Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-Februari]LSD in the fog, with a ray of sunlight.

[TvdM-Februari]LSD in the fog, with a ray of sunlight.

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

vet reportje & tof geschreven man :) geeft me weer helemaal zin om ng is een mooie boswandeling te maken :grin:

peace
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Mooi report :)

Binnenkort mn eerste LSD tripje plannen. Hopen dat het net zo mooi word :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Oke bedankt, veel toffe reacties. Ben er echt blij mee. :grin:
@Dimension4, succes met je eerste keer. Mindset en setting zijn redelijk van belang, maar nog meer belangrijk vind ik zijn de personen waarmee je tript. Als ik met mijn beste maat aan het trippen ben maakt het niet uit of we op een vuilnisbelt zijn, het word dan alsnog een leuke trip.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Thx :)
Ik ga met 2 goede vrienden trippen dus dat komt goed :grin:
Zegeltje gaat morgen weg voor de test. :sunglasses:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Oke rlxt, ben benieuwd. Wel reportje schrijven he. :P
Welke zegels heb je? Ben wel benieuwd naar de resultaten. Moet binnenkort weer nieuwe aanschaffen en ben nieuwsgierig wat er nu de ronde doet. Over de rolling stones van nu ben ik wel tevreden.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Ik zal wel een reportje schrijven :)
Ik heb zegels met albert hoffmann op de fiets en een Ohm teken op de achterkant.
Bij mijn weten zijn hier verschillende 'batches' van dus daarom naar de test.
Ik heb er zo'n zin in :hearteyes: :P
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

gaaf!

meer spinvis fans :grin:

heb hem nu al 8 keer live gezien, en het verveeld gewoon nog steeds niet.
weinig artiesten die hem dat flikken bij mij.
:rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Drientje zei:
DrippTone zei:
timmaniac zei:
gaaf!

meer spinvis fans :grin:

heb hem nu al 8 keer live gezien, en het verveeld gewoon nog steeds niet.
weinig artiesten die hem dat flikken bij mij.
:rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb ze 1 keer live gezien, en dat was echt slecht. Misschien gewoon hun dag niet. Maargoed neemt niet weg dat ik toch een groot fan ben. Geweldige muziek, geweldige teksten.
Klik om te vergroten...
Ze? Hij is toch een 1 mans bend?
Klik om te vergroten...

Tjah officieel ja, spinvis is de artiesten naam van die ene dude, die dichter. Maar hij word wel begeleid door een band(meestal). En bij mijn weten is dat ook altijd de zelfde band. Dus vind ik dat die er ook wel bijhoren, dus het hele kluitje muzikanten is in mijn wereld spinvis. Ziezo, daar heb je het. werkse en weltruste. :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

DrippTone zei:
timmaniac zei:
gaaf!

meer spinvis fans :grin:

heb hem nu al 8 keer live gezien, en het verveeld gewoon nog steeds niet.
weinig artiesten die hem dat flikken bij mij.
:rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb ze 1 keer live gezien, en dat was echt slecht. Misschien gewoon hun dag niet. Maargoed neemt niet weg dat ik toch een groot fan ben. Geweldige muziek, geweldige teksten.
Klik om te vergroten...
Ze? Hij is toch een 1 mans bend?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

timmaniac zei:
gaaf!

meer spinvis fans :grin:

heb hem nu al 8 keer live gezien, en het verveeld gewoon nog steeds niet.
weinig artiesten die hem dat flikken bij mij.
:rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb ze 1 keer live gezien, en dat was echt slecht. Misschien gewoon hun dag niet. Maargoed neemt niet weg dat ik toch een groot fan ben. Geweldige muziek, geweldige teksten.
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Mooi report en leuk geschreven!
Ik hoop dat Alice mij binnenkort ook opbelt voor een date :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Een reeks mooie ervaringen, zo lijkt het.

DrippTone zei:
T zag die meerkoeten onderwater zwemmen, zoekend naar een open plekje om dan boven water te komen om lucht te happen, en om dat weer te duiken. Terwijl die meerkoeten eigenlijk gewoon boven water aan het zwemmen waren, en soms doken naar voedsel. Maar T zag het andersom, ik ging me er in verdiepen en nu zag ik het ook.
Klik om te vergroten...

Goeie inderdaad :grin:

Aeeeeeuhm en wat versta je preciesongeveer onder mystiek, als ik vragen mag? Het begrip spreekt tot de verbeelding hmm, maar wat zijn jouw gedachten erover?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Dat omgedraaind is erg herkenbaar. Een keertje bij en zwembad. dacht ik dat ik op de kop onder water stond, en mensen in een bak lucht aan het zwemmen waren. (water was ineens lucht)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: [TvdM-Maart]LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Gefeliciteerd!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Hahaha, ja zo heb ik een keer in een aquarium gezeten op een feestje. Was echt te gek.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Heel mooi report.. :)
Doet me gelijk verlangen naar mn volgende trip in het bos in mei met paar vrienden :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Sweet_Shadow zei:
Een reeks mooie ervaringen, zo lijkt het.

DrippTone zei:
T zag die meerkoeten onderwater zwemmen, zoekend naar een open plekje om dan boven water te komen om lucht te happen, en om dat weer te duiken. Terwijl die meerkoeten eigenlijk gewoon boven water aan het zwemmen waren, en soms doken naar voedsel. Maar T zag het andersom, ik ging me er in verdiepen en nu zag ik het ook.
Klik om te vergroten...

Goeie inderdaad :grin:

Aeeeeeuhm en wat versta je preciesongeveer onder mystiek, als ik vragen mag? Het begrip spreekt tot de verbeelding hmm, maar wat zijn jouw gedachten erover?
Klik om te vergroten...

Nou het voelde gewoon als een sprookjes bos aan, door de mist, en die hertjes die we hebben gezien. En de visuals erbij. Het plaatjes was compleet, het was gewoon een sprookjes bos geworden door de draai die de acid er aan gaf.

Gister ook weer in het bos getript, en ik moet zeggen het is echt DE trip locatie voor mij. Bomen kun je zo goed op spacen, van de blaadjes op de grond of aan de takken, tot de wortels en de dikke stam/schors. En ook al die kleine takjes boven in vormen leuke details om te vervormen door de acid.
Er was een plek, een groot lang pad, met hoge bomen waarvan de takken pas helemaal boven aan over het pad heen bogen. Het was net alsof we door een enorme kathedraal/kerk heen liepen. Erg indruk wekkend, je kon zowat de plafond schilderingen zien. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Ik heb toch nog iets toe te voegen aan mijn bovenstaande post. Ondanks dat het een leuke 2e trip was op de zelfde locatie, is het magische van de eerste trip er wel af gegaan door de 2e trip in dat zelfde bos. Erg jammer, dat doe ik niet nog een keer. Zodra ik ergens de perfecte trip heb gehad dan trip ik daar nooit meer. Puur om die ene ervaring op zich te laten staan in die omgeving, en niet te verpesten met nog een trip er boven op. Zelfde heb ik met paddo's, ik kijk altijd met een warm en nostalgisch gevoel terug als ik op een plek ben waar ik vroeger een vette trip heb beleeft. Vooral in nijmegen heb ik veel vette trip locaties. Als ik daar ben denk ik weer terug aan dat geniale moment. Maar als ik nu dus terug kom in dat ene bos bij velp, dan denk ik niet meer aan alleen die magische trip, maar ook die ander. Die was wel leuk maar had niet de zelfde waarde. Jammer vind ik dat, zonde van een mooie herinnering.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."