Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDraaierig worden van weed

Draaierig worden van weed

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lol, ik loop anders wel enorm scheef van een halve fles vodka en een joint ofzo hoor, dan zie ik toch echt wel waus. en dat recht lopen zou me ook echt niet lukken.

Probeer het eens een keertje als je het toch gaat proberen.
5 pintjes en ondertussen steek je 2 jointjes op.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Oké waar spreken we af? :smoke:
Klik om te vergroten...
eens in de overpoort ofzo?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja wiet heeft bij iedereen een ander effect.

Ik word dan zoooo duf en zooo lui.
Draaierig nooit, wel een keertje helemaal misselijk en geel. Maar toen ging ik in de kou blowen.. :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar heb ik nou echt nooit last van. Maar ik kan echt ontzettend veel achter elkaar weg blowen (dagje kettingblowen); en dan heb ik er geen last van. Ik denk gewenning aan het effect.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Daar heb ik nou echt nooit last van. Maar ik kan echt ontzettend veel achter elkaar weg blowen (dagje kettingblowen); en dan heb ik er geen last van. Ik denk gewenning aan het effect.
Klik om te vergroten...


Ooooh. wou dat ik zoveel kon blowen.
D
Dennis-JLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kan nog wel gewoon lopen enzo maar ik voel het wel goed, maar ja ik blow pas net. Verder voelen mn benen wel wat slapper aan maar ja dat is vast standaard.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
Saivy zei:
Oké waar spreken we af? :smoke:
Klik om te vergroten...
eens in de overpoort ofzo?
Klik om te vergroten...

Ja klinkt leuk. :beer:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
azgaza zei:
Daar heb ik nou echt nooit last van. Maar ik kan echt ontzettend veel achter elkaar weg blowen (dagje kettingblowen); en dan heb ik er geen last van. Ik denk gewenning aan het effect.
Klik om te vergroten...


Ooooh. wou dat ik zoveel kon blowen.
Klik om te vergroten...



Ooooooh, wou dat ik nog net zo stoned werd als de eerste keer :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je benen slap aanvoelen kan ook door de tabak komen.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purple haze zei:
Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
Klik om te vergroten...

Het is niet normaal, maar kan wel voorkomen. THC tast ook bepaalde motorische gedeelten in het brein aan.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mulholland Drive zei:
Purple haze zei:
Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
Klik om te vergroten...

Het is niet normaal, maar kan wel voorkomen. THC tast ook bepaalde motorische gedeelten in het brein aan.
Klik om te vergroten...

Tijdelijk toch??
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purple haze zei:
Mulholland Drive zei:
Purple haze zei:
Ik heb altijd als ik goed geblowd heb dat ik moeilijk recht kan lopen. Is dit normaal??
Klik om te vergroten...

Het is niet normaal, maar kan wel voorkomen. THC tast ook bepaalde motorische gedeelten in het brein aan.
Klik om te vergroten...

Tijdelijk toch??
Klik om te vergroten...

Ja no worries, dat is een tijdelijk effect wat hoogstens een paar uur duurt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."