Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet moeilijker aan te komen.

Wiet moeilijker aan te komen.

39 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je € 35000 per kweek verdient dan doe je het goed en dat is al snel 500 planten, je bent alleen geen grote jongen maar meer een midden en klein bedrijf. Je bent groot als je € 100.000 per week of meer omzet, dus elke week oogsten, zodat je een stuk of 8 kweeks naast elkaar hebt. Die jongens zitten in een loods die tig keer wordt verhuurd waarbij je uiteindelijk bij een spook B.V. uitkomt die is opgericht onder valse ID. Meestel een limited in England of zo. Alleen de knippers en verzorgers zijn de lul, maar dat zijn ook vaak buitenlanders.

Ken je de plaat nederwiet van normaal. Grappig, want dat nummer is in de studio van Johny Hoes opgenomen waar een grote kwekerij werd opgerold.

En idd de prijzen kunnen hoger worden indien er kwekerijen worden opgerold.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
davie zei:
Als je € 35000 per kweek verdient dan doe je het goed en dat is al snel 500 planten, je bent alleen geen grote jongen maar meer een midden en klein bedrijf. Je bent groot als je € 100.000 per week of meer omzet, dus elke week oogsten, zodat je een stuk of 8 kweeks naast elkaar hebt.
Klik om te vergroten...


je leest het niet goed :wink:

ik heb het over €35.000,- per oogst.
en als je dan meerdere kwekerijen hebt dan loopt dat aardig op tot wel meer dan €100.000,- per week....
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
qinn zei:
ja als er zo veel geld in omgaat dan moet dat wel goed zijn voor de NL economie :P

maar zou jij dat niet doen dann??
die overbodige luxe kopen??
oke het valt wel op als je meteen een nieuwe auto koopt en tv etc.
maar je kan ook beetje bij beetje kopen..
Klik om te vergroten...

Ik zou waarschijnlijk de verleiding niet kunnen weerstaan, maar in principe hoop ik er op dat ik mezelf er kan toezetten het geld dan te investeren in een betere wereld voor later.. Maar zoals de wereld nu in elkaar zit, zal ik die hoop op een bepaald moment in mijn leven wel verliezen, en zonder die hoop kan ik mij erg egoistisch gedragen..

Ik vraag me trouwens voor alsnog af ofhet goed is voor de NL economie.. Als al dat geld in handen komt van 1 of andere crimineel.. Als 1 iemand veel geld krijgt, gaan daar (in-direct) de armeren/minder rijken op achteruit..

Zouden wij btw in NL niet zoveel geld hebben, en vooral ook niet zoveel consumeren, en geld uitgeven aan dure gebouwen, kunstwerken etc, dan zouden armere landen meer kans krijgen..

Maar wacht, ik ga een heel andere kant op :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
qinn zei:
davie zei:
Als je € 35000 per kweek verdient dan doe je het goed en dat is al snel 500 planten, je bent alleen geen grote jongen maar meer een midden en klein bedrijf. Je bent groot als je € 100.000 per week of meer omzet, dus elke week oogsten, zodat je een stuk of 8 kweeks naast elkaar hebt.
Klik om te vergroten...


je leest het niet goed :wink:

ik heb het over €35.000,- per oogst.
en als je dan meerdere kwekerijen hebt dan loopt dat aardig op tot wel meer dan €100.000,- per week....
Klik om te vergroten...

O sorry idd verkeerd gelezen. Met € 100.000 per week zou ik wel tevreden zijn. En ook nog belastingvrij :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
davie zei:
Als je € 35000 per kweek verdient dan doe je het goed en dat is al snel 500 planten, je bent alleen geen grote jongen maar meer een midden en klein bedrijf. Je bent groot als je € 100.000 per week of meer omzet, dus elke week oogsten, zodat je een stuk of 8 kweeks naast elkaar hebt. Die jongens zitten in een loods die tig keer wordt verhuurd waarbij je uiteindelijk bij een spook B.V. uitkomt die is opgericht onder valse ID. Meestel een limited in England of zo. Alleen de knippers en verzorgers zijn de lul, maar dat zijn ook vaak buitenlanders.

Ken je de plaat nederwiet van normaal. Grappig, want dat nummer is in de studio van Johny Hoes opgenomen waar een grote kwekerij werd opgerold.

En idd de prijzen kunnen hoger worden indien er kwekerijen worden opgerold.
Klik om te vergroten...

Tsja, dat veel eigenaren van grote bedrijven etc. zich met illegale praktijken bezig houden wist ik ook al :) Bill Gates was ook nooit rijk geworden als hij zich aan de regels had gehouden..

En daarom worden mensen ook crimineel.. Ze gaan inzien dat regels niet alleen maar bedacht zijn om de bevolking te beschermen, maar om de macht in de handen van bepaalde mensen te houden..

Het draait nou eenmaal zo als altijd om geld..

Waarom zou anders Cannabis en dergelijke verboden zijn?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerlijke mensen worden nooit rijk.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpirtualBen zei:
qinn zei:
ja als er zo veel geld in omgaat dan moet dat wel goed zijn voor de NL economie :P

maar zou jij dat niet doen dann??
die overbodige luxe kopen??
oke het valt wel op als je meteen een nieuwe auto koopt en tv etc.
maar je kan ook beetje bij beetje kopen..
Klik om te vergroten...

Ik zou waarschijnlijk de verleiding niet kunnen weerstaan, maar in principe hoop ik er op dat ik mezelf er kan toezetten het geld dan te investeren in een betere wereld voor later.. Maar zoals de wereld nu in elkaar zit, zal ik die hoop op een bepaald moment in mijn leven wel verliezen, en zonder die hoop kan ik mij erg egoistisch gedragen..

Ik vraag me trouwens voor alsnog af ofhet goed is voor de NL economie.. Als al dat geld in handen komt van 1 of andere crimineel.. Als 1 iemand veel geld krijgt, gaan daar (in-direct) de armeren/minder rijken op achteruit..

Zouden wij btw in NL niet zoveel geld hebben, en vooral ook niet zoveel consumeren, en geld uitgeven aan dure gebouwen, kunstwerken etc, dan zouden armere landen meer kans krijgen..

Maar wacht, ik ga een heel andere kant op :wink:
Klik om te vergroten...



Als je nou eens bv. een nieuwe tv koopt van het geld dat je hebt verdient door wiet te kweken.
Dan betaal je over die tv tog belasting?
Waar gaat die belasting naar toe??? De regering tog?
Dus dan is het tog goed voor de NL economie.

En je bent niet meteen een crimineel als je wiet verbouwd maar je bent eerder een behulpzaame man/vrouw die de nederlandse maatschapij van wiet voorziet. :smoke:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
qinn zei:
SpirtualBen zei:
qinn zei:
ja als er zo veel geld in omgaat dan moet dat wel goed zijn voor de NL economie :P

maar zou jij dat niet doen dann??
die overbodige luxe kopen??
oke het valt wel op als je meteen een nieuwe auto koopt en tv etc.
maar je kan ook beetje bij beetje kopen..
Klik om te vergroten...

Ik zou waarschijnlijk de verleiding niet kunnen weerstaan, maar in principe hoop ik er op dat ik mezelf er kan toezetten het geld dan te investeren in een betere wereld voor later.. Maar zoals de wereld nu in elkaar zit, zal ik die hoop op een bepaald moment in mijn leven wel verliezen, en zonder die hoop kan ik mij erg egoistisch gedragen..

Ik vraag me trouwens voor alsnog af ofhet goed is voor de NL economie.. Als al dat geld in handen komt van 1 of andere crimineel.. Als 1 iemand veel geld krijgt, gaan daar (in-direct) de armeren/minder rijken op achteruit..

Zouden wij btw in NL niet zoveel geld hebben, en vooral ook niet zoveel consumeren, en geld uitgeven aan dure gebouwen, kunstwerken etc, dan zouden armere landen meer kans krijgen..

Maar wacht, ik ga een heel andere kant op :wink:
Klik om te vergroten...



Als je nou eens bv. een nieuwe tv koopt van het geld dat je hebt verdient door wiet te kweken.
Dan betaal je over die tv tog belasting?
Waar gaat die belasting naar toe??? De regering tog?
Dus dan is het tog goed voor de NL economie.

En je bent niet meteen een crimineel als je wiet verbouwd maar je bent eerder een behulpzaame man/vrouw die de nederlandse maatschapij van wiet voorziet. :smoke:
Klik om te vergroten...

Daarnaast heb je de multiplyer volgens Keynes. Elke euro die de economie in gaat komt er uiteindelijk veelvoudig uit. Is juist goed voor BBP. Wat doen ze zo moeilijk. Uiteindelijk is het zelf goed voor de staatschuld wat maar een relatief begrip is.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
qinn zei:
SpirtualBen zei:
qinn zei:
ja als er zo veel geld in omgaat dan moet dat wel goed zijn voor de NL economie :P

maar zou jij dat niet doen dann??
die overbodige luxe kopen??
oke het valt wel op als je meteen een nieuwe auto koopt en tv etc.
maar je kan ook beetje bij beetje kopen..
Klik om te vergroten...

Ik zou waarschijnlijk de verleiding niet kunnen weerstaan, maar in principe hoop ik er op dat ik mezelf er kan toezetten het geld dan te investeren in een betere wereld voor later.. Maar zoals de wereld nu in elkaar zit, zal ik die hoop op een bepaald moment in mijn leven wel verliezen, en zonder die hoop kan ik mij erg egoistisch gedragen..

Ik vraag me trouwens voor alsnog af ofhet goed is voor de NL economie.. Als al dat geld in handen komt van 1 of andere crimineel.. Als 1 iemand veel geld krijgt, gaan daar (in-direct) de armeren/minder rijken op achteruit..

Zouden wij btw in NL niet zoveel geld hebben, en vooral ook niet zoveel consumeren, en geld uitgeven aan dure gebouwen, kunstwerken etc, dan zouden armere landen meer kans krijgen..

Maar wacht, ik ga een heel andere kant op :wink:
Klik om te vergroten...



Als je nou eens bv. een nieuwe tv koopt van het geld dat je hebt verdient door wiet te kweken.
Dan betaal je over die tv tog belasting?
Waar gaat die belasting naar toe??? De regering tog?
Dus dan is het tog goed voor de NL economie.

En je bent niet meteen een crimineel als je wiet verbouwd maar je bent eerder een behulpzaame man/vrouw die de nederlandse maatschapij van wiet voorziet. :smoke:
Klik om te vergroten...

MAar zou men geen wiet kopen, dan werd het besteed aan iets anders, waar al direct belasting over betaald wordt.. (in de veel gevallen dan..)

En zoals het nu in NL geregeld is, kan dezelfde Cannabisdealer, ook zijn Heroineprijzen verlagen omdat hij genoeg winst maakt aan Cannabis..

En dan raken er meer mensen verslaafd aan heroine, waardoor hij weer meer winst maakt, en dan heeft hij/zij de mogelijkheid om te investeren etc etc. snappie? :wink:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
jup :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het blijft gewoon een vette business waar veel geld in omgaat. Wiet en XTC zijn tenslotte grote export producten.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
idd...

Ik zelf hoop dat DMT wat bekender word en wat makelijker aan te komen word.
Want DMT is ook zooooo geweldig...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
qinn zei:
idd...

Ik zelf hoop dat DMT wat bekender word en wat makelijker aan te komen word.
Want DMT is ook zooooo geweldig...
Klik om te vergroten...

DMT lijkt me zeer zeker ook interessant :)

Is veel heftiger dan paddo's he?
B
BahemathLid
01-01-2024, 00:00
#15
wth?

Kunnen jullie nog genieten van een joint dan? :confused: Als je speculeert over hoeveelheid enzo??? Zolang je niet zonder valt is alles goed toch?
Gwoon smoke en chilleuh.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben er niet bang voor er zal altijd wel iets te krijgen zijn. Daarnaast rook ik eigenlijk alleen hasj.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
davie zei:
Ik ben er niet bang voor er zal altijd wel iets te krijgen zijn. Daarnaast rook ik eigenlijk alleen hasj.
Klik om te vergroten...
En waar wordt dat van gemaakt denk je? :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
davie zei:
Ken je de plaat nederwiet van normaal. Grappig, want dat nummer is in de studio van Johny Hoes opgenomen waar een grote kwekerij werd opgerold.
Klik om te vergroten...

Was denk ik Doe Maar :wink: Normaal zuupt en heukt! :P
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
qinn zei:
idd...

Ik zelf hoop dat DMT wat bekender word en wat makelijker aan te komen word.
Want DMT is ook zooooo geweldig...
Klik om te vergroten...

DMT lijkt me zeer zeker ook interessant :)

Is veel heftiger dan paddo's he?
Klik om te vergroten...

Ja het is VEEL heftiger als Paddo's en als LSD...

Maar het duurt maar zo kort :(
Toen ik het voor het eerst gebruikt had toen was het maar ongeveer 20 min.
Maar het waren wel me mooiste 20 min uit me leven tot nu toe :grin:
( http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3706&highlight= )
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#20
mathijs zei:
davie zei:
Ken je de plaat nederwiet van normaal. Grappig, want dat nummer is in de studio van Johny Hoes opgenomen waar een grote kwekerij werd opgerold.
Klik om te vergroten...

Was denk ik Doe Maar :wink: Normaal zuupt en heukt! :P
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, Doe Maar is het.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."