#1
idd das ook een optie, zo heb ik het vorig jaar gedaan, maar dan ben ik terug dagelijks beginnen blowen, door de vakantiesDzy zei:Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo![]()
nu ben ik al bijna 6 weken volledig gestopt en kga ook niet herbeginnen denk ik

