Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-december] Madness and Chaos - Hardste trip tot nu toe

[TvdM-december] Madness and Chaos - Hardste trip tot nu toe

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou wel van het verre heen zijn... mooie wereld is dat... mooi report!
H
Henkfloyd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel plezier met het lezen van dit report. Het was een vrij heftige trip en de chronologie klopt niet helemaal denk ik. Ook zitten er wat gaten in m’n geheugen, maar omdat het zo’n intense trip was maak ik er toch maar een report van. Enjoy.

Lokatie: Op m’n kamer
Drug: 1 1/3 portie hawaiaantjes
Maaginhoud: boterhammetje
Gemoedstoestand: Zin in visueel spektakel
Personen: 1
Sitters: -

Het is tegen 4 uur smiddags dat ik de steeltjes opeet. Ik heb me goed voorbereid op een avondje trippen en heb genoeg voedsel en drank gekocht om niet meer uit huis te moeten. Dit gaat een ander soort trip worden dan ik gewend ben. Ik hou er erg van om buiten te trippen in de natuur, maar het weer is slecht. Het stormt en regent constant. Op m’n kamer, die niet echt mooi is om in te trippen, zal ik worden overgeleverd aan de paddestoelen en m’n eigen gedachten. Het zijn hele sterke Hawaiaantjes waar ik al eerder goed scheef van ben gegaan. Na ongeveer 20 minuten komt de trip opzetten.

A gentle start

Ik heb een dvd van Dream Theater opgezet. Dit is een prog/metal band die ik zeer goed vind. Het is een concert met een symfonieorkest. De muziek gaat van heel rustig en klassiek naar lekker harde melodische metal.
Ik zit op m’n bureaustoel en kijk wat trippy plaatjes op m’n pc om te kijken of er al wat visuele veranderingen op treden. Dit is het geval. Ik denk dat ik ongeveer een half uurtje heb zitten trippen op de plaatjes en ik besluit om even te gaan douchen.
Het douchen is een hele leuke ervaring. Als ik onder de warme straal water ga staan overvallen de prikkels me een beetje. Ik voel alles veel beter dan normaal. Na een minuutje ben ik gewend aan het warme water. De druppels die langs de glazen wand naar beneden rollen zorgen voor een mooi visueel schouwspel. De betegelde muren zitten nu onder de bekende bewegende patronen die ik altijd zie op Hawaiaantjes. Het warme water voelt goed en ik krijg een soort van flashback gevoel uit m’n jeugd toen ik een jaar of 7-8 was. Ik geniet nog een tijdje van het water, daarna afdrogen, tijd voor het volgende deel van de trip.

Euforic madness


Ik begin nu serieus hard te trippen. Ik laat me helemaal leiden door de paddestoel. Er is niemand thuis behalve ik, dus ik kan lekker ongestoord m’n gang gaan. De dvd staat nog steeds aan en de muziek staat lekker hard. Ik kan de muziek voelen, en het voelt goed. Ik loop een beetje door m’n kamer heen en doe de raarste dingen. Zo sta ik bijvoorbeeld opeens plat tegen de muur gedrukt en kijk ik zeg maar langs de muur af. Ik bedenk me nog dat dit er wel erg raar uit moet zien, maar daar heb ik schijt aan. Het voelt goed.
Ik gooi de logeermatras die tegen de muur staat op de grond en laat me erop vallen. M’n zintuigen staan op scherp en ik voel alles supergoed. De muziek trilt door m’n lichaam en ik laat me opeens helemaal gaan. Ik voel de pure emotie van de muziek. M’n favoriete nummer van de dvd staat op (Octavarium). Het nummer duurt bijna een half uur dus dit word genieten.
De eerste 10 minuten van het nummer zijn heel rustig en ik voel alle klanken en emoties door me heen stromen. Ik kronkel op dit moment half over de matras en half over de vloer. Het ziet er voor een nuchter persoon uit als iemand die helemaal aan het doordraaien is denk ik. Ik begin geluiden te maken als ik uitadem, tot het moment dat de muziek meer metal en voor m’n gevoel donkerder en meer evil wordt. Ik heb de matras in een stalen greep en ik schreeuw het uit. Wow, zo diep ben ik nog nooit gegaan, dit voelt echt heel bevrijdend, dus ik ga er lekker mee door. Ik schreeuw of brul als een leeuw. Waar ben ik mee bezig in godsnaam? Het voelt geweldig euforisch. Hierom moet ik ook steeds hard lachen. Het lachen klinkt hysterisch en ik zie mezelf nu ook even als een doorgedraaide gek in een inrichting. De muziek komt over z’n climax heen en bouwt weer af. Ik wordt weer rustiger en lig uit te hijgen op de matras. Damn, dit was even heftig.
Op de gang is het licht aangegaan, shit

Dazed and Confused

Vanaf nu ben ik de chronologie en m’n tijdswaarneming compleet kwijt, dus hier nog wat fragmenten van de verder trip.

Ik zit met opgetrokken knien op de grond met een fles water in m’n handen. Ik drink er af en toe uit. Het water smaakt hemels en lekker fris. Ik kijk naar m’n handen op de fles. Vaag, dat zijn m’n handen helemaal niet. Er zitten vliezen tussen m’n vingers, het lijkt wel of ik een soort visbeest ben ofzo :grin: Leuke visual :hearteyes:

Ik lig op m’n rug op de matras Ik kijk naar de muren en het plafond. Ze golven rustig op de muziek. Ik ga zitten en kijk naar de matras. De vouwen in het stof bewegen en als ik ze aanraak kan ik bewegende figuren op de matras maken. Hier heb ik me een tijdje mee vermaakt.

Ik heb zin in wat thc, dus ik verdamp wat in m’n vaporizer. Achteraf weet ik niet of dit een goed idee is geweest, maar ik denk dat mede hierdoor wat zwarte gaten in m’n geheugen zijn gevallen.

Uncontrollable mindloops

Ik weet niet meer waar ik mee bezig ben. Ik weet niet wat ik moet doen, ik loop een beetje doelloos door m’n kamer. De visuals zijn weg of ik let er niet meer op. M’n gedachten staan daarentegen op turbo. Ik kan ze niet onder controle krijgen en uit moedeloosheid ga ik op m’n bed liggen. Ik denk steeds in een bepaald patroon dat zich herhaald. In eerdere trips is het me gelukt om hieruit te komen, maar ik ging deze keer te hard om er enige controle over te krijgen. Erg leuk is deze fase niet, maar ik weet dat er niet veel aan te doen is dan simpelweg uitzitten en wachten tot het afneemt. Dit duurde denk ik wel een goed uur en langzaam werden de mindloops minder en kwamen er steeds langere periodes waar ik m’n gedachten onder controle had.
Ik kijk op de klok. Het is pas 8 uur. Ik heb verder toch niet veel te doen en ik besluit om nog wat steeltjes te eten. Nog wat wiet verdampt en ik ben er weer klaar voor.

Final chapter

Ik zet een nieuwe dvd op, David Gilmour – Remember that night. Hier kan ik lekker op spacen, want ik heb zin om nog even lekker te zweven op mooie muziek. Rond half 9 schat ik trip ik weer lekker en ga ik op m’n bed liggen met m’n ogen dicht. De CEV’s komen op en ze zijn een stuk scherper dan ik normaal heb. Meestal zie ik alleen wat vage patronen, maar nu zijn het heldere kleurrijke figuren op een zwarte achtergrond. Opeens is het 11 uur en de muziek is afgelopen. Wat er in de tussentijd precies gebeurd is kan ik me niet meer herinneren, maar ik heb volgens mij de hele tijd lekker op de muziek gespaced. Ik trip echter nog steeds en weet weer niet wat ik nu moet doen. De paddo’s maken me weer flink in de war en ik kom weer terecht in een stroom van gedachten die ik amper kan sturen, maar die achteraf wel heel leerzaam waren. Dit wordt ook steeds minder en rond half 12 ben ik weer helemaal nuchter en zwaar vermoeid in m’n hoofd.
Dit was m’n meest heftigste trip tot nu toe

Ik heb veel geleerd over hoe ikzelf in elkaar zit en heb kanten van mezelf gezien waarvan ik niet wist dat ik ze had. Wat dit precies inhoudt is persoonlijk en moeilijk te beschrijven dus dat doe ik ook niet. Wel heeft deze trip me laten zien dat ik minder wiet moet gebruiken. Ik ben zeker van plan dit ook na te leven. Ook was deze trip zo heftig dat ik nu even een pauze inlas qua trippen.

Dank u wel Copelandia Cyanescens :hearteyes:
Volgende keer Alice? :wink:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Holy poop on a stick.

Vet reportje :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vakwerk ....

:hearteyes:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#5
MASTERLIJK
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed report enne... goeie muziek :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
zeer hoog niveau dit reportje
guut guut
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Erg leuk geschreven en het is tof dat je er tussentitels bij doet!
Heb net octovarium opgezet. Fijn nummer! :wave:

Edit: Had er echt iemand het licht in de gang aangedaan?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed report, heel leuk om te lezen.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Prachtig report, zo heb ik ze ook graag! (zowel trips, als dit report :tongueout:)

Dat stuk van op die matras liggen en kronkelen naar alle kanten van puur genot en emotie via de muziek, heb ik ook al gehad, dat is echt gewoon geweldig! Zeker als je goed hard gaat en je overspoelt word door dit! :hearteyes:

Zoals lysergine25 zei, vakwerk inderdaad! :wink:

Mja, ik vraag me nu ook wel af hoe dat zit met dat licht dat aanging :grin:

Btw, Dream Theater = zalige muziek! :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt allemaal voor de leuke reacties :)

Varry zei:
Erg leuk geschreven en het is tof dat je er tussentitels bij doet!
Heb net octovarium opgezet. Fijn nummer! :wave:

Edit: Had er echt iemand het licht in de gang aangedaan?
Klik om te vergroten...

Ghehe, octavarium is pure bliss :sunglasses:
En ja, huisgenootje kwam thuis, kon me daarna niet meer zo helemaal laten gaan, maar volgens mij heeft ze niks gemerkt :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb ook eens in het gras liggen kronkelen van euforie, dat wil ik wel nog eens doen zie :tongueout:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Madness and Chaos - Hardste trip tot nu toe

Henkfloyd zei:
Het lachen klinkt hysterisch en ik zie mezelf nu ook even als een doorgedraaide gek in een inrichting. De muziek komt over z’n climax heen en bouwt weer af. Ik wordt weer rustiger en lig uit te hijgen op de matras. Damn, dit was even heftig.
Op de gang is het licht aangegaan, shit
Klik om te vergroten...

Klinkt herkenbaar. Bij mijn laatste (te) heftige trip was ik niet te onderscheiden van een doorgedraaid iemand in een isoleer cel. Het enigste wat nog miste was zo'n dwangbuis. :)

Maar fijn dat je het als een leerzame trip hebt ervaren. Dat je nu even een trip pauze in wilt lassen, dat snap ik wel.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mooi report, goed geschreven!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
nice report!
nu heb ik er ook opeens zin in :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."