#1
Je haalt een oud topic uit 2015 naar boven ! 😂
Bovendien is je antwoord vrij onleesbaar 😜
Bovendien is je antwoord vrij onleesbaar 😜
MentalFucked zei:Ik en mijn maat gingen allebij met ons gezicht erboven hangen, en kregen gewoon tranen ervan in de ogen? Mijn maat gebruikt vaak, maar heeft dat nog nooit gehad.
Kan ik hiervan uitgaan dat het goed spul is? (Dealer is te vertrouwen, en ik heb geen tijd om het te testen.)
^^^^^
Lees dit wat hierboven staat, dat is toch gewoon bullshit?
Je kan nergens aan merken als het goede of slechte is, kenners zullen hier wel truckjes voor hebben.. Laat je speed dus gewoon testen om ongelukken te voorkomen.
Ik heb zelf ook al eens gele speed gehad, en tot nu toe het beste die ik ook ooit heb gehad.
Maar dat betekent niet dat jou speed ook goed is.
Amfetamine in poedervorm is maximaal 73% amfetamine en 27% sulfaat. 100% amfetamine is een olie-achtige vloeistof. Speed wordt vaak versneden met middelen als mannitol, dextrose, paracetamol. Echter merk je vrijwel niks van deze middelen en zijn ze ook niet een heel groot probleem. Alleen soms wordt amfetamine versneden met cafeïne, dit is wel degelijk erg vervelend.
Cafeïne brandt in je neus/tong en ruikt smerig/bitter en veroorzaakt de volgende effecten:
Hartkloppingen
Zweten
Rusteloos gevoel
Tintelingen
Daarnaast wordt je speed geel/bruin als de cafeine aan lucht word blootgesteld en het zorgt ervoor dat alles plakkerig word en je geen mooi poeder kan kappen.
Dus heb je gele pep/ wordt het niet mooi droog na een paar uur drogen of stinkt het erg chemisch wanneer het helemaal droog is dan kun je overwegen om het te wassen.
Door het te wassen met aceton haal je alle cafeïne eruit waardoor je vuile speed opeens veranderd in een heel redelijk product.
Schone pep hoort wit te zijn en mits 100% droog vrijwel géén geur te hebben. Het brandt nauwelijks in je neus en is een fijn poeder wat niet hoor te plakken.
Jep, dat is een feit.Psychedelibee zei:Volgens mij lost plastic op in aceton
dubbel0seven zei:Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt.
Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren)

Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.fgamer zei:Dat wordt improviseren, suggesties? :P
Dat kan prima, immers, zo nauw luistert het nou ook weer niet.fgamer zei:Om aceton af te meten?SirErick zei:Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.fgamer zei:Dat wordt improviseren, suggesties? :P
SirErick zei:Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.fgamer zei:Dat wordt improviseren, suggesties? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."