Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspure joints

pure joints

46 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
J
JuNkLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
Lapzwans zei:
in een luchtdicht zakje? of mag er gewoon lucht bij kome?
Klik om te vergroten...

Ligter denk ik een beetje aan WAAR je het wil laten drogen... Ik laat m'n wiet/paddo's altijd drogen in mijn geheime opbergkist =D
Klik om te vergroten...
Ik leg mijn zakje altijd een 3 kwartiertjes onder mijn bureaulamp.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik doe mijn wiet drogen op de balkon als het zonnig is en ongeveer 30 graden, eigenlijk onder de zon drogen is ook de beste manier
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey mense ik heb zonet dan eindelijk es een pure joint gefixt :) me maat komt zo hierheen en dan roke we em met z'n 2en op in de achtertuin :smoke: keb er iets van een halve gram ingegooid en by de tip iets van een paar millimeter shag zodat de wiet er niet doorheen gaat, hij is een beetje dunner als een normale maar wel goed gedraaid moet ik zegge, zo moeilijk was het ook weer niet eigelijk :grin: :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou smakelijke voortzetting dan maar :wave:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#5
we hebbe vanmiddag 2 pure joints gerookt omdat we het zo lekker vonde die eerste :mrgreen: en daarna nog wiet gehaald en nog een pure gerookt na het ete :smoke: we ware egt een keer anders gaar namelyk high ipv ztoned, maar daarna rookte we nog 3 gewone jointjes met shag erby en 2 puurpijpjes (zonder shag) en nu ben ik stoned en high door elkaar mr wel lekker :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lapzwans zei:
we hebbe vanmiddag 2 pure joints gerookt omdat we het zo lekker vonde die eerste :mrgreen: en daarna nog wiet gehaald en nog een pure gerookt na het ete :smoke: we ware egt een keer anders gaar namelyk high ipv ztoned, maar daarna rookte we nog 3 gewone jointjes met shag erby en 2 puurpijpjes (zonder shag) en nu ben ik stoned en high door elkaar mr wel lekker :stoned:
Klik om te vergroten...

Leuk om te horen dat die pure joints zo goed bevallen zijn!

Gezienhet feit dat ik week als zwervers heb geleefd, en dus ook mijn wiet deelde met andere zwervers ( in plaats van m'n eigen matties) heb ik de afgelopen 8 dagen alleen maar met tabak gerookt...

Gisteren weer een pure purple joint gerookt, effect? Een zeer gelukzalig gevoel, en een gevoel van schuld, omdat ik me weer had laten misleiden door de slechts dodende nicotine :sunglasses:


HF smoking weed pure all! =D

Tip, als je geen goeie weed kan krijgen om puur te roken, koop dan hele lichte sjag!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als zwerver leven, wat de neuk?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Als zwerver leven, wat de neuk?
Klik om te vergroten...
Em zal wel retegaar zijn :grin:
Op pukkelpop, als mijne maat (die moet werken die week) eens de vrijdag afkomt en bij mij in de tent slaapt, gaank is ne pure met hem smoren ^^ Kwil gene pure delen met 8 man die daar zijn :/
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb veel gehoord over pure joints en ik zou het zelf ook wel eens wille probere, ik heb wel welles byna pure joints gerookt en byna pure blunts, maar als je een pure joint zou make, dan kan je hem tog nooit fatsoenlyk aansteke? (dan kryg je een inbrander?) en valt alles er dan nie uit?
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#10
blunds met alleen weed is mogelijk aangezien de blund drooge bladeren zijn.
een normale joint doe ik een klein beetje tabbak bij, anders moet ik om de 5sec mijn aansteker nemen.


is gewoon kwestie van goesting denk ik.
voor mij speelt het geen rol de hoeveelheid :)
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#11
ah ok, dankje :)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
wel goed strak draaien of kan ook met een pijpje eigenlijk
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
pure joint blijft met wat geluk wel branden hoor
hangt er natuurlijk van af hoe droog je weed is...
maar puur vind ik niet echt lekker, vind ik te zwaar voor men keel, dus ik doe er altijd een beetje tabak bij...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vrienden maakten mij ooit wijs dat het onmogelijk was een joint volledig puur te roken, maar ondertussen rook ik al een half jaar, elke dag mijn eigen gemaakte pure joints! En tis niet dat ik iets speciaals doe, of altijd een blunt gebruik...

Extra droge wiet vragen dus des noods, want zo moeilijk is puur draaien/roken echt niet! Je ken ook een pijpje of iets pakken natuurlijk :wink:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Khem al eens een pure gedraaid (smaakt vrij vies voor mij toch) en ik vind het totale verspilling :) Alhoewel je wel high wordt (kunde toch beter een waterpijp kopen)

En bij mij is het die ene keer maar 1x uitgevallen.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelic_Fairytale zei:
pure joint blijft met wat geluk wel branden hoor
hangt er natuurlijk van af hoe droog je weed is...
maar puur vind ik niet echt lekker, vind ik te zwaar voor men keel, dus ik doe er altijd een beetje tabak bij...
Klik om te vergroten...

dat is onzin ze worden juist minder zwaar als ze helemaal puur zijn
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
need^weed zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
pure joint blijft met wat geluk wel branden hoor
hangt er natuurlijk van af hoe droog je weed is...
maar puur vind ik niet echt lekker, vind ik te zwaar voor men keel, dus ik doe er altijd een beetje tabak bij...
Klik om te vergroten...

dat is onzin ze worden juist minder zwaar als ze helemaal puur zijn
Klik om te vergroten...

Ze 'schroeien' wel harder, ze zijn scherper.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
need^weed zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
pure joint blijft met wat geluk wel branden hoor
hangt er natuurlijk van af hoe droog je weed is...
maar puur vind ik niet echt lekker, vind ik te zwaar voor men keel, dus ik doe er altijd een beetje tabak bij...
Klik om te vergroten...

dat is onzin ze worden juist minder zwaar als ze helemaal puur zijn
Klik om te vergroten...

Ze 'schroeien' wel harder, ze zijn scherper.
Klik om te vergroten...

Zeker wanneer je gewend bent ze te mengen met tabak...

Eenmaal gewend aan wiet roken zoals het hoort,(wijn meng je ook niet met bier...) zul je nooit meer iets scherps voelen, en dus ook nooit meer van die ellendige hoestbuien hebben!

Correctie, laatst had ik goedkope gruisshit gehaald, en ik kreeg me toch de kriebelhoest! Meteen een vermogen om ECHT te kunnen aanvoelen of het hoesten door het roken zelf, of door de kwaliteit van de weed komt :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
MetaalKonijn zei:
need^weed zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
pure joint blijft met wat geluk wel branden hoor
hangt er natuurlijk van af hoe droog je weed is...
maar puur vind ik niet echt lekker, vind ik te zwaar voor men keel, dus ik doe er altijd een beetje tabak bij...
Klik om te vergroten...

dat is onzin ze worden juist minder zwaar als ze helemaal puur zijn
Klik om te vergroten...

Ze 'schroeien' wel harder, ze zijn scherper.
Klik om te vergroten...

Zeker wanneer je gewend bent ze te mengen met tabak...

Eenmaal gewend aan wiet roken zoals het hoort,(wijn meng je ook niet met bier...) zul je nooit meer iets scherps voelen, en dus ook nooit meer van die ellendige hoestbuien hebben!

Correctie, laatst had ik goedkope gruisshit gehaald, en ik kreeg me toch de kriebelhoest! Meteen een vermogen om ECHT te kunnen aanvoelen of het hoesten door het roken zelf, of door de kwaliteit van de weed komt :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik snap je punt :) Jammer genoeg heb ik niet het vermogen om mezelf in die mate te voorzien van wiet zodat ik 't puur kan roken. De keren dat ik 't doe, vind ik 't véél fijner high zijn dan van een normale joint.

Als ik ze puur draai, heb ik meestal een korter gemaakt longvloeitje, met een minimaal laagje tabak om de boel een beetje levend te houden. Als roker zijnde maakt dat niet veel uit.
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoeveel gram wiet gaat er dan eigelyk in, als je gewoon normale dikte draait? want kwil het best eens probere :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."