#1
ja heb ik vroeger echt veeeeeel gedaanObyt zei:en als er wat vrienden bij zijn is een rondje vechten ook altijd wel lol![]()
heb me altijd ziek gelachen
....aaaah die mooie momenten

ja heb ik vroeger echt veeeeeel gedaanObyt zei:en als er wat vrienden bij zijn is een rondje vechten ook altijd wel lol![]()

Frisko zei:of je gewoon tering roken en lekker niks doen :P :P



zal da zeker niet lukken 
dansen is idd leukSweet_Shadow zei:Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^
Oh of dansen natuurlijk.
minn zei:dansen is idd leukSweet_Shadow zei:Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^
Oh of dansen natuurlijk.![]()

mja maar als er echt iets zwaar op ligt te spele, dan is dansen nog wijs hehe..Frisko zei:minn zei:dansen is idd leukSweet_Shadow zei:Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^
Oh of dansen natuurlijk.![]()
![]()
ik word pokkelui van wiet
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."