#1
Haha, ze same zu you daaro in België!
Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
En straks ga ik weer terug. 

Moge men genieten.