ik heb het alleen als ik veel gedronken+veel gesmoord heb, allleen van weed nog niet veel omvergevallen
#3
Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
#4
als ik veel gepaft heb kan ik echt niemeer rechtlope, zeker als ge dan nog uw best probeert te doen om recht te lope loop ik nog schever... maar tis anders dan niemeer recht kunne lope van alcohol. tis meer da ik zo wankel ofzo preceis als ik gepaft heb
#5
niet echt alleen als ik echt te veel geblowd heb
#6
idd, heb ik ook geen last van, af en toe als je gewoon egt TE veel hebt geblowd en saafs naar de klote bent, dan is het af en toe wat lastig
#7
alleen in combinatie met veel alcohol
en 1 kerertje kon ik niet meer rechtlopen maar toen had ik er met een paar mensen ook 9 gerookt (in vrij korte tijd)
#8
van oververmoeidheid+weed kan het soms lastig worden ja
#9
Kan eigenlijk altijd nog wel recht lopen van wiet ben ik bang :P
#10
Ik kan me hier ook niet zo in vinden eigenlijk.
#11
van wiet op zich niet, wel met alcohol erby
#12
als ik echt heel veel blow, dan kan ik gewoon haast niet meer lopen
omdat me benen niet willen :P echt draaierig ben ik tot nu toe
alleen geworden van DXM
#13
draaierig word je als je veel gezopen hebt en dan een dikke pitto rookt, dan ben ik draaierig
#14
Ik kan dan meestal niet goed meer lopen als ik echt GOED heb geblowd, fietsen is ook lastig.
Als ik veel geblowd heb blijf ik liefst zo lang mogelijk op een bank zitten of uitgezakt op een stoel.
Lopen gaat moeilijker, stil staan blijven is helemaal een ramp.
Het ergste is als ik me eerst een slag in de rondte heb gezopen, dan moet ik meestal kotsen als ik op sta en ga lopen ofzo :P
(dat is daarna wel gelijk voorbij, je maag is weer lekker leeg en schoon )
#17
Ik kan altijd goed recht lopen, onder invloed van welke drugs ook.
#18
bwa als je echt veeeeeeeel alcohol binnen hebt kan het mss wel moeilijker wordne hoor saivy