Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeet iemand hoe dit mogelijk is?

Weet iemand hoe dit mogelijk is?

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jaapie777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG-20240213-WA0000.jpegbeste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe mij maar een zak patat, en een frikadel en een milkshake... large.
j
jaapie777Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Badasss wtf is dit voor reactie...? Effe serieus, kan dat ook? Wrsl heb je er 0,0 verstand van😁
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaapie777 zei:
Bekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
Klik om te vergroten...
Dat lijkt op kristallisatie :wink:
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Dat lijkt op kristallisatie :wink:
Klik om te vergroten...
Vroeger kreeg ik soms wel eens vloeibare Ketalar(R) toegespeeld uit het ziekenhuis. De vloeistof deden we dan op een grote lepel en lieten het op de verwarmingsradiator liggen en rustig drogen. Na een paar uur kregen we mooie kristallen zoals op jouw foto. Fijnhakken met een mesje tot mooie fijne poeder en dan was het klaar voor ‘consumptie’ hihi. Puurdere ketamine kon je toen niet krijgen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
VJ_LSD72 zei:
Vroeger kreeg ik soms wel eens vloeibare Ketalar(R) toegespeeld uit het ziekenhuis. De vloeistof deden we dan op een grote lepel en lieten het op de verwarmingsradiator liggen en rustig drogen. Na een paar uur kregen we mooie kristallen zoals op jouw foto. Fijnhakken met een mesje tot mooie fijne poeder en dan was het klaar voor ‘consumptie’ hihi. Puurdere ketamine kon je toen niet krijgen.
Klik om te vergroten...

Ken ook zo'n 'playboy'.

Gek genoeg ontslagen toen ze erachter kwamen dat er weleens medicatie aan zijn vingers plakte.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
jaapie777 zei:
Badasss wtf is dit voor reactie...? Effe serieus, kan dat ook? Wrsl heb je er 0,0 verstand van😁
Klik om te vergroten...

Ja vlugge Jaapie!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
VJ_LSD72 zei:
Vroeger kreeg ik soms wel eens vloeibare Ketalar(R) toegespeeld uit het ziekenhuis. De vloeistof deden we dan op een grote lepel en lieten het op de verwarmingsradiator liggen en rustig drogen. Na een paar uur kregen we mooie kristallen zoals op jouw foto. Fijnhakken met een mesje tot mooie fijne poeder en dan was het klaar voor ‘consumptie’ hihi. Puurdere ketamine kon je toen niet krijgen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook weleens die ampullen droog verwarmd. Zo dat was sterk spul zeg! Nooit meer betere ketamine gehad.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
jaapie777 zei:
Hoe dit mogenlijk is eerst lost het helder op en dan krijg ik na een nacht van dat soort vezels.
Klik om te vergroten...

Je kan er ontbijtgranen van maken.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
Ik heb ook weleens die ampullen droog verwarmd. Zo dat was sterk spul zeg! Nooit meer betere ketamine gehad.
Klik om te vergroten...
Snap ik. Welke dealer verkoopt er nu 100% onversneden spul nog tegenwoordig?

Ketamine was leuk in mijn jonge jaren. Merkt dat namate ik ouder werd dat het prettige onschuldige gevoel omsloeg naar een trip waarin ik steevast vast kwam te zitten. En er alleen maar een gevoel van spijt dat ik het gesnoven had en de hele tijd naar mijn eigen geweten moest luisteren dat ik dit beter niet meer kan gebruiken... Ook de bijna-doodervaringen en mezelf ergens in de verte van hoog helemaal out zag liggen en al het gedoe eromheen dat nabestaanden mijn uitvaart moesten regelen werden steeds duisterder. Nee, nooit meer!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#11
VJ_LSD72 zei:
Snap ik. Welke dealer verkoopt er nu 100% onversneden spul nog tegenwoordig?

Ketamine was leuk in mijn jonge jaren. Merkt dat namate ik ouder werd dat het prettige onschuldige gevoel omsloeg naar een trip waarin ik steevast vast kwam te zitten. En er alleen maar een gevoel van spijt dat ik het gesnoven had en de hele tijd naar mijn eigen geweten moest luisteren dat ik dit beter niet meer kan gebruiken... Ook de bijna-doodervaringen en mezelf ergens in de verte van hoog helemaal out zag liggen en al het gedoe eromheen dat nabestaanden mijn uitvaart moesten regelen werden steeds duisterder. Nee, nooit meer!
Klik om te vergroten...
Niet alleen puur spul, goed spul. Dat is ook nog een verschil.

Klinkt als te hoog doseren of gewoon te veel gebruik. Ik heb tot nu toe, naast tolerantie geen klachten bij ketamine gebruik. Vind het wel vervelend om elke paar maanden niet te kunnen nemen. En als het meer moet worden dan ik al doe is het ook stoppen.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#12
jaapie777 zei:
Bekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
Klik om te vergroten...
wat is eigenlijk je vraag?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
jaapie777 zei:
Bekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
Klik om te vergroten...


Bekend beeld haha

Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)

Beste forumleden, Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Ben er nooit achter gekomen wat het nou uiteindelijk was. Ik heb het ook nooit kunnen laten testen. Veel mensen vonden het goeie pep. Ik vond het zelf maar baggerzooi. Deed amper z'n werk.

Als je zeker wilt weten wat het is, laten testen.

Neo-Shulginist zei:
Dat lijkt op kristallisatie :wink:
Klik om te vergroten...
Zekers, maar heel atypisch voor wat speed normaal doet.

Heb je er ook een verklaring voor dat het eerst oplost en dan na een minuutje of twee gaat kristalliseren, zonder in te dampen? (Want, gesloten tube bij mij)

Je zou bijna zeggen dat er dan een reactie plaats moet vinden.

Je zou zeggen dat er dan een soort reactie ontstaat. Temperatuur van het water was stabiel op kamertemperatuur.

De normale snuivert krijgt dit soort gekke dingen in z'n speed niet mee. Maar als je plugt of IV gebruikt, vallen dit soort rariteiten erg op 😂
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaapie777 zei:
Bekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
Klik om te vergroten...
Dan moeten we speculeren en laat dat nou net niet mogen op deze site. Laat dit een eenmalige waarschuwing zijn.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Bekend beeld haha

Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)

Beste forumleden, Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Ben er nooit achter gekomen wat het nou uiteindelijk was. Ik heb het ook nooit kunnen laten testen. Veel mensen vonden het goeie pep. Ik vond het zelf maar baggerzooi. Deed amper z'n werk.

Als je zeker wilt weten wat het is, laten testen.


Zekers, maar heel atypisch voor wat speed normaal doet.

Heb je er ook een verklaring voor dat het eerst oplost en dan na een minuutje of twee gaat kristalliseren, zonder in te dampen? (Want, gesloten tube bij mij)

Je zou bijna zeggen dat er dan een reactie plaats moet vinden.

Je zou zeggen dat er dan een soort reactie ontstaat. Temperatuur van het water was stabiel op kamertemperatuur.

De normale snuivert krijgt dit soort gekke dingen in z'n speed niet mee. Maar als je plugt of IV gebruikt, vallen dit soort rariteiten erg op 😂
Klik om te vergroten...
ik heb het wel eens gezien als ik het in heet water had opgelost en daarna in de koelkast had gezet.

als je het over een spiegel spuit, hoe zien de druppels er dan uit? volledig helder of met een witte omranding ?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
caninus zei:
ik heb het wel eens gezien als ik het in heet water had opgelost en daarna in de koelkast had gezet.

als je het over een spiegel spuit, hoe zien de druppels er dan uit? volledig helder of met een witte omranding ?
Klik om te vergroten...

Als je mij vraagt wat ik gisteravond heb gegeten, weet ik het vaak al niet meer. Mijn speed debacle is al van 2,5 jaar terug, dus geen idee meer 😂
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#17
was eigenlijk voor de topicstarter bedoelt die vraag
j
jaapie777Lid
01-01-2024, 00:00
#18
caninus zei:
wat is eigenlijk je vraag?
Klik om te vergroten...
Hoe dit mogenlijk is eerst lost het helder op en dan krijg ik na een nacht van dat soort vezels.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaapie777 zei:
Hoe dit mogenlijk is eerst lost het helder op en dan krijg ik na een nacht van dat soort vezels.
Klik om te vergroten...
ik dacht eigenlijk dat dat kwam door grote temperatuurverschillen. @Neo-Shulginist die zou het moeten weten?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
caninus zei:
ik dacht eigenlijk dat dat kwam door grote temperatuurverschillen. @Neo-Shulginist die zou het moeten weten?
Klik om te vergroten...

Kristalisatie kan voorkomen bij grote temperatuurwisselingen. Over het algemeen lossen vaste stoffen beter op in vloeistoffen bij hogere temperaturen. Laat de temperatuur zakken en (een deel) zal kristalliseren.

Wat ik gek vond is dat vrijwel alle speed weer lijkt te kristalliseren en je een soort gel achtige substantie krijgt. Heel vreemd.

Ik heb toen ooit wel wat onderzoeken gevonden waarin gesproken werd over deze gel achtige substantie door een bepaalde vorm van caffeine, maar weet niet meer precies hoe dat zat en ik ga de onderzoeken niet terugzoeken, want te triggerend.

Maargoed, dat is met mijn beperkte scheikundige kennis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."