Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen joint + .?. = zalig gewoon

Een joint + .?. = zalig gewoon

112 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
ja een lekker muziekje erbij is ook erg relaxt en niet te vergeten;warmte. Hoe warmer hoe liever
Klik om te vergroten...
koud hebben als je stoned bent is echt kut
of lekker op een berg met een goeie vriend/vriendin liggen in de zomer terwijl de zon in de verte aan het ondergaan is, en daaronder een prachtig landschap :grin:
:stoned: pfoe ben stoned
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
THC + Cocaine = Best een goede combo, je ervaart dan nog maar 1/3 van de THC ofzo, maar ik wordt er iig bijzonder creatief van :)

THC + XTC = GEWELDIG! THC versterkt de werking van MDMA, met name de euforie en het 'love' gevoel. Als je hieraan twijfelt, rook dan maar eens een dikke spliff wanneer je pillen beginnen uit te werken :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een joint + een biertje + een goed skaconcert!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon simpel met een paar goeie vriend (of 1) op een bankje zitten in het park bijv, en dan lekker relax een dikke smoren :stoned: , vervolgens een ijskoud biertje :wink: en goeie muziek
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
savonds op smiddags in een klein stukje park op een bankje biertje er bij
een zacht muziekje lekker praten en dat heel de middag door :stoned: lekker vaag worden :stoned:
het lekkere is gewoon dat je ja je gewoon chill voelt en het is gewoon gezellig met je maten
T
TjofferLid
01-01-2024, 00:00
#6
NA T ETEN OP EEN CHILLE PLEK ZIJN MET DE ZON ERBIJ EN GENOEG ETEN EN DRINKEN HEBBEN EN AL JE MATEN WAAR JE OP DAT MoMENT ZIN IN HEB EN EEN DIKKE VETTE WIERIEZAK EN DAARNA LEKKER PITTEN...... DAT NOEM IK PAS ZALIGGGGG !
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
een jointje + eten :grin:

lekker smullen :) ...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#8
zalig is gwn een lekker jointje blowen met men blowhomie, om een mooie zonnige dag, lekker een dankje om te chillen en gwn relaxen in de mooie warme zon in een groen veld
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij meisje zijn waarop je verliefd en t wederzijds is :grin:

nie vaak meegemaakt nog :cry:

En tegenwoordig is bij goeie vrienden/vriendinnen zijn ook steeds fijner :sunglasses:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een joint en mensen waarmee je goeie gesprekken kan voeren of mee kan lachen.
En joint en eten.
Een joint en bosgebied of strand of parkeerplaatsje.
Een joint en een boek of goeie film ofzo.
Een joint en een wodkatje in een donkere ruimte met harde drum´nbass ofzo. :hearteyes:
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#11
jointje - bbq - rood wijntje - bbq - jointje - bbq zoiets in die combinatie :mrgreen: en natuurlijk het zonnig weertje dat bij de bbq hoort...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
toepiekloot zei:
jointje - bbq - rood wijntje - bbq - jointje - bbq zoiets in die combinatie :mrgreen: en natuurlijk het zonnig weertje dat bij de bbq hoort...
Klik om te vergroten...
dit is natuurlijk wel een fijne combi.
ik ben gestopt met roken maar zo op die manier ga ik het wel nog eens doen .
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#13
schranziewanzie zei:
toepiekloot zei:
jointje - bbq - rood wijntje - bbq - jointje - bbq zoiets in die combinatie :mrgreen: en natuurlijk het zonnig weertje dat bij de bbq hoort...
Klik om te vergroten...
dit is natuurlijk wel een fijne combi.
ik ben gestopt met roken maar zo op die manier ga ik het wel nog eens doen .
Klik om te vergroten...

idd, en afgewisseld met een duikje in het zwembad :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lana zei:
Een joint en een wodkatje in een donkere ruimte met harde drum´nbass ofzo. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hell Yeah! :rock:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
veel dingen hoor..

vooral:

eten
muziek
vrienden
alcohol :)
film kan ook leuk zijn
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nadeel is alleen dat als we op een parkeerplaats staan te blowen, dat we dan om het uur naar de Esso moeten rijden voor eten en drinken. :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja blowen zonder drinken is echt vuil, vooral de eerste joints
c
cerpin taxtLid
01-01-2024, 00:00
#18
een joint na dat je je rijbewijs hebt gehaalt :stoned: :mrgreen:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#19
^ what he says :stoned:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#20
you know me best off all :wink: ma blowhomie!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."