#1
caatje zei:En waar wordt dat van gemaakt denk je?davie zei:Ik ben er niet bang voor er zal altijd wel iets te krijgen zijn. Daarnaast rook ik eigenlijk alleen hasj.![]()
Niet van Nederwiet, althans haal ik buitenlandse hasj.
Waar denk je dat de namen Nepal, Maroc en Afgaan bijvoorbeeld voor staan. Niet voor Nederwiet.
