Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsleren rollen

leren rollen

15 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
j
jordiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wist niet echt waar ik hat moest plaatsen dus plaats ik het maar hier :)

ik zou dus willen leren rollen , als er iemand tips heeft , zijn ze welkom
ik heb het al een paar keer geprobeert maar ik krijg altijd een sigaret(want ik doe het voor te oefenen met gewone tabak van gebroken sigaretten)die zo slap is als een schotelvod :cry:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#2
practice makes perfect

s goed kijken hoe een pro het doet :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
jordi zei:
ik wist niet echt waar ik hat moest plaatsen dus plaats ik het maar hier :)
Klik om te vergroten...

bij coffeeshop mss?

jordi zei:
ik zou dus willen leren rollen , als er iemand tips heeft , zijn ze welkom
ik heb het al een paar keer geprobeert maar ik krijg altijd een sigaret(want ik doe het voor te oefenen met gewone tabak van gebroken sigaretten)die zo slap is als een schotelvod :cry:
Klik om te vergroten...

oefening baart kunst, je bent pas 14 dus ach je hebt nog wat jaartjes om te oefenen. Tot die tijd: voorgedraaide is mss de oplossing
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 dagen volop oefenen en dat lukt wel.

slap wilt zeggen ofwel te weinig vulling ofwel niet strak getrokken.

stappenplan voor joint:

*goede filter! scheef stuk karton maakt het al moeilijker
t*abak mooi verdelen en genoeg tegen de filter
*blaadje oppakken en met je duimen beetje up en donw rollen zodat de vorm er een beetje inkomt
*nu duimen tegen elkaar plaatsen bij de filter en al toedraaiend duim 1 helemaal tot andere uiteinde laten bewegen, terwijl goed strak trekken
*vasthouden aan de filter en klein beetje terug draaien, plakkant natmaken en terug toedraaien met die ene duim.

Maar leer ineens binnenstebuiten rollen, veel keuriger resultaat en even makkelijk
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik begon kocht ik een apparaatje, een futurola, das een ding waar je je tipje je shag en dan je vloeitje in doet en voila, je hebt een joint. Maar de mijne ging snel kapot en toen ben ik met de hand gaan draaien, ook veel handiger als je ergens bent waar je je futurola niet bij je hebt. Met de hand gewoon proberen, ben je te lui, koop zo'n voordraai apparaat: futurola, niet op aanraden :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
met shag kan je makkelijker draaien.. dus dat is in het begin wel zo makkelijk. en ik doe de tip er altijd pas in als ik de rest goed heb gedraaid, dan hoef je daar niet de hele tijd mee te kloten dat hij er niet uit valt zeg maar.

de eerste keer dat het mij gelukt is, zat ik rustig aan m'n bureau met een muziekje aan en deed ik het rustig aan, de helft viel er uit, maar dat gooide ik er gewoon bij toen ik hem dicht had, daarna ff aanstampen en hij is goed.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#7
je duimen nit naar boven maar naar binnen richten ,zo heb je meer oppervlak en is je shyte beter verdeeld
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oefenen oefenen oefenen. Voorgedraaid is geen optie.

"Look carefully young grasshopper.."
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
zelf blow ik niet, maar ik heb leren rollen van mn vriend...
zelf vind ik t prettig als t vloeitje niet al te breed is, en met shag draaien is een stuk makkelijker dan met sigaretjes...
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
Oefenen oefenen oefenen. Voorgedraaid is geen optie.
Klik om te vergroten...
true that
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon doen en gij zult er komen.


AMAI!
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon oefenen zoals iedereen heefd gedaan
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oefen met shag, is net iets makkelijker ben ik van mening..
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
verplaatst naar coffeeshop
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mac... zei:
Oefen met shag, is net iets makkelijker ben ik van mening..
Klik om te vergroten...

Maar dan moet je er wel echt op letten dat je het goed verdeelt. Als je met peukjes draait rolt de tabak meestal wel een beetje in de goede richtingen.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
eerste tijd had ik ook veel moeite uiteindelijk lukt het iedereen,

voor oefenen neem ruime tijd denk niet dat het gelijk gedraaid moet zijn het kost enige tijd om handigheid te kriojgen maar met voldoende geduld lukt iedereen een rookbare jointje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."