#1
Damn gasten, wa doen jullie toch achter jullie pc ![:openmouth:]()
Hup, draai ne peuk, desnoods draai je er nog of neem u stash mee en ga naar buiten, chillen met je kameraden.
Kom, met dit weer zijde toch zo happy als je paft![:openmouth:]()
En, wie geniet der nog van het weertje ^^
Hup, draai ne peuk, desnoods draai je er nog of neem u stash mee en ga naar buiten, chillen met je kameraden.
Kom, met dit weer zijde toch zo happy als je paft
En, wie geniet der nog van het weertje ^^
En straks ga ik weer terug. 

Moge men genieten.