Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke dag een gram speed

Elke dag een gram speed

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
'ik gebruik dagelijks maar ik heb nooit een kater '
'ik neem elke dag een bom en dan ben ik 2 a 3 dagen goed en neem ik niks'
'als het uitwerkt vind ik niks leuk, ben ik down en hang en slaap ik alleen maar'

'ik heb altijd hele goede, rij er zelfs 200 km voor'
*Stuurt een pb met vragen om drugs voor hem te regelen*

Deze heeft een ban!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha wat een idioot. En ik ben veel te serieus op zijn post ingegaan hahaha
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
'ik gebruik dagelijks maar ik heb nooit een kater '
'ik neem elke dag een bom en dan ben ik 2 a 3 dagen goed en neem ik niks'
'als het uitwerkt vind ik niks leuk, ben ik down en hang en slaap ik alleen maar'

'ik heb altijd hele goede, rij er zelfs 200 km voor'
*Stuurt een pb met vragen om drugs voor hem te regelen*

Deze heeft een ban!
Klik om te vergroten...
Ah je hebt hem al te pakken, mooi. :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Ah je hebt hem al te pakken, mooi. :)
Klik om te vergroten...
Had jij ook een pb?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Had jij ook een pb?
Klik om te vergroten...
Nee, maar had net een melding gedaan over een bericht van hem in een ander topic.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Nee, maar had net een melding gedaan over een bericht van hem in een ander topic.
Klik om te vergroten...
Ik hoop niet dat wanneer er een 3e wereldoorlog uitbreekt, dat ik dan in het zelfde dorp woon als jij.......🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
caninus zei:
Ik hoop niet dat wanneer er een 3e wereldoorlog uitbreekt, dat ik dan in het zelfde dorp woon als jij.......🤣
Klik om te vergroten...
Nee jij wordt bij erikv6 ingedeeld, geen zorgen.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, zal toch wel met opvoeding te maken hebben
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
caninus zei:
Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
Klik om te vergroten...
Spreek voor jezelf anders?

Het forum kan alleen blijven bestaan en een veilige plek zijn waar mensen wat kunnen leren als we dat samen doen. Dus als leden rapporteren wat niet door de beugel kan, wij zien namelijk niet alles.

Als leden dat niet meer doen (en bijv ook dealers of dealerzoekenden in pb niet meer rapporteren) is het forum binnen no-time uit de lucht.

Samenwerken om iets te behouden wat men prettig vindt en waar men graag komt, en daarbij mensen melden die zich niet aan de regels kunnen of willen houden (en in dit geval: gewoon risicovol advies geven) bestempelen als NSB gedrag zal misschien een generatiedingetje zijn (of gebrek aan opvoeding), maar ik vind het walgelijk gedrag.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
caninus zei:
Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
Klik om te vergroten...
Eriks gedrag brengt het voortbestaan van dit forum in gevaar. Daarom zijn die regels er juist. Probeer eens verder te kijken dan je nosso lang is, druif.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
caninus zei:
Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
Klik om te vergroten...
De kleuterleidster op de Protestants-Christelijke kleuterschool (het was nog nèt geen basisschool) hield ons ook altijd vóór dat klikken het ergste was dat er bestond...
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#13
caninus zei:
Ja, zal toch wel met opvoeding te maken hebben
Klik om te vergroten...
Eerder met het gebrek aan
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Samenwerken om iets te behouden wat men prettig vindt en waar men graag komt, en daarbij mensen melden die zich niet aan de regels kunnen of willen houden (en in dit geval: gewoon risicovol advies geven) bestempelen als NSB gedrag zal misschien een generatiedingetje zijn (of gebrek aan opvoeding), maar ik vind het walgelijk gedrag.
Klik om te vergroten...

Het idee was dat Joden en Verzetsmensen niet in handen van de Bezetter zouden vallen.
Met name het feit dat 100.000 van de 140.000 Joden door de Bezetter is afgevoerd heeft nog lang doorgewerkt in de Nederlandse opvoeding.

Een ander idee uit de Oorlog was dat het verkeerd was dat de overheid gegevens van burgers verzamelde. Verzetsmensen stalen identiteitskaarten en/of pasten gegevens aan door de inkt weg te bleken met chloor.

Nog veel achterhaalder dan het idee van het klikken.

De DDR werd nog bespot om de overdreven spionage ten opzichte van normale burgers.

Onderhand hebben Google en Facebook meer informatie over ons dan de DDR ooit gelukt is te achterhalen.

Overigens ben ik vóór de forumregels. Om de redenen die @Mevrouw Pløp genoemd heeft, maar ook omdat velen van jullie te kampen hebben met een speciale problematiek die mij -af en toe- totaal boven mijn pet gaat
E
Erikv6Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo ik gebruik nu 2jaar lang elke dag een gram speed,ik wil en kan hier niet meer zonder het is een echte verijking van mn leven ik heb er nooit een kater van,merk wel als ik zonder zit geen drive meer heb om iets leuk te vinden of te doen.Dan hang ik en slaap ik maar wat.ook zit ik dan niet lekker in mn vel.zijn er hier meer speedgebruikers die al jaren gebruiken?ik ben enorm geintereseerd geraakt in deze drugs.ik vind het heerlijk,ik slik vaak een bom van een gram en ben dan 3 dagen lekker dan 2 a 3 dagen niks en dan weer n bom.ik drink geen bier en eet en drink gewoon tijdens mijn rush.kunnen je dopamine receptoren echt stuk gaan?en er een kans bestaat dat je je leven lang moet gebruiken?Ik ben heel dankbaar dat speed bestaat.ik zou graag in contact komen met andere speedgebruikers.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vraag me oprecht af of je ook gelukkig bent.
En hoe blij jou lichaam is met deze capriolen.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serieus? Ik pak alvast wat popcorn..
E
Erikv6Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Serieus,ik heb zulke goede dat ik er zelf 200km voor rij elke week.hoe veel jaren kun je gebruiken zo der dat je schade of uitval van je nieren krijgt?ik laat om de 10jaar een fullbodyscan maken van mezelf zodat ik kan zien hoe ik eraan toe ben.Ik ben tijdens mijn gebruik heel gelukkig 3 dagen als k 3 dagen niks neem en het is uit mn bloed ben ik een wrak.geen drive slaap alleen maar.hang dan veel kan mn ogen dan niet open houden.ga alleen maar slapen ook al ben ik niet moe.gevolg dan voel ik me ongelukkig maar niet extreem down ofzo.dan neem ik weer n bom van anderhalf a 2 gram.en kan ik er weer tegen aan totdat het uit mn bloed is.rook ook 24/7 wiet erbij.maar drink geen alcohol.ik ben benieuwd of hier echte speedfreaks zijn die net zo lovend als mij zijn over speed.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Erikv6 zei:
ik ben benieuwd of hier echte speedfreaks zijn die net zo lovend als mij zijn over speed.
Klik om te vergroten...
“ik ben niet verslaaft, heb er gewoon veel passie voor” 🤣
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een bom van 1 a 2 gram pep?! Ik kan me hier absoluut niets bij voorstellen, wellicht heb je een enorme tolerantie? Voor de meelezers: deze doseringen zijn echt krankzinnig hoog

Natuurlijk kunnen je receptoren overbelast raken omdat er nooit voldoende tijd is om te herstellen. Je pleegt structureel roofbouw op je lijf. Overweeg eens een opname in de detox en dan zie je vast er gebeurt met je natuurlijke huishouding of disbalans. Je lichaam went aan een bepaalde chemische huishouding van amfetamine je bloed. Je zal alleen steeds meer nodig hebben maar wel te maken krijgen met opbouwende klachten en daarmee ook de (blijvende) negatieve klachten.

Ik denk dat het een aangeleerd patroon is rondom gebruiken, dat je pep nodig hebt om te kunnen functioneren. Wat ik persoonlijk denk ik is dat je mentaal en fysiek helemaal gesloopt bent. Het is een vicieuze cirkel waar je in blijft hangen als.je op deze manier verder gaat.

Ga je een afspraak maken bij de huisarts?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."