Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet / Lief

Wiet / Lief

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
kheb dus een lief , gaat al een tijdje niet echt super meer ! Maar elke skeer als ik smoor dan begint ze te zagen , ze heeft et ni graag enzo ... Ze wil dat ik ermee stop ! Nu , mijn vrienden roken allemaal wiet en ik amuseer mij echt Super hard als ik wiet gerookt heb . En als mijn vrienden stoned zijn en ik niet , dan kan ik niet zohard meelache met hen ... Nu is m'n vraag , als men lief zegt , kies mij ofwel de wiet . Wat zou ik dan moeten doen ? ik weet jullie moete niet beslissen in mijn plaats enzo maar heeft iemand hier ervaring mee , en trouwens wiet is niet de ergste drug ...


grtz
t
technomennekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weednator zei:
kheb dus een lief , gaat al een tijdje niet echt super meer ! Maar elke skeer als ik smoor dan begint ze te zagen , ze heeft et ni graag enzo ... Ze wil dat ik ermee stop ! Nu , mijn vrienden roken allemaal wiet en ik amuseer mij echt Super hard als ik wiet gerookt heb . En als mijn vrienden stoned zijn en ik niet , dan kan ik niet zohard meelache met hen ... Nu is m'n vraag , als men lief zegt , kies mij ofwel de wiet . Wat zou ik dan moeten doen ? ik weet jullie moete niet beslissen in mijn plaats enzo maar heeft iemand hier ervaring mee , en trouwens wiet is niet de ergste drug ...


grtz
Klik om te vergroten...

Kies voor de weed, vrouwen genoeg :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan niemand voor je beslissen.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetaalKonijn zei:
Kan niemand voor je beslissen.
Klik om te vergroten...

kwetet , maar wiet hoort bij mij maten en amusement . Lief kies je maar hé enja ik zie wel graag maar ik vind men maten belangrijker . 't is nu niet da ik moet smoren van m'n maten ... Maar dan zullen ze veel anders zijn voor mij .
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je vriendin laat je niet in je waarde en maakt (als ik dat zo lees) een probleem van niks.

Als ik jou was zou ik zeggen dat je best wilt stoppen, maar dat zij dan moet stoppen met cosmetica omdat dat niet gezond is voor het milieu.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha, wel goed gezien :wink: . Kga 't gewoon stiekem doen ofwel zeggen , je moet me maar nemen zoals ik ben !
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weednator zei:
haha, wel goed gezien :wink: . Kga 't gewoon stiekem doen ofwel zeggen , je moet me maar nemen zoals ik ben !
Klik om te vergroten...

Stiekem doen, wat heeft dat voor nut, ik verzweeg alles voor iedereen en dat kan toch verkeerd uit pakken.
Bespaar je die moeilijkheden, het is je vriendin, ze zal je idd maar moeten nemen zoals je bent, zij hoeft het toch niet te roken?
Ik vind niet dat iemand daar tegenin mag gaan, tenzij jij er op achteruit gaat, en dan nog is het jou keuze.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ze je niet neemt zoals je bent heeft ze toch pech gehad! je bent pas 16 jaar dus ik zou lekker voor de wiet kiezen, er zijn meiden genoeg!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe oud zijt ge? Als ge 16 ofzo zijt, kies dan maar voor de wiet, liefdes relaties duren toch niet meer lang enzo, bedoel, mensen moeten u accepteren zoals ze zijn en wiet is nu niet bepaald iets heel ergs zenne.

Maar tis volledig uw eigen beslissing, je moet er zelf over nadenken van, hou ik echt van m'n vriendin?
Kies gewoon of is wiet echt iets noodzakelijks in je leven? Dan zou je wel drignend moeten stoppen :wink:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#10
16 ben ik

wiet is nix noodzakelijk , maar vindet gewoon veel plezanter als ik een jointje rook .
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet. Het feit dat ze die keuze stelt is al reden genoeg.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nja, als ik moest kiezen koos ik voor m'n vriendinnetje..

Maar aan de andere kant, als het niet lekker loopt, dan is het anders..

Hoogstwaarschijnlijk is dit niet het enige dat ze niet van je pikt..

Je zou moeten nagaan of het beter wordt tussen jullie wanneer je niet meer zou blowen..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is niet lief :(

Maarja ik zou waarschijnlijk voor de wiet kiezen. Iemand moet je gewoon accepteren zoals je bent, met de lusten en de lasten. Er zijn altijd wel dingen die mensen selectief anders zouden willen of veranderen, dit soort zaken zijn slechts het begin.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zolang je niet stoned bij haar verschijnt steeds denk ik dat ze er niet zon punt van moet maken :wink:
En anders moet ze er maar eens wat meer informatie over zoeken. Denk dat ze wiet als een veel te zwaar iets ziet.

Kan wel begrijpen dat ze het irritant vind als je steeds stoned bij dr verschijnt... Maar wat je doet met je vrienden is jou ding. Heeft ze verder weinig over te zeggen. Vooral op jou leeftijd.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als wiet belangrijker voor je is dan het meisje moet je haar zoiezo dumpen.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik jouw was zou ik voor je vrienden kiezen, ik ken paar mensen die dit geval ook hebben gehad, en die wat voor hun vrienden/vriendinnen gekoze hebbe , hebbe nu nog amper vrienden omdat ze alleen maar bij die vriend/vriendin hangen en niet meer naar hun vriende gaan :confused:

Ik bedoel hier neit mee dat je geen vriendin mag hebbe ofzo maar je moet toch ook aan je sociale contacten blijve denke en vooral als je pas 16 bent.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad gewoon zorgen dat je nuchter bij haar aankomt. Verder is het toch jouw tijd..heeft ze weinig over te zeggen...
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb net dezelfde situatie aan de hand gehad en ik had toen gekozen voor mijn lief. Slechte keuze, na een maand of anderhelve maand was de drang om te smoren te groot geworden (al mijn vrienden doen het, ik zit constant bij mensen die smoren). Spijtig genoeg kon mijn madam echt nie eens haar best doen om het een beetje te accepteren, ik heb het verder nog een half jaar of langer achter haar rug gedaan, tot het uit is geraakt.
In het vervolg kies ik niet meer voor de liefde als ze mij zoiets verplichten te kiezen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als het echte liefde is kies je daarvoor.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je geliefde je voor een keuze stelt, dan accepteert diegene je dus al niet zoals je bent, dus houdt diegene ook niet van je zoals je bent.
Als dat wel zo zou zijn, zou je er samen een compromis in proberen te vinden. Als dit is wie jij bent (op dit moment), dan zou ze dat gewoon moeten accepteren, of niet natuurlijk, maar dan maakt ze zelf de keuze.
Er zwemmen meer visjes in de zee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."