#1
Laatste optie, te verleidelijk



idd das ook een optie, zo heb ik het vorig jaar gedaan, maar dan ben ik terug dagelijks beginnen blowen, door de vakantiesDzy zei:Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo![]()
Jeller zei:idd das ook een optie, zo heb ik het vorig jaar gedaan, maar dan ben ik terug dagelijks beginnen blowen, door de vakantiesDzy zei:Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo![]()
nu ben ik al bijna 6 weken volledig gestopt en kga ook niet herbeginnen denk ik
Dzy zei:Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo![]()
SpacingBen zei:Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje?![]()
radical rat zei:SpacingBen zei:Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje?![]()
ik heb eigelijk nooit echt een duivel/engeltje situatie gehad voor deze. of nou ja 1 keer dan, met een zwerver. ik had een stuk brood over van m'n middag eten en er lag een zwerver op de straat, dat engeltje zei toen: geef dat stuk brood aan die zwerver, maar dat duiveltje zei dat ik de eenden er mee moest gaan voeren. ik vond dat duiveltjes plan beter, dus heb ik lekker de eendjes gevoerd met een blow voor die zwervers neus. elk stukje brood dat ik in het water gooide, zakte het gezicht van die zwerver steeds meer. het is neit echt aardig, maar ik zeek zowat in m'n broek van het lachen. misschien moet ik deze keer wel weer naar dat duiveltje luisteren, ik heb goede ervaring met hem en gewoon verder gaan met blowen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."