#1
wie heeft daar nog ervaring mee? ik heb het net eens geprobeerd en het is me goed bevallen :P het smaakt wel iets anders maar toch
keep on smokin'!
keep on smokin'!
ja, en het komt ook wel iets minder hard bnnen. maar aangezien ik gewoon sjag rook is dit zeker te doen.Jeller zei:het trekt toch ook slechter?
valt goed mee hoor, eigenlijk niet op gelet :Pjopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
jopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarderMetaalKonijn zei:jopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
Jeller zei:in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarderMetaalKonijn zei:jopio zei:dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??
Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
wicket zei:klein vloeitje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."