Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet / Lief

Wiet / Lief

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blijf zeuren dat ze zich niet moet aanstellen, en dat wiet niet slecht voor je is, haal er mischien wat artiekels erbij als ze dat ziet heeft ze echt geen zin om ertegen in te gaan. Ze gaat denk ik toch niet bij je weg als je zin hebt om jointjes te roken met je vrienden. Anders kan ze de schijt krijgen
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb wel een paar nuttige reacties gelezen :)

ik hebbet gewoon afgemaakt , haar ma begon al op msn gaan te zagen dar ik wiet rookte enzo ... en zelf rookte ze soms ook een jointje !! maar dat moet ik dan maar niet erg vinden . Kheb gewoon gezegt ik blijf wiet roken omdat ik het plezant vind etc... Toen is het slechte gegaan enzo , nu is het gedaan


:stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Smookze :stoned: :beer:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weednator zei:
heb wel een paar nuttige reacties gelezen :)

ik hebbet gewoon afgemaakt , haar ma begon al op msn gaan te zagen dar ik wiet rookte enzo ... en zelf rookte ze soms ook een jointje !! maar dat moet ik dan maar niet erg vinden . Kheb gewoon gezegt ik blijf wiet roken omdat ik het plezant vind etc... Toen is het slechte gegaan enzo , nu is het gedaan
Klik om te vergroten...

Heb je haar afgemaakt? Slimme keuze! Doe ik ook altijd.

Waarom msn je met de moeder van je vriendin?

Was je vaak stoned in het bijzijn van je vriendin of vond zij gewoon het idee dat jij blowde niet goed?
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kwam eigenlijk maar één keertje lekker stoned binnen daar ! Maar m'n vriendin zag me wel af en toe stoned . Maar als ik ging blowen wou ik niet dat ze erbij was , dus ja dan gaat er al véél tijd verloren om haar te zien :smoke: , ze vond het vooral erg dat ik daar aan verslaafd zou geraken en het niet goed was .

Eigenlijk zie ik haar nog wel graag
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat een zeikerd die vriendin en moeder :P ik had allang gezegd neem me zoals ik ben en flikker anders maar op
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb ondertussen een nieuw liefje , ze blowt samen met mij : heerlijk noem ik dat :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weednator zei:
heb ondertussen een nieuw liefje , ze blowt samen met mij : heerlijk noem ik dat :stoned:
Klik om te vergroten...

Wat romantisch :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet is lief.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Weednator zei:
heb ondertussen een nieuw liefje , ze blowt samen met mij : heerlijk noem ik dat :stoned:
Klik om te vergroten...
A girlfriend with weed is indeed a girlfriend.
B
Beautiful_SkunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
ikzelf zou vor de wiet gaan.. welke idioot laat nou iemand kiezen tussen dit of dat.. ze zal je moeten nemen zoals je bent, zolang je geen rare dingen doet.. ja tog!!
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Weednator zei:
heb ondertussen een nieuw liefje , ze blowt samen met mij : heerlijk noem ik dat :stoned:
Klik om te vergroten...

Wat romantisch :hearteyes:
Klik om te vergroten...


lief + wiet = geil

en ik kan het weten :stoned:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
kheb dus een lief , gaat al een tijdje niet echt super meer ! Maar elke skeer als ik smoor dan begint ze te zagen , ze heeft et ni graag enzo ... Ze wil dat ik ermee stop ! Nu , mijn vrienden roken allemaal wiet en ik amuseer mij echt Super hard als ik wiet gerookt heb . En als mijn vrienden stoned zijn en ik niet , dan kan ik niet zohard meelache met hen ... Nu is m'n vraag , als men lief zegt , kies mij ofwel de wiet . Wat zou ik dan moeten doen ? ik weet jullie moete niet beslissen in mijn plaats enzo maar heeft iemand hier ervaring mee , en trouwens wiet is niet de ergste drug ...


grtz
t
technomennekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weednator zei:
kheb dus een lief , gaat al een tijdje niet echt super meer ! Maar elke skeer als ik smoor dan begint ze te zagen , ze heeft et ni graag enzo ... Ze wil dat ik ermee stop ! Nu , mijn vrienden roken allemaal wiet en ik amuseer mij echt Super hard als ik wiet gerookt heb . En als mijn vrienden stoned zijn en ik niet , dan kan ik niet zohard meelache met hen ... Nu is m'n vraag , als men lief zegt , kies mij ofwel de wiet . Wat zou ik dan moeten doen ? ik weet jullie moete niet beslissen in mijn plaats enzo maar heeft iemand hier ervaring mee , en trouwens wiet is niet de ergste drug ...


grtz
Klik om te vergroten...

Kies voor de weed, vrouwen genoeg :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan niemand voor je beslissen.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Kan niemand voor je beslissen.
Klik om te vergroten...

kwetet , maar wiet hoort bij mij maten en amusement . Lief kies je maar hé enja ik zie wel graag maar ik vind men maten belangrijker . 't is nu niet da ik moet smoren van m'n maten ... Maar dan zullen ze veel anders zijn voor mij .
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je vriendin laat je niet in je waarde en maakt (als ik dat zo lees) een probleem van niks.

Als ik jou was zou ik zeggen dat je best wilt stoppen, maar dat zij dan moet stoppen met cosmetica omdat dat niet gezond is voor het milieu.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha, wel goed gezien :wink: . Kga 't gewoon stiekem doen ofwel zeggen , je moet me maar nemen zoals ik ben !
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weednator zei:
haha, wel goed gezien :wink: . Kga 't gewoon stiekem doen ofwel zeggen , je moet me maar nemen zoals ik ben !
Klik om te vergroten...

Stiekem doen, wat heeft dat voor nut, ik verzweeg alles voor iedereen en dat kan toch verkeerd uit pakken.
Bespaar je die moeilijkheden, het is je vriendin, ze zal je idd maar moeten nemen zoals je bent, zij hoeft het toch niet te roken?
Ik vind niet dat iemand daar tegenin mag gaan, tenzij jij er op achteruit gaat, en dan nog is het jou keuze.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
als ze je niet neemt zoals je bent heeft ze toch pech gehad! je bent pas 16 jaar dus ik zou lekker voor de wiet kiezen, er zijn meiden genoeg!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."