#1
lekker muziek luisteren ja ![:)]()
zal da zeker niet lukken 
dansen is idd leukSweet_Shadow zei:Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^
Oh of dansen natuurlijk.
minn zei:dansen is idd leukSweet_Shadow zei:Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^
Oh of dansen natuurlijk.![]()

mja maar als er echt iets zwaar op ligt te spele, dan is dansen nog wijs hehe..Frisko zei:minn zei:dansen is idd leukSweet_Shadow zei:Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^
Oh of dansen natuurlijk.![]()
![]()
ik word pokkelui van wiet
![]()

sexdrugsrock&roll zei:Ik heb nog een paar aanraders.
Douchen! haha, serieus. Ik zat een keer knetterstoned thuis op de grond chocola te eten. En toen dacht ik : joahhh douchen. En dat warme water was zo relaxed.... '.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."