#1
Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
Ah je hebt hem al te pakken, mooi.'ik gebruik dagelijks maar ik heb nooit een kater '
'ik neem elke dag een bom en dan ben ik 2 a 3 dagen goed en neem ik niks'
'als het uitwerkt vind ik niks leuk, ben ik down en hang en slaap ik alleen maar'
'ik heb altijd hele goede, rij er zelfs 200 km voor'
*Stuurt een pb met vragen om drugs voor hem te regelen*
Deze heeft een ban!
Had jij ook een pb?Ah je hebt hem al te pakken, mooi.![]()
Nee, maar had net een melding gedaan over een bericht van hem in een ander topic.Had jij ook een pb?
Ik hoop niet dat wanneer er een 3e wereldoorlog uitbreekt, dat ik dan in het zelfde dorp woon als jij.......🤣Nee, maar had net een melding gedaan over een bericht van hem in een ander topic.
Nee jij wordt bij erikv6 ingedeeld, geen zorgen.Ik hoop niet dat wanneer er een 3e wereldoorlog uitbreekt, dat ik dan in het zelfde dorp woon als jij.......🤣
Spreek voor jezelf anders?Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
Eriks gedrag brengt het voortbestaan van dit forum in gevaar. Daarom zijn die regels er juist. Probeer eens verder te kijken dan je nosso lang is, druif.Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
De kleuterleidster op de Protestants-Christelijke kleuterschool (het was nog nèt geen basisschool) hield ons ook altijd vóór dat klikken het ergste was dat er bestond...Volgens mij mis je mijn punt. Maar zal wel het generatieverschil zijn. Mijn generatie vindt NSB gedrag juist erger als het gedrag van de schuldige (in dit geval erikv6).
Eerder met het gebrek aanJa, zal toch wel met opvoeding te maken hebben
Samenwerken om iets te behouden wat men prettig vindt en waar men graag komt, en daarbij mensen melden die zich niet aan de regels kunnen of willen houden (en in dit geval: gewoon risicovol advies geven) bestempelen als NSB gedrag zal misschien een generatiedingetje zijn (of gebrek aan opvoeding), maar ik vind het walgelijk gedrag.
“ik ben niet verslaaft, heb er gewoon veel passie voor” 🤣ik ben benieuwd of hier echte speedfreaks zijn die net zo lovend als mij zijn over speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."