Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWarm weer & Blowen!

Warm weer & Blowen!

40 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, ze same zu you daaro in België!

Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kom net van het strand. :stoned: En straks ga ik weer terug. :smoke:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Haha, ze same zu you daaro in België!

Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
Klik om te vergroten...
Zeer spijtig ^^ Net nu het schoon weer is. Seffes toch eens ff naar hasselt gaan om kameraden snel ne bezoekske te geven en ewa paffen ^^
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Warm weer?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jadi zei:
Warm weer?
Klik om te vergroten...
Je weet wel, een overvloed van zon en een blauwe heldere hemel met amper wolkjes. De warmte die op u straalt :) Of regent het bij u? :mrgreen:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is hier bewolkt :grin:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is me nets iets te warm :)


maar straks ga ik zowiezo smoren, als het wat koeler is, en op dissonant festival :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Midway zei:
Het is me nets iets te warm :)


maar straks ga ik zowiezo smoren, als het wat koeler is, en op dissonant festival :)
Klik om te vergroten...
Oh, da's vandaag dus blijkbaar! Dat festival, kwou er ook naartoe gaan maja, sparen voor Dour :grin:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#9
tis dat dour zo duur is he :tongueout:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Midway zei:
tis dat dour zo duur is he :tongueout:
Klik om te vergroten...
Nee, tis dak teveel uitgeef aan wiet! :(
Kheb nog ne halve weg te gaan, maar kzou wat minder wiet moeten kopen, dan hebbek het over ne half maandje m'n ticket :')

Rock werchter, da's te duur en commercieel :mrgreen:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#11
wie gaat er nu naar werchter

en als ge te weinig geld hebt, vakantiewerk zoeken he :)


ik ga in juli werken zodat ik in augustus serieus wa kan opdoen :stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Midway zei:
wie gaat er nu naar werchter

en als ge te weinig geld hebt, vakantiewerk zoeken he :)


ik ga in juli werken zodat ik in augustus serieus wa kan opdoen :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik weet nie of ik nog eens zou werken. Mss in augustus gaan werken.
Zodak tijdens schooljaar wa kan opdoen :confused: :mrgreen:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kom net van het strand. Hele dag naughties liggen roken in de zon. Is in zekere zin wel aan te raden :stoned:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
het is zeker mooi weer.
Maar ik moet werken :(
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
tja das zo het eerste wat ik ga doen als ik vrij ben.. maarja gister klapten ze ook wel weer lekker :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
hier is het ook ideaal weer.. ik heb gisteren tot 5 uur 's nachts gewoon in het park kunnen trippen met ideale temparatuur..

wat ik wel vind is als je in de volle zon veel smoort da je dan echt wel een klop kan krijgen :tongueout:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
Klik om te vergroten...


De situatie is nu verandert, en ten goede uiteraard! Den groeten vanuit de utoop 058! :stoned: :stoned: :stoned:

:wave: Moge men genieten.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ff weer bovenhalen. Hoe egoistisch :smilingimp:
Ma bon, weer een warm dagje, een te warm .. bleh. Maar in de avond is het lekker chill. Dus heb ik een peukje gerold en damn man, kvoel me net zo chill als het chill weertje nu.

Nog iemand gechillt ^^ :stoned:

PS: JACK HERRER :hearteyes:
O
ObscuraxLid
01-01-2024, 00:00
#19
twa idd weer lekker vandaag ben lekker verbrand :)
sebiet ook eentje rollen en tan nog een avondwandelingetje maken
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#20
kheb geen wiet verdomme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."