Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstips gevraagd

tips gevraagd

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Obyt zei:
en als er wat vrienden bij zijn is een rondje vechten ook altijd wel lol :grin:
Klik om te vergroten...
ja heb ik vroeger echt veeeeeel gedaan
heb me altijd ziek gelachen
....aaaah die mooie momenten :sunglasses: :grin: :stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
of je gewoon tering roken en lekker niks doen :P :P
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou ben ik strax aleen thuis
en heb toevallig nog een lekker j'tje
iemand mss tips ivbm bezigheden enzo ?
:smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
lekker hard de muziek aan
:)
ga puzzelen :sunglasses:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dikke liveset van qrimetime luisteren, en vet stoned zitten achter je pc, en ineeens heb je het, je word weed-junkie :stoned:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
lekker muziek luisteren ja :)
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeah muziek lijkt me wel wat
ma mss nog iets anders
en puzzelen benk sowieso al niet goed in :(
dus :stoned: zal da zeker niet lukken :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... uitnodigen om een avondje te komen roken :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha, of mij:grin: OF ons ALLEBEI! hey dat rijmt! rijmen is ook leuk!

Filmpje kijken

DF-en

Boswandeling maken

JE huisdier knuffelen

In je dagboek schrijven

Gamen

Stukje hardloipen buiten. (geeft je mer een rush als je het vlak na het blowen doet.)

Naja en verder is het wel heeeeeeeeel erge persoonlijk lijkt me... of zal ik nog ff doorgaan :P

owja, SEKS, die moet er sowieso ook nog bij :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ja man, is ook lekker als je stoned bent idd
Dat zijn nou toevallig wel net de momenten dat ik me graag laat verwennen :tongueout:
haha, nja in het begin dan, tot ik er weer genoeg van heb en het weer overneem, mja laat maar das een ander topic :tongueout:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^

Oh of dansen natuurlijk.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
of je gewoon tering roken en lekker niks doen :P :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tipjes draaien,
Nee grapje,
Vind het zelf lekker om gewoon een filmpje te kijken ofsow als ik in mijn eentje gaar aan het worden ben. Gewoon omdat ik er wel tering-lui van wordt, dus tja...
Doe gewoon waar je lekker zin in hebt.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#14
bedankt voor de reacties kerels :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sweet_Shadow zei:
Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^

Oh of dansen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
dansen is idd leuk :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar wat heb je nou uitgespookt, kerel?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik soms ook,
maar soms kost niks me moeite en kan ik een bult op fietsen die me normaal mega veel moeite kost, maar dan vlieg ik er als het ware gwn overheen.. :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
minn zei:
Sweet_Shadow zei:
Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^

Oh of dansen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
dansen is idd leuk :grin:
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: ik word pokkelui van wiet :rolleyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha not my way of a perfect living.
Laat mij maar lekker gaan feesten, blowen is gewoon een enigszins maatschappelijk geaccepteerde vorm van drugs gebruiken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
minn zei:
Sweet_Shadow zei:
Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^

Oh of dansen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
dansen is idd leuk :grin:
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: ik word pokkelui van wiet :rolleyes:
Klik om te vergroten...
mja maar als er echt iets zwaar op ligt te spele, dan is dansen nog wijs hehe..
zeker als ge den dag ervoor zwaar uit zijt geweest

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."