Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjoint zonder filter

joint zonder filter

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
X
XTC-DanceLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie heeft daar nog ervaring mee? ik heb het net eens geprobeerd en het is me goed bevallen :P het smaakt wel iets anders maar toch :mrgreen:
keep on smokin'!
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb ik ook al enkele keren gedaan. doe ik meestal als er niemand mee blowt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
nooit gedaan, zo komt er toch te veel teer aan het uiteinde..
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan kan je alleen vanvoor weed steken omdat het op het einde toch te warm word om vast te houden
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
het trekt toch ook slechter?
X
XTC-DanceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
het trekt toch ook slechter?
Klik om te vergroten...
ja, en het komt ook wel iets minder hard bnnen. maar aangezien ik gewoon sjag rook is dit zeker te doen. :)
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
X
XTC-DanceLid
01-01-2024, 00:00
#8
jopio zei:
dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Klik om te vergroten...
valt goed mee hoor, eigenlijk niet op gelet :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
jopio zei:
dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Klik om te vergroten...

Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
jopio zei:
dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Klik om te vergroten...

Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
Klik om te vergroten...
in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarder
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
MetaalKonijn zei:
jopio zei:
dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Klik om te vergroten...

Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
Klik om te vergroten...
in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarder
Klik om te vergroten...

True true, maar; met een beetje draaikunde en niet teveel weed in 't achterste eind hoeft 't geen probleem te zijn.

Overigens: zelfs al draai ik met een klein vloeitje, een tip komt d'r altijd in :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja idd.. liever een stuk karton dan gene filter
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#13
[
True true, maar; met een beetje draaikunde en niet teveel weed in 't achterste eind hoeft 't geen probleem te zijn.

Overigens: zelfs al draai ik met een klein vloeitje, een tip komt d'r altijd in :)[/quote]




bescheiden hoor :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat? :P
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#15
klein vloeitje :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
pretshaggy weleens gerookt, geen reet aan vind ik, smaakt niet lekker.


Maar een longvloeitje zonder tip, lijkt me heel erg kut; sigarettentabak valt eruit, en als je met shag draait, dan rookt het kut.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
wicket zei:
klein vloeitje :)
Klik om te vergroten...

Zeker bescheiden ja :P Komt niet vaak voor, soms voordak op bed ga, dan hoef ik een ganz groBen joint niet te verorberen.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#18
dan scheur ik een lange floeitje af, is die net groter dan een klein vloeitje maar kleiner dan een lange
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe da ook soms hoor, kleine vloeitjes als ik ergens snel moet zijn en geen tijd heb voor ne lange
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja da kan wel, maar geen filter mag nie :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."