#1
ik doe mijn wiet drogen op de balkon als het zonnig is en ongeveer 30 graden, eigenlijk onder de zon drogen is ook de beste manier
keb er iets van een halve gram ingegooid en by de tip iets van een paar millimeter shag zodat de wiet er niet doorheen gaat, hij is een beetje dunner als een normale maar wel goed gedraaid moet ik zegge, zo moeilijk was het ook weer niet eigelijk 

en daarna nog wiet gehaald en nog een pure gerookt na het ete
we ware egt een keer anders gaar namelyk high ipv ztoned, maar daarna rookte we nog 3 gewone jointjes met shag erby en 2 puurpijpjes (zonder shag) en nu ben ik stoned en high door elkaar mr wel lekker 
Lapzwans zei:we hebbe vanmiddag 2 pure joints gerookt omdat we het zo lekker vonde die eersteen daarna nog wiet gehaald en nog een pure gerookt na het ete
we ware egt een keer anders gaar namelyk high ipv ztoned, maar daarna rookte we nog 3 gewone jointjes met shag erby en 2 puurpijpjes (zonder shag) en nu ben ik stoned en high door elkaar mr wel lekker
![]()
Em zal wel retegaar zijnMetaalKonijn zei:Als zwerver leven, wat de neuk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."