Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje Speed

Bommetje Speed

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik pak altijd amfetamine op een volle maag en aansluitend een vol glas water. dat is al heel mijn leven een gewoonte
I
ItjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is een bommetje (capsule) speed met een dosering van 200mg voor iemand met een hoge tolerantie te doen? Iemand ervaring met deze hoge doseringen?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het als ex-dagelijks speedgebruiker wel hoog ja. Ik neem zelf altijd bommetjes van 100-120 mg. Wel een stuk of 4-5 totaal dan op een festival.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe hoog is de tolerantie? Gewicht, laatste keer dat er gebruikt is, tijd van de dag, vermoeidheid?
I
ItjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewicht is 108, dagelijks gebruik en uitgerust op een volle maag
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijkt me nog altijd een hoge dosis, maar gezien je omstandigheden niet meer zo hoog als het in eerste instantie leek.
Maar iets zegt me, dat jij het beter weet en het aandurft.
Geen zin om bij te pakken of waarom zoveel en de vraag als je dagelijks gebruikt?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
switjes zei:
Is een bommetje (capsule) speed met een dosering van 200mg voor iemand met een hoge tolerantie te doen? Iemand ervaring met deze hoge doseringen?
Klik om te vergroten...

Wat zei de test, hoe sterk qua procent is de speed?
Dat zit nl een groot verschil in wat wel en niet kan mijn inziens
I
ItjesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben nieuw met het gebruik van bommetjes. Ik probeerde er vandaag 1 van 170mg en ik voelde er niet veel van. Ik heb het idee dat snuiven meer effect heeft bij mij. Of is het de bedoeling dat je steeds bij pakt? Want dat heb ik nog niet eerder gedaan. Ik heb de speed nog niet getest, net een nieuwe dealer gevonden, maar mijn vriend ging wel hard op een bommetje en als ik snuif werkt het ook goed. Ben nu ook nog steeds goed wakker hoor dus het doet wel iets, maar bij een bommetje denk ik ook daadwerkelijk aan een bommetje..
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
switjes zei:
en ik voelde er niet veel van
Klik om te vergroten...

Daarom is het ook belangrijk om te weten over hoeveel % je praat.
Hoe hoger het percentage, hoe minder je hoeft te bommen.

Dat je vriend sneller gaat wilt niks zeggen.
Jij bent wellicht meer gewend, of bij hem valt het beter/slechter.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Daarom is het ook belangrijk om te weten over hoeveel % je praat.
Hoe hoger het percentage, hoe minder je hoeft te bommen.

Dat je vriend sneller gaat wilt niks zeggen.
Jij bent wellicht meer gewend, of bij hem valt het beter/slechter.
Klik om te vergroten...
of je hebt nog zo iets als adhd oid
dan werkt speed en daarmee drugs die werken op dopamine wellicht ook anders
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb vaak het idee dat capsules bij mij ook niet zo goed werken. ik pakte regelmatig capsules met 800-1000mg zuivere 73% speed. misschien doordat ik het heel hard in capsules moest persen, ik weet het niet, maar werken deed het niet. Maar als ik het oplos in drinken, werkt het altijd bij mij
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
caninus zei:
ik heb vaak het idee dat capsules bij mij ook niet zo goed werken. ik pakte regelmatig capsules met 800-1000mg zuivere 73% speed. misschien doordat ik het heel hard in capsules moest persen, ik weet het niet, maar werken deed het niet. Maar als ik het oplos in drinken, werkt het altijd bij mij
Klik om te vergroten...
Dat is wel een zieke dosis, probeer anders 50mg rectaal?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
caninus zei:
ik heb vaak het idee dat capsules bij mij ook niet zo goed werken. ik pakte regelmatig capsules met 800-1000mg zuivere 73% speed. misschien doordat ik het heel hard in capsules moest persen, ik weet het niet, maar werken deed het niet. Maar als ik het oplos in drinken, werkt het altijd bij mij
Klik om te vergroten...

Apart zeg, dat is wel een bizar hoge dosis. Bij mij werkt een bommetje van 100-120mg urenlang.
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#14
JanDeBrandweerman zei:
Dat is wel een zieke dosis, probeer anders 50mg rectaal?
Klik om te vergroten...
Lekker speed in je arie douwen, moet kunne
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik blijf van mening dat het aan de capsules ligt
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
caninus zei:
ik blijf van mening dat het aan de capsules ligt
Klik om te vergroten...

Ik zou er niet al te zeker van zijn, capsules zijn 99.9% gemaakt van cellulose dus volledig afbreekbaar in maagzuur.

Het breekt niet ineens af door een wonderbaarlijke chemische reactie van de capsule en amfetamine.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Ik zou er niet al te zeker van zijn, capsules zijn 99.9% gemaakt van cellulose dus volledig afbreekbaar in maagzuur.

Het breekt niet ineens af door een wonderbaarlijke chemische reactie van de capsule en amfetamine.
Klik om te vergroten...
daar was ik zelf ook al achter, want bij 2 capsules werkt het wel
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#18
caninus zei:
ik blijf van mening dat het aan de capsules ligt
Klik om te vergroten...
Voor de meeste mensen die ervaren dat capsules niet zo goed werken komt dit omdat ze de capsules niet op een lege maag nemen of achteraf te weinig drinken.

Na het innemen van de capsules is het verstandig om wat extra te drinken om de verwerking goed op gang te brengen.

Vergelijk je bijvoorbeeld capsules met vloeipapier bommetjes dan zal het je wellicht opvallen dat bommetjes een soort van verplichting geven om na het innemen veel te drinken om het goed weg te spoelen, en dat brengt dan weer de verwerking goed op gang.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Proxima zei:
Voor de meeste mensen die ervaren dat capsules niet zo goed werken komt dit omdat ze de capsules niet op een lege maag nemen of achteraf te weinig drinken.

Na het innemen van de capsules is het verstandig om wat extra te drinken om de verwerking goed op gang te brengen.

Vergelijk je bijvoorbeeld capsules met vloeipapier bommetjes dan zal het je wellicht opvallen dat bommetjes een soort van verplichting geven om na het innemen veel te drinken om het goed weg te spoelen, en dat brengt dan weer de verwerking goed op gang.
Klik om te vergroten...
Dit is totale onzin. Een bommetje van vloeipapier of capsule lost vrijwel direct op in de maag, de maag heeft een zuurtegraad van 1 a 1,5 ph. Dat kan zo'n bommetje of capsule echt niet weerstaan. Eten of drinken heeft ook geen invloed, behalve ee volle maag waardoor de oppervlakte van de maag groter is en de drug langzamer in het bloed komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."