#1
Als je € 35000 per kweek verdient dan doe je het goed en dat is al snel 500 planten, je bent alleen geen grote jongen maar meer een midden en klein bedrijf. Je bent groot als je € 100.000 per week of meer omzet, dus elke week oogsten, zodat je een stuk of 8 kweeks naast elkaar hebt. Die jongens zitten in een loods die tig keer wordt verhuurd waarbij je uiteindelijk bij een spook B.V. uitkomt die is opgericht onder valse ID. Meestel een limited in England of zo. Alleen de knippers en verzorgers zijn de lul, maar dat zijn ook vaak buitenlanders.
Ken je de plaat nederwiet van normaal. Grappig, want dat nummer is in de studio van Johny Hoes opgenomen waar een grote kwekerij werd opgerold.
En idd de prijzen kunnen hoger worden indien er kwekerijen worden opgerold.
Ken je de plaat nederwiet van normaal. Grappig, want dat nummer is in de studio van Johny Hoes opgenomen waar een grote kwekerij werd opgerold.
En idd de prijzen kunnen hoger worden indien er kwekerijen worden opgerold.
