Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 hit trip! mijn record

4 hit trip! mijn record

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is maar waar je naar opzoek gaat , en waar je voor open staat.

ken mensen die elk weekend pillen slikken en geen idee hebben wat je alemaal wel niet met mdma kan bereiken..
Z
ZuLid
01-01-2024, 00:00
#2
gisteravond vond ik het weer tijd... Ik haal mijn waterpijp uit mn nachtkastje en ik heb nog een klein beetje white widow van 3 weken oud. ik deel het in 2en. Ik neem 4 middelgrote hijsen, hou elk 10 seconden in en adem relaxed uit. ik deed rustig aan, na 2 minuten was ik klaar en er was zelfs nog wiet over.

Ik ging naar boven, zette n cd van Boards of Canada aan (Campfire Headphase) en ja hoor ik zag dus kleuren om alles heen, zelfs om de letters heen in een tijdschrift. Verder was ik aan het communiceren via gedachgten/oogcontact tegenover mijn hond en ik luisterde later naar wat mijn kamer te zeggen had tegen me. Oh ja mn lichaam zei dat ik meer moest gaan sporten, en dat muziek "genezend" werkt (als je ooit eens ruzie hebt gehad en je luisterde daarna naar lekkere muziek, dan voelde je je vast weer beter kort daarna)

hahahahahahahaha heerlijk, ik heb dus gewoon zelf in de hand hoe stoned ik word, maakt dus niet uit of ik 4 hijsjes of een halve joint op heb, maar ik kan nog spacen als de beste als ik het maar wil! :grin: ik snap het helemaal hoor 't is zo simpel allemaal :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij niet door waar je het over hebt :wink:. Iedereen reageert overal anders op, en sommige mensen erg hevig.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
tsja, met wiet gaan de deuren open eh :hearteyes:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Wat een toeval!

DAt over communiceren met een huisdier, ik zat me al af te vragen of ik de enigste was die dat had. Gister nieuwe wiet bij de coffeeshop gehaald: hakuna skunk, dat was echt .. lekker hard, communiceren met me kat en verlamd blijven spacen heerlijk :)
Z
ZuLid
01-01-2024, 00:00
#7
zometeen mn laatste restje oproken! ik heb genoeg aan een restje, dat weet ik nu wel zeker :grin:

I'm off, goodnight people! :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij niet door waar je het over hebt :wink:. Iedereen reageert overal anders op, en sommige mensen erg hevig.
Klik om te vergroten...
Kzeg niks meer.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
slipperman zei:
Bal0n zei:
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij niet door waar je het over hebt :wink:. Iedereen reageert overal anders op, en sommige mensen erg hevig.
Klik om te vergroten...
Kzeg niks meer.
Klik om te vergroten...

..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Hehe als je wat minder intelligent bent dan kun je je dit inderdaad niet voorstellen nee :grin: Moeilijk he? Commucieren... Je bent zelf ook een dier, waarom zou je niet met een andere diersoort kunnen communiceren?
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Hehe als je wat minder intelligent bent dan kun je je dit inderdaad niet voorstellen nee :grin: Moeilijk he? Commucieren... Je bent zelf ook een dier, waarom zou je niet met een andere diersoort kunnen communiceren?
Klik om te vergroten...

ja maar via je gedachten vind ik wel orgineel...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#12
SpacingBen zei:
tsja, met wiet gaan de deuren open eh :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja! dat begin ik nu steeds vaker te krijgen :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
slipperman zei:
Bal0n zei:
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij niet door waar je het over hebt :wink:. Iedereen reageert overal anders op, en sommige mensen erg hevig.
Klik om te vergroten...
Kzeg niks meer.
Klik om te vergroten...

..
Klik om te vergroten...
Ik heb 2x geblowd. En trek met mensen op die elke dag blowen en had nog zoiets raars gehoord van daar.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
slipperman zei:
Bal0n zei:
slipperman zei:
Bal0n zei:
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij niet door waar je het over hebt :wink:. Iedereen reageert overal anders op, en sommige mensen erg hevig.
Klik om te vergroten...
Kzeg niks meer.
Klik om te vergroten...

..
Klik om te vergroten...
Ik heb 2x geblowd. En trek met mensen op die elke dag blowen en had nog zoiets raars gehoord van daar.
Klik om te vergroten...
Nouja, meestal krijg je ook niet zo'n heftige reactie op wiet hoor. Maar goed, op sommige momenten ben je er wat gevoeliger voor dan op andere momenten
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
mathijs zei:
slipperman zei:
Bal0n zei:
slipperman zei:
Bal0n zei:
slipperman zei:
Volgens mij ben jij echt nog NOOIT stoned geweest en heb je bij god geen idee waar je het over heb. :confused: Communiceren via gedachten met je hond? Amaai, toch eens langs een dokter gaan.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij niet door waar je het over hebt :wink:. Iedereen reageert overal anders op, en sommige mensen erg hevig.
Klik om te vergroten...
Kzeg niks meer.
Klik om te vergroten...

..
Klik om te vergroten...
Ik heb 2x geblowd. En trek met mensen op die elke dag blowen en had nog zoiets raars gehoord van daar.
Klik om te vergroten...
Nouja, meestal krijg je ook niet zo'n heftige reactie op wiet hoor. Maar goed, op sommige momenten ben je er wat gevoeliger voor dan op andere momenten
Klik om te vergroten...

De eerste 100 keer wiet waren voor mij iig heel heftig!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
de eerste 100 keer niet
de eerste paar keer wel
was ik eigenlijk gewoon letterlijk de weg kwijt
wist niet meer waar mijn huis zich bevond
en wou naar een paleis in bagdad fietsen omdat ik de hele tijd zo'n vakantie kaart in me gedachten had :)
wel mooie tijden waren dat :grin:
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
als ik soms echt knetterstoned in me eentje ben dan hoor ik wel s geluiden of tenminste zo lijkt, een soort van gering in je oor. Maar dit verhaal vind ik eigenlijk wel een beetje weird hoor praten met je kamer en dergelijke..
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
nja het kan wel opzich
ik kan me er iig wel een voorstelling bij maken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."