Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvaporizer

vaporizer

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
tja er moet ook lucht in kunnen komen .. anders zuig je dat ding vacuúm ..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uitkijken dat je het niet al te heet maakt. Heb het wel eens gemaakt om freebase dpt te roken. Dat moet je nogal sterk verhitten. Toen smolten die pijpjes waar je aan zuigt samen... :(
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
023User zei:
Ziet er creatief uit.

Wat heb je er allemaal voor materiaal voor gebruikt? [ Geen HD dus :P ]

Ja heb wel eens vaporizer gebruikt, in de shop, dat wel yo. :stoned:
Klik om te vergroten...

Het enige wat ik heb gebruikt was een gloeilamp(40 W), het uiteinde van een spafles, een pen en wat plakband.
Ik ga hem zo even uitproberen, ik zal dan wel even laten horen of het chill is.
:stoned:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is een beetje kut

Ik heb heel erg mn best gedaan om dat dingetje te maken, halve gram er in gedaan, en t werkt voor geen meter. :openmouth:
Ik heb iets van een half uur lang gesuckt aan dat ding.

Misschien komt het omdat ik er een beetje veel citroensap in had gedaan. Ik had gelezen dat THC daarin oplost en dat het dan makkelijker verdampt, maar dat was dus misschien niet de bedoeling....
Vervolgens ga ik dat ding weer schoonmaken, laat ik hem vallen :(

Nja, dan maar gewoon een lekker jointje :smoke:

laterz
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk verzonnen en jammer dat het niet werkt. Ik denk toch dat je beter eentje kan kopen.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dus even zelf een vaporizer gemaakt van een gloeilamp, zoals je kan zien op de foto.
Ik vroeg me af of er meer mensen ervaring hebben met het roken van wiet in zo'n dingetje. Het lijkt mij wel chill, want je krijgt geen schadelijke stoffen binnen enzo.
Heeft er misschien iemand ook tips voor mij hoe ik het beste kan verwarmen?
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je hem wel schoon gespoelt?
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ziet er creatief uit.

Wat heb je er allemaal voor materiaal voor gebruikt? [ Geen HD dus :P ]

Ja heb wel eens vaporizer gebruikt, in de shop, dat wel yo. :stoned:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een proffesionele :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."