminderd te zijn. En blijft er steeds spierwit uitzien.

Dus het gedoe van de ijskast gebruik ik niet meer, compleet overbodig.
Ik denk nu eerder, hoe sneller de oplosmiddelen eruit zijn hoe beter.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
De speed is nat vanwege overgebleven oplosmiddelen zoals methanol. Die oplosmiddelen zijn giftig, en ze bevorderen ook niet de stabiliteit van amfetamine. Als consument heb je dus echt geen fuck aan natte speed. Veel beter kun je het drogen, en dan het witte poeder (zo zou het eruit moeten zien) gewoon luchtdicht, droog, en donker bewaren.
Klik om te vergroten...

Jep ik kan dit alleen maar onderstrepen. Alle andere methodes zijn onzinnig. Speed is een stabiele stof mits je het droog en zuiver bewaard op een normale manier (lees droog en donker).

Al die fabeltjes dat speed z'n kracht verliest als het droog is, moet je niet intrappen. Dat is wel een mogelijkheid, maar dan was de speed in eerste instantie al slecht geproduceerd.

Neo-Shulginist zei:
Soms verkleurt speed geel of bruin na verloop van tijd, maar dat komt omdat er versnijdingsmiddelen zoals cafeïne aan worden toegevoegd. Zuivere amfetaminesulfaat is wit, en blijft heel lang goed.
Klik om te vergroten...
Of omdat het niet de juiste zuurgraad had. Bijvoorbeeld teveel zwavelzuur.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketapret64 zei:
hee allemaal!
Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig.
Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren.
kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders?

alvast bedankt!!!
Klik om te vergroten...
ja kan wel natte speed bevriest bij -80 -100 graden je kan het zelf droog luchtdicht bewaren kwaliteit veranderd niet het is maar een oplosmiddel
en over pep drogen das het vervelende :sweatsmile: ik droog het in ongveer 45 min tot uurtje snuifklaar is hij nog niet droog lijkt alleen maar zoo
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Jep ik kan dit alleen maar onderstrepen. Alle andere methodes zijn onzinnig. Speed is een stabiele stof mits je het droog en zuiver bewaard op een normale manier (lees droog en donker).

Al die fabeltjes dat speed z'n kracht verliest als het droog is, moet je niet intrappen. Dat is wel een mogelijkheid, maar dan was de speed in eerste instantie al slecht geproduceerd.


Of omdat het niet de juiste zuurgraad had. Bijvoorbeeld teveel zwavelzuur.
Klik om te vergroten...

LucidLucy zei:
Jep ik kan dit alleen maar onderstrepen. Alle andere methodes zijn onzinnig. Speed is een stabiele stof mits je het droog en zuiver bewaard op een normale manier (lees droog en donker).

Al die fabeltjes dat speed z'n kracht verliest als het droog is, moet je niet intrappen. Dat is wel een mogelijkheid, maar dan was de speed in eerste instantie al slecht geproduceerd.


Of omdat het niet de juiste zuurgraad had. Bijvoorbeeld teveel zwavelzuur.
Klik om te vergroten...
speed wordt ook geel bij Aluminum synthese als er bij de productie te veel zwavelzuur ingooit moet de kok de manual boekje vaker lezen
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
In een dichte zak, in de vriezer
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ketapret64 zei:
hee allemaal!
Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig.
Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren.
kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders?

alvast bedankt!!!
Klik om te vergroten...
ja je kan de overige speed gewoon in een gripzakje in de vriezer leggen
S
Spichtig-MannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hee allemaal!
Ik heb hier wat natte speed liggen. Nu ga ik naar een feesie en heb ik niet alles nodig.
Ik lees overal dat als je speed nat is dat je het beste in de vriezer luchtdicht kan bewaren.
kan ik de speed gewoon in me gripzakje laten zitten en zo in de vriezer leggen of moet dit anders?

alvast bedankt!!!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Check anders even hier hier en hier of gebruik zelf de zoekfunctie! (:
S
Spichtig-MannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke ik heb nog verder me onderzoek gedaan.
ik zie overal staan dat ik het luchtdicht moet bewaren in de vriezer.
nu heb ik nog steeds dezelfde vraag ik kom niet echt op een goed antwoord.

kan ik me gripzakje natte speed gewoon in de vriezer leggen of even het zakje in een luchtdicht potje doen of iets in die richting?

of gewoon alles lekker drogen en dan koel donker en luchtdicht bewaren.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miraculeus zei:
Check anders even hier hier en hier of gebruik zelf de zoekfunctie! (:
Klik om te vergroten...
Zoals @Miraculeus zegt, de zoekfunctie doet denk ik wonderen voor je
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
ketapret64 zei:
Oke ik heb nog verder me onderzoek gedaan.
ik zie overal staan dat ik het luchtdicht moet bewaren in de vriezer.
nu heb ik nog steeds dezelfde vraag ik kom niet echt op een goed antwoord.

kan ik me gripzakje natte speed gewoon in de vriezer leggen of even het zakje in een luchtdicht potje doen of iets in die richting?

of gewoon alles lekker drogen en dan koel donker en luchtdicht bewaren.
Klik om te vergroten...
Je kan dat gewoon in de vriezer doen alleen doe het in 2 zakjes dat zou het beste zijn en goed dichtmaken dan zal het goed moeten komen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."