#1
in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarderMetaalKonijn zei:jopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarderMetaalKonijn zei:jopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
Jeller zei:in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarderMetaalKonijn zei:jopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
wicket zei:klein vloeitje![]()
MetaalKonijn zei:jopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
)
ja, en het komt ook wel iets minder hard bnnen. maar aangezien ik gewoon sjag rook is dit zeker te doen.Jeller zei:het trekt toch ook slechter?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."