#1
Ik rook persoonlijk het liefst door een bong
Jammer genoeg zijn die dingen (vaak) van glas, en er lopen hier in de buurt wat van die lompies rond die dan vaag gaan rondspringen als ze high zijn... Zo zijn er dus al twee bongs à 18 euro per stuk gesneuveld...![:angry:]()
Jammer genoeg zijn die dingen (vaak) van glas, en er lopen hier in de buurt wat van die lompies rond die dan vaag gaan rondspringen als ze high zijn... Zo zijn er dus al twee bongs à 18 euro per stuk gesneuveld...

