Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjoint of in een pijp??

joint of in een pijp??

14 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook persoonlijk het liefst door een bong :)
Jammer genoeg zijn die dingen (vaak) van glas, en er lopen hier in de buurt wat van die lompies rond die dan vaag gaan rondspringen als ze high zijn... Zo zijn er dus al twee bongs à 18 euro per stuk gesneuveld... :angry:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan maak je er toch zelf één, zodat je als er één kapot gaat je alleen maar een nieuwe glazen pot hoeft te vinden.

Ik heb er één gemaakt van een nescafé pot:

t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga het binnenkort ns proberen... ff bij de bouwmarkt langsfietsen :rolleyes:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel het topje, waar je de hasj in doet, van een echt pijpje gebruiken, omdat die goed schoon zijn, zodat je geen schadelijke stoffen binnenkrijgt. Op het spul uit de bouwmarkt die ik gehaald heb past zo'n topje precies.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe kan ik het beste voor de eerste keer wiet roken?? Wat zijn de verschillen in effect tussen een jointje en met een pijpje ? Hoe zet je een pijp. Wil graag eens proberen?? Wie helpt me?? :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vapo is allerheftigste! Dat kan je echt HIGH van krijgen.
Maar ben ook met waterpijp eens, jointje is lekker relax.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een pijpje moet je een gaasje ( screen ) leggen, die dingen kanje kopen in de coffee/smartshop, stop je pijpje met hasj/wiet. Zet je pijpje aan je mond, je kan zelf wel uitvinden hoe je het lekkerst rookt, vuurtje bij de wiet en hijsen maar. Doe voorzichtig want het kan wel gaan branden aan je keel als je te hard hijst. Het effect is puur dus krachtig en dat is het niet van een joint. Maar ik prefereer liever een jointje, rookt zo lekker :wink: :stoned:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#8
zou geen wiet in een puurpijp doen, brand te erg. begruik dan een pijp met hasj over een waterpijp voor de wiet.
waterijp is sowieso beter als een pijp.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee man, puurpijpjes ownen :P . Maja als je wilt voelen hoe het echt is gewoon puur.(Vapo is idd master, khep er ook 1)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
liever een joint
pijp gebruik ik voor iets anders
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat is Vapo?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
vaporizer, werkt idd goed! Zelfs een simpele werkt...
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#13
mwa.. ik wordt van een waterpijp toch echt higher dan van een vaporizer.. Ik doe het meer voor de smaak (zeker wel lekker!)
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mary zei:
Wat is Vapo?
Klik om te vergroten...
Vaporizer, iets wat je wiet verhit i.p.v. verbrand, veel minder slecht voor de longen, omdat je alleen THC en CBD in ademt. Ik heb btw de Vapir Digital Air. Ding owned.

Maar Bombski wat jij zegt is ook waar, de bong/puurpijp is lekkerder
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Doe sowieso alleen maar hash in een pijp, vind pure wiet in een pijp niet te pruimen. Af en toe een hashjoint is ook wel eens lekker, maar mijn voorkeur gaat uit naar een wietjoint.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."