Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDraaierig worden van weed

Draaierig worden van weed

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wedden van niet? :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb het alleen als ik veel gedronken+veel gesmoord heb, allleen van weed nog niet veel omvergevallen :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik veel gepaft heb kan ik echt niemeer rechtlope, zeker als ge dan nog uw best probeert te doen om recht te lope loop ik nog schever... maar tis anders dan niemeer recht kunne lope van alcohol. tis meer da ik zo wankel ofzo preceis als ik gepaft heb
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet echt alleen als ik echt te veel geblowd heb
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd, heb ik ook geen last van, af en toe als je gewoon egt TE veel hebt geblowd en saafs naar de klote bent, dan is het af en toe wat lastig :rolleyes:


:stoned: :wave:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
alleen in combinatie met veel alcohol
en 1 kerertje kon ik niet meer rechtlopen maar toen had ik er met een paar mensen ook 9 gerookt (in vrij korte tijd)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
van oververmoeidheid+weed kan het soms lastig worden ja
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan eigenlijk altijd nog wel recht lopen van wiet ben ik bang :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan me hier ook niet zo in vinden eigenlijk.
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#11
van wiet op zich niet, wel met alcohol erby
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik echt heel veel blow, dan kan ik gewoon haast niet meer lopen
omdat me benen niet willen :P echt draaierig ben ik tot nu toe
alleen geworden van DXM
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#13
draaierig word je als je veel gezopen hebt en dan een dikke pitto rookt, dan ben ik draaierig :rolleyes:

:stoned: :wave:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan dan meestal niet goed meer lopen als ik echt GOED heb geblowd, fietsen is ook lastig.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moeten jullie allemaal gewoon stoppen met blowen want jullie worden té stoned dan :grin:
:stoned:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik veel geblowd heb blijf ik liefst zo lang mogelijk op een bank zitten of uitgezakt op een stoel.
Lopen gaat moeilijker, stil staan blijven is helemaal een ramp.

Het ergste is als ik me eerst een slag in de rondte heb gezopen, dan moet ik meestal kotsen als ik op sta en ga lopen ofzo :P
(dat is daarna wel gelijk voorbij, je maag is weer lekker leeg en schoon :mrgreen: )
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan altijd goed recht lopen, onder invloed van welke drugs ook.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
bwa als je echt veeeeeeeel alcohol binnen hebt kan het mss wel moeilijker wordne hoor saivy :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
kwil wel eens zien of je van 2 flessen whiskey nog recht kan lopen (en niet valsspelen met speed er bij hé :wink:)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oké waar spreken we af? :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."