#1
Had ik al doorgelezen maar toch bedankt he 


Chefkea zei:1. Hoeveel gram wiet moet je kopen om echt helemaal los te gaan bij het uitgaan voor 1 persoon dan he ?
2. Klopt het dat 1 gram rond de 4/9 euro kost ?
3. Hoe groot is dan zo'n zak (je) van 1 gram ?
Want als ik kijk naar bakken met baard (die maakt een spacecake) dan gebruikt hij 1 hele grote zak wiet hoeveel zou dat ongeveer zijn ?
een link naar die kok: http://www.vkmag.com/media/bakkenmetbaard/
4. Nu ben ik nog nooit een coffeeshop binnen gelopen.
Wat kan ik verwachten is het gewoon een kroeg of een klein hokje met een pas en een kassa ofzo ?
Kan je der drank halen of alleen drugs.
Hoe moet je drugs halen daar binnen stap je op de baas af en vraag je heb je voor mij 2 gram wiet ? hoe zit dit ?
.

?
Chefkea zei:Goed en waarnaar moet ik dan vragen een brochure![]()
- En hoe bewaar je wiet en hoelang kan je het bewaren.
- Als die kerel achter de bar zegt 1 gram = 10 euro en jij denkt das te veel kan je dan afdingen?
Edit:
En dit bedoel ik dus ik wil space cake eens maken en hij beschijft het recpet ook hierbij maar niet hoeveel wiet dus. en als je zo eens kijkt naar dit plaatje zie je hoeveel hij gebruikt hoeveel gram zou dit zijn ?
![]()
En dan nog wat, zon zakje van 1 gram is dat met takjes er nog aan van de plant ?


azgaza zei:OH de per persoon vraag.. ehm.. allemaal beginners? Doe dan 1 of 2 gram per persoon d'r in, daar wordt je wel stoned genoeg van als beginner.
zware astma? ik heb zware astma gehad tot een paar geleden, nog steeds een beetje bij zware inspanning.Chefkea zei:OKeej bedankt,, maar ik heb astma dus dat wordt lastiger daarom ga ik een cake of thee eens proberen![]()
Maar als jullie hier nog iets kwijt willen is het goed .
Ik heb geen vragen meer over wiet![]()
Chefkea zei:OKeej bedankt,, maar ik heb astma dus dat wordt lastiger daarom ga ik een cake of thee eens proberen![]()
Maar als jullie hier nog iets kwijt willen is het goed .
Ik heb geen vragen meer over wiet![]()
matthijs zei:Je kan ook spacecake kopen bij de coffeeshop trouwens...
ZI09 zei:matthijs zei:Je kan ook spacecake kopen bij de coffeeshop trouwens...
![]()
True.
En spacebrownies soms.
^^
Psycho_Chrono zei:ZI09 zei:matthijs zei:Je kan ook spacecake kopen bij de coffeeshop trouwens...
![]()
True.
En spacebrownies soms.
^^
Nooit geweten man :P en ik kom al een tijdje in coffeeshops haha :P Hoeveel kosten die dan ongeveer en is het het geld waard?
matthijs zei:Psycho_Chrono zei:ZI09 zei:matthijs zei:Je kan ook spacecake kopen bij de coffeeshop trouwens...
![]()
True.
En spacebrownies soms.
^^
Nooit geweten man :P en ik kom al een tijdje in coffeeshops haha :P Hoeveel kosten die dan ongeveer en is het het geld waard?
Wist je dat niet?
Ze kosten in Groningen meestal tussen de 2 en 3 euro. (eerder 3 dan 2 btw). Anders dan die jointjes van tegenwoordig maken de shops de cake vaak gewoon zelf en dus niet van een groothandel... is wel goede shit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."