Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNu. Het meest significante moment ooit

Nu. Het meest significante moment ooit

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nice, tof geschreven! Ben je de hele middag op dezelfde plek blijven zitten? Haha
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, zowat wel ja. Ik stond op een gegeven moment op het punt om te gaan fietsen, maar de zon was zo fel en ik was vrijdag al bijna verbrand, dus toch maar niet gedaan. Ik was wel energiek, maar niet zo erg als met LSD of ALD-52 (moeten ze echt eens een catchy naam voor verzinnen...) Dus ik kon prima rustig op dezelfde plek blijven zitten.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
En hij is niet de enige. Dit is wat we allemaal doen, in meer of mindere mate. We zoeken als ego's bevestiging van ons wezen in de wereld om ons heen. 'Ik weet niet wie ik ben, dus ik verzin een identiteit en jij moet die identiteit terug bevestigen aan mij, dan zal ik jouw identiteit terug bevestigen aan jou'. Dat is het spelletje dat we hier spelen. De meeste mensen die ik voorbij zie komen zijn neurotisch. Er is een patroon van gedrag die het werkelijke wezen heeft overgenomen. Ik zie hiervan een extreem voorbeeld wanneer een man in een bootje langs komt varen. De man praat in zichzelf en beweegt mechanisch als een soort robot. Ik zie dat er niemand aanwezig is. Het is slechts het patroon, het wezen daaronder is volledig bewusteloos. Dit is slechts een schil van een mens. De horror van dit tafereel grijpt me aan. Want ondanks dat onbewustheid de afwezigheid is van bewustheid, wordt onbewustheid ervaren. Hoe is het om het onbewuste patroon te zien, maar er niet uit kunnen ontsnappen en niet weten of er ooit aan te ontsnappen zal zijn? Compleet gevangen zijn door illusie. Gekte, mijn grootste angst.
Klik om te vergroten...
De persoonlijkheid van iemand als schil, met bewustzijn als kern, begin ik ook steeds meer te zien, eigenlijk echt heel logisch. Bizar als je het zo even helemaal loskoppelt van elkaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lysergine zei:
Interessant rapport!

Vind je dat LSD en zijn analogen (op AL-LAD na misschien) tot de meest inzichtgevende/therapeutische middelen behoort?
Klik om te vergroten...
Een van de ja. Psilocybine ook, maar die op een heel andere manier. LSD en aanverwanten lijken heel erg gericht op de menselijke psyche. Psilocybine brengt je veel meer de natuur in en is soms ook heel erg alien. LSD is voor mij helemaal niet zo alien. Beide zijn heel erg therapeutisch, maar ook heel anders dus.

Ik heb trouwens lang niet alle psychedelica gedaan die er is.


Zero,

Als je het begint te zien, ga je het steeds meer zien. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Wow! Klinkt als een machtige ervaring, en wat kan jij beeldend schrijven zeg! O.o
Klik om te vergroten...

Ja de rapporten van Mindless zijn altijd een plezier om te lezen! Deze ook weer! Geweldig om te lezen. Het lijkt weer een mooie ervaring.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prachtig report Mindless! Bedankt voor het delen...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks mensen!
s
somangoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een mooi report! Als er ooit een boek van drugsforum zou komen met tripreports, zou deze boven aan staan :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi geschreven weer hoor Mindless! Nu ik dit lees bedenk ik me, dat ik nog steeds een tripreport van de week ervoor moet schrijven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet zo mijn ego strelen somango. :wink: Maar bedankt. :wink:

Ja ik zit nog steeds op je report (en die van Tijdloos) te wachten Bee. :) Kun je het nog wel goed voor de geest halen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Ja ik zit nog steeds op je report (en die van Tijdloos) te wachten Bee. :confused:mile: Kun je het nog wel goed voor de geest halen?
Klik om te vergroten...
Niet alle details wellicht, maar de belangrijkste dingen nog wel in ieder geval.

Ik bedenk me net dat de verschillen die jij heel duidelijk tussen 1P-LSD en LSD/ALD-52 ervaart, ik die juist tussen ALD-52 en LSD ervaarde. Met name ook dat ik echt zelf de diepte in moest bij ALD-52 in tegenstelling tot LSD.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Viel mij ook al op ja. Ik denk wel dat meerdere trips nodig zijn voor een goed beeld.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Liep wat achter op reports lezen maar dit overtreft wederom elk report @Mindless !! Prachtig omschreven. Het 1ste report van 1P-LSD die zo goed verwoord is. Congratz!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow, echt heel mooi onder woorden gebracht. Bedankt voor het delen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."