Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"verwondering zei: Bekijk bijlage 3024 Bekijk bijlage 3025 Bekijk bijlage 3026 Klik om te vergroten... Thx for sharing Verwondering! Die eerste... <3 Weet je toevallig ook wie de artiest is?"
"Mindless zei: Geïnspireerd door een prachtige afbeelding die ik tegenkwam op internet dit topic om je favoriete psychedelic art te posten. Je neemt me de woorden uit de mond. Prachtig dit. Ik merk dat ik een voorkeur heb voor natuur, lichtspel en eventueel dierenfiguren omdat die zich makkelijker lenen tot metaforisch gedachtengoed. Op een of andere manier komen die beelden krachtiger binnen dan wanneer ik 'mensen' of 'mensachtige figuren' afgebeeld zie. Simon Haiduk zit voortaan bij de favorieten. THX! Hier die afbeelding: Voor mij geeft dit fantastisch weer hoe de materie van de wereld en het licht hetzelfde zijn, dezelfde substantie. Dit geeft voor mij heel goed het gevoel weer van net voor een ego-oplossing tijdens een trip. De wereld van materie wordt dunner en dunner, totdat het gezien wordt als het licht zelf. Post ook jouw favoriete afbeelding! (en eventuele toelichting) Klik om te vergroten..."
"verwondering zei: Die is van Andy Thomas. Hij maakt ook driedimensionale, bewegende kunst, zoals deze vogelgeluiden die hij visualiseert: Deze vind ik ook erg mooi: Zijn Instagram staat vol met voorbeelden. Ik ben het pas kortgeleden tegengekomen. Tijdens mijn eerstvolgende trip maar eens naar kijken... https://www.instagram.com/andythomasartist/ Je kunt ook afdrukken kopen van een aantal van zijn werken, maar die zijn best prijzig: https://andythomas.com.au/collections/art-prints/products/potassium-tree?variant=54054510677 Klik om te vergroten... Wauw! Idd erg leuk! Thx! The visuals van Android Jones zijn ook echt de max. Moet je zeker eens checken op YT. Dat in combinatie met z'n muziek...heerlijk gewoon."
"Klopt als een bus."
"Hoi Manuel123, Ik vermoed dat je je antwoord intussen ofwel al ondervonden hebt ofwel gewoon gelezen in de documenten hier op het forum... LSD bewaart over het algemeen goed, mits je't correct opbergt. Dat wil dus zeggen droog, niet te warm (koelkast is handig) echt afgesloten van lucht en licht en liefst in een niet absorberend recipiënt. Zoals je weet worden de 'tabs' gedrenkt in de oplossing van de werkzame stof van LSD. Het ligt als het ware ook 'op' het papier, het zit niet alleen tss de vezeltjes ofzo. Als ik je berichtje lees dan ging het maar om een kort moment van 'geïmproviseerd' bewaren. Slecht wordt LSD dan niet, hoogstens minder werkzaam omdat het spul dus op je wietzakje of de enveloppe zit of gewoon te warm of vochtig werd. Vriendelijke groeten en safe trips! Flynn"
"We kunnen de trip van de maand alvast uitdelen Klinkt zeer herkenbaar, doet me haast zelf terug belanden in m'n laatste K-trip. Die was eveneens prachtig. Klein duwtje gegeven met dosisje mdma. Fenomenaal. Muziek, tranen, natuur, filosofische inzichten...je bracht het helemaal terug! DJ-setje gecheckt en goed bevonden...en Praga Khan brings back memories! Waar is de tijd? (Misschien ergens in een K-hole? ) Thx for sharing, Larocca1971! Ik kijk al uit naar een vervolg en hoop er binnenkort ook eentje aan te kunnen breien. Grtz, Flynn"
"Heerlijk dit. Voeding voor de ziel. Dankjulliewel Mindless en Fenrir. En wat dat 'wazig' betreft, Mindless,...ik heb zelden zoiets 'treffends' gelezen. (En ik heb al behoooorlijk wat gelezen ) Dankbare groet, Flynn, een versie van het Ene"