Ik stop met blowen, ik kan 's ochtends niet meer opstaan, en savond niet meer slapen zonder.
Ik had net trek in een joint, maar dacht aan de ene kant, waarom eigenlijk.
Ik wordt er (lekker(, dat wel)) suf van, ben(in nuchtere staat) snel op me tenen getrapt, en over het algemeen voel ik er maar weinig van de laatste tijd.
Ik stop ermee, wie doet er met me mee?
Ik ga hier mijn 3 dagen ontwenning bijhouden, stay tuned.
#3
Ja, interessant .
#4
Verveling slaat toe.
Ik zit de hele dag al te msnen, ik weet niet wat ik kan gaan doen.
Normaal zit ik in de shop of thuis lekker stoned te zijn.
Ik ga zo denk ik een jointje halen, van 3 per dag naar 1 vind ik al een hele vooruitgang.
#5
BobG zei:
Ik ga zo denk ik een jointje halen, van 3 per dag naar 1 vind ik al een hele vooruitgang.
Succes BobG enneuh minderen is ook al een vooruitgang.
#10
Knap knap, menig mensen die op dit forum zit zal het niet lukken..
#11
Ik had vanochtend wat wiet gescoort, en ben nu pas me eerste jointje aan het draaien, ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld en nu ik alleen ben verveel ik me
2 joints in 2 dagen, redelijk al zeg ik het zelf.
Morgen doe ik weer een poging, ik heb wel gemerkt dat er minder drang is dan normaal.
#12
En hoe is je dag je vergaan tot dusver?
#13
Gister avond heb ik toch maar een joint gehaald, ik had wel lekkerder geslapen dan ooit.
Vandaag ff nix, hoop ik.
#14
Ik heb het tot nu toe nog vol kunnen houden, ik weet nog niet of ik wat ga halen.
#15
tuurlijk wel , het gaat je goed af iig
#16
Hmm, als het 3 dagen lukt is mijn ervaring dat het ook wle wat langer lukt.
#17
hey,
ik ben voor mijn profielwerkstuk bezig. en in mijn praktische deel ga ik onderzoeken hoe het mensen vergaat om te stoppen met drugs. ik ben dan ook heel erg benieuwd of het je gelukt is. en wanneer je het nou het moeilijkst hebt gehad? in het begin, of pas later..
sophie
#18
hahaha, het begin is zowiezo moeilijk... als je er zelf niet achterstaat..
dus dat je bijvoorbeeld stopt vanwege het financiele gedeelte, dat is heel moeilijk. Of vanwege je gezondheid ... ljikt me ook heel moeilijk, of omdat het beter is om te stoppen en alleen te smoken in het weekend, terwijl je normaal altijd savonds doordeweeks blowde.. dat is allemaal hartstikke moeilijk in het begin( geld voor mij, maar ook wel voor een aantal hier tink? )
#19
hehe, ben net weer begonnen met elke avond een sticky...
Stoppen doe ik wel weer als het vakantie is. Ik voel me beter op deze manier. Dan is school ook wat draagzamer
En vooral, wat is er mis met jezelf belonen na een dag inspanningen, frustraties, etc etc...
in veel situaties ben je machteloos, een joint roken daar kan je voor kiezen
#20
Maar je wordt er zo laks van..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.