#1
Ik leg mijn zakje altijd een 3 kwartiertjes onder mijn bureaulamp.SpacingBen zei:Lapzwans zei:in een luchtdicht zakje? of mag er gewoon lucht bij kome?
Ligter denk ik een beetje aan WAAR je het wil laten drogen... Ik laat m'n wiet/paddo's altijd drogen in mijn geheime opbergkist =D
keb er iets van een halve gram ingegooid en by de tip iets van een paar millimeter shag zodat de wiet er niet doorheen gaat, hij is een beetje dunner als een normale maar wel goed gedraaid moet ik zegge, zo moeilijk was het ook weer niet eigelijk 

en daarna nog wiet gehaald en nog een pure gerookt na het ete 